BOX KOSMETYKÓW O WARTOŚCI 179ZŁ KUPIONY ZA 49ZŁ

Zapewne każda z Was zna słynne pudełka wypełnione kosmetykami, które co miesiąc prezentują blogerki lub vlogerki, najczęściej w ramach współpracy. Idea tych pudełek bardzo mi się podoba, bo naprawdę możemy zaoszczędzić trochę pieniędzy, a przy okazji poznać nowe dla nas marki kosmetyków. Ja nie należę do osób, które mają wykupioną subskrypcję. To dopiero mój drugi Box. Pierwszy nabyłam w 2013r, w ciemno kupiłam paczkę po brzegi wypełnioną kosmetykami Paese, z której byłam zadowolona. Tym razem skusiłam się na Joybox'a. Jest to edycja limitowana!
Za 49zł (łącznie z wysyłką kurierem) otrzymamy 5 pełnowartościowych produktów, które są warte 179zł. Tak, to prawda! Sama sprawdziłam! Jeżeli jak ja, jesteście fanami olei, lubicie wprowadzać je do pielęgnacji włosów, czy też twarzy, lub po prostu cenicie sobie kosmetyki z L'oreal Paris, powinnyście być zadowolone. 

CO KRYJE W SOBIE BOX?


Jak na włosomaniczkę przystało, zacznę od kosmetyków włosowych, z których najbardziej jestem zadowolona. Przy okazji w nawiasach będę umieszczać regularną cenę produktów w drogeriach.

1. L'Oreal Paris, Elseve, Magiczna Moc Olejków, odbudowujący eliksir do włosów (29,99)





Wiele dobrego o nim słyszałam, moje końcówki mimo pielęgnacji, rozdwajają się w błyskawicznym tempie. Mam nadzieje, że serum to będzie je dobrze chronić, a jednocześnie dociążać. Do składu nie mogę się przyczepić, w takich serach szukam właśnie silikonów + olei. Olej kokosowy, olej rumiankowy, olej słonecznikowy, wyciąg z kwiatu lotosu, olej z nasion lnu, gardenia tahitańska, ekstrakt z dzikiej róży, olej sojowy

Cyclopentasiloxane, Dimethiconol, Chamomilla Recutita Extract/Matricaria Flower Extract, Cocos Nucifera Oil/Coconut Oil, Helianthus Annus Seed Oil/Sunflower Seed Oil, Nelumbium Scepiosum Extract/Nelumbium Speciosum Flower Extract, Benzyl Alcohol, Cinnamal, Linalool, Linum Usitatissimum Flower Extract, Caprylic/Capric Triglyceride, Gardenia Tahtensis Flower Extract, Rosa Canina Flower Extract, Bisabolol, Glycine Soja Oil/Soybean Oil, Parfum/Fragrance (F.I.L. CI168954/1).

2. L'Oreal Paris, Elseve, Magiczna Moc Olejków, odżywka do włosów, olejek w kremie (19,99)




Dawno nie używałam żadnej odżywki b/s. Moje włosy zazwyczaj jest ciężko ujarzmić i wygładzić, więc mam nadzieje, że się sprawdzi. Producent informuje nas tu o kremowej formule, blasku, miękkości i jedwabistej gładkości. Co do składu, nie ma tragedii jak na drogeryjną odżywkę. 

AQUA / WATER, CETEARYL ALCOHOL, COCOS NUCIFERA OIL / COCONUT OIL, CETYL ALCOHOL, CETYL ESTERS, CI 15985 / YELLOW 6, CI 19140 / YELLOW 5, CHAMOMILLA RECUTITA EXTRACT / MATRICARIA FLOWER EXTRACT, LACTIC ACID, PHENOXYETHANOL, BEHENTRIMONIUM METHOSULFATE, TRIDECETH-6, CHLORHEXIDINE DIGLUCONATE, HELIANTHUS ANNUUS SEED OIL / SUNFLOWER SEED OIL, NELUMBIUM PECIOSUM EXTRACT / NELUMBIUM SPECIOSUM FLOWER EXTRACT, BENZYL ALCOHOL, CINNAMAL, LINALOOL, LINUM USITATISSIMUM FLOWER EXTRACT, AMODIMETHICONE, CAPRYLIC/CAPRIC TRIGLYCERIDE, CARAMEL, GARDENIA TAHITENSIS FLOWER EXTRACT, ROSA CANINA FLOWER EXTRACT, BISABOLOL, BHT – CETRIMONIUM CHLORIDE, GLYCINE SOJA OIL / SOYBEAN OIL, PARFUM / FRAGRANCE. (F.I.L. C171304/1)

3. L'Oreal Paris, Nutri-Gold Olejkowy Rytuał, olejek do twarzy, odżywiający, przywracający witalność, skóra sucha (34,99)




Już dawno chciałam wprowadzić do swojej pielęgnacji cery olejki, które WCALE NIE MUSZĄ JEJ ZAPYCHAĆ! Myślałam początkowo o Evree, ale jak zobaczyłam w Boxie ten z L'oreal, myślę sobie czemu nie ;) Ilość ekstraktów i olei robi wrażenie. Myślę, że nadałby się także do włosów, np poprzez wtarcie kropelki;)

CAPRYLIC/ CAPRIC TRIGLYCERIDE, OLEA EUROPAEA OIL/ OLIVE FRIUT OLI, SIMMONDSIA CHINENSIS OIL/ JOJOBA SEED OIL/ SUNFLOWER SEED OIL, ROSA CANINA FRIUT OIL, PARFUME, FRAGRANCE, ZEA MAYS OIL/ CORN OIL, PRUNUS ARMENIACA KERNEL OIL / APRICOT KERNEL OIL, PASSIFLORA EDULIS OIL/ PASSIFLORA EDULI SEED OIL, ORYZA SATIVA BRAN OIL / RICE BRAN OIL, TOCOPHEROL, LIMONENE, PELARGONIUM GRAWEOLENS FLOWER OIL, CITRUS AURANTIUM DULCIS PEEL OIL/ ROSEMARY LEAF OIL, GERANIOL, ORIGANUM MAJORANA LEAF OIL, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL/ LAVENDER OIL, ANTHEMIS NOBILIS FLOWER OIL, LAVANDULA HYBRIDA OIL, CUCUMIS SATIVUS FRUIT EXTRACT/ CUCUMBER FRUIT EXTRACT, BENZYL ALCOHOL, CITRAL, CURCUMA LONGA EXTRACT/ TURMERIC ROOT EXTRACT, EUGENOL, COUMARIN, SCLAREOLIDE, ROSA SPP/ ROSE FLOWER OIL, JASMINUM OFFICINALE EXTRACT / JASMINE EXTRACT, ALPHA-ISOMETHYL IONONE (F.I.L D159186/5).


A teraz produkty, które są częścią prezentu dla taty ;)


4. L'Oreal Paris, Nutri-Gold Olejkowy Rytuał, odżywczy krem-olejek, odżywiający, redukujący oznaki zmęczenia, skóra sucha (34,99)
AQUA/WATER, GLYCERIN, DIMETHICONE, ALCOHOL DENAT.,PARAFFINUM LIQUIDUM/MINERAL OIL, LIMNANTHES ALBA SEED OIL/ MEADOWFOAM SEED OIL, BUTYROSPERUMUM PARKII BUTTER / SHEA BUTTER, BIS-BEHENYL/ ISOSTEARYL/ PHYTOSTERYL DIMER DILINOLEYL DIMER DILINOLEATE, C30-45 ALKYL DIMETHICONE, PEG-20 STEARATE, ARGANINA SPINOSA OIL / ARGANINA SPINOSA KERNEL OIL, SILICA, ROSA CANINA FRUTI OIL, ROSMARINUS OFFICINALIS LEAF OIL / REOSEMARY LEAF OIL, JASMINUM OFFICINALE EXTRACT / JASMINE FLOWER EXTRACT, TIN OXIDE, PEG-STEARATE, STEARYL ALCOHOL, CERA MICROCRISTALLINA / MICROCRYSTALILINE WAX, PARAFFIN, POTASSIUM HYDROXIDE, LAVANDULA ANGUSTIFOLIA OIL / LAVENDER OIL, ROYAL JELLY EXTRACT, CARBOMER, CALCIUM PANTOTHENATE, GLYCERYL STEARATE, SODIUM HYALURONATE, 2-OLEAMIDO-1,3-OCTADECANEDIOL, AMMONIUM POLYCRYLDIMETHYLTAURAMIDE / AMMONIUM POLYACRYLOYLDIMETHYL TAURATE, DISODIUM EDTA, PROPYLENE GLYCOL, HYDROGENATED POLYISOBUTENE, HYDROLYZED SOY PROTEIN, CAPRYLOYL SALICYLIC ACID, SYNTHETIC FLYORPHLOGOPITE, ACRYLATES / C10-30 ALKYL ACRYLATE CROSSPOLYMER, OCTYLDODECANOL, PENTAERYTHRITYL TETRA-DI-TBUTYL HYDROXYHYDROCINNAMATE, PHENOXYETHANOL, CI 14700/ RED 4, CI 19140/ YELLOW 5, CI 77891 / TITANIUM DIOXIDE, LINALOOL, GERANIOL, EUGENOL, COUMARIN, LIMONENE, CITRAL, CITRONELLOL, BENZYL ALCOHOL, PARFUM/ FRAGRANCE (F.I.L B166002/2).
5. L'Oreal Paris, Nutri-Gold Olejkowy Rytuał, krem-maska, skóra sucha, na noc, (36,49)

Aqua/Water, Alcohol Denat., Glycerin, Dimethicone, Triethanolamine, Carbomer, Arganina Spinosa Kernel Oil, Polyacrylamide, Rosa Canina Fruti Oil, Imperata Cylindrica Root Extract, Rosmarinus Officinalis Leaf Oil/Reosemary Leaf Oil, Tin Oxide, C13-14 Isoparafin, Lavandula Angustifolia Oil/Lavender Oil, Royal Jelly Extract, Dimethiconol, Sodium Citrate, Sodium Hyaluronate, Silica, Propylene Glycol, Caprylyl Glycol, Citric Acid, Laureth-7, Synthetic Fluorphlogopite, Biotin, Acrylates/C10-30 Alkyl Acrylate Crosspolymer, Tocopheryl Acetate, Propyl Gallate, Phenoxyethanol, CI 14700/Red 4, CI 19140/Yellow 5, CI 77891/Titanium Dioxide, Linalool, Geraniol, Eugenol, Coumarin, Limonene, Citral, Citronellol, Benzyl Alcohol, Parfum/Fragrance (F.I.L B162981/10).

Obydwa kremy oprócz olejków, mają na początku składu silikony. Ja dopiero co zaczęłam być zadowolona ze stanu swojej cery. Mogę śmiało wychodzić na ulicę bez makijażu i nie chcę tego zmieniać. Moja skóra ma tendencję do zapychania, więc póki co zostaję przy swoich ulubionych kremach. Mój tata już testuje krem na noc i jest zadowolony. Krem-maska przepięknie pachnie olejkiem z lawendy, ma fantastyczną konsystencję, luksusowe opakowanie i dobrze nawilża.




Przygotowanie postu trochę mi zajęło. Mam nadzieję, że krótkie opisy przydadzą Wam się, nawet jeśli nie macie teraz zamiaru kupować całego pudełka. Polecam śledzenie Rossmannowej gazetki, tam dość często jakieś promocje na kosmetyki L'oreal ;)
Osobiście wolę kupować boxy po ukazaniu ich zawartości. Ostatnio miałam ochotę na marcowego, niby czekoladowego Shinyboxa. Myślałam sobie, że to będzie konkretnie czekoladowe, fajne pudełko, że znajdzie się w nim jakiś czekoladowy balsam czy coś w tym stylu, a tu klops. Jak zobaczyłam zawartość, byłam zadowolona, że go nie zamówiłam.



+Jak mogliście zauważyć staram się dodawać posty systematycznie, co 2 dzień. W związku z pracą i studiami, pisaniem pracy mgr, może wyjść inaczej, za co przepraszam. Jestem częściej na Instagramie KLIK. Zapraszam ;)

Jeżeli znacie inne fajne boxy (do 50zł) dajcie mi koniecznie znać ;)


EDIT: WSZYSTKIE PUDEŁKA WYKUPIONE ;(



Rozdanie u zamglonaiw

21 komentarzy :

  1. Sam bym przygarnął takie pudełko :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam nad tym boxem ale w końcu się rozmyśliłam :) Świetnie że napisałaś o kosmetykach krótko i konkretnie.Ja skusiłabym się na odbudowujący eliksir do włosów

    OdpowiedzUsuń
  3. Zawartość świetna! Mam te produkty, wygrałam kiedyś w konkursie, i najbardziej chwalę sobie olejek do twarzy i serum do włosów :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja nie kupiłam, za to skusiłam się na najnowsze pudełko JoyBox :) ogólnie lubię jeszcze Pretty Boxa. Za 45zł można kupić edycję Basic :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Super zawartość ;) Za taką cenę naprawdę warto :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam to pudełeczko i zawartość strasznie mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Faktycznie udało Ci się upolować fajne puddełko ;) Choć ja ucieszyłabym się tylko z olejku na końcówki ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wygląda bardzo ekskluzywnie, takie złociutkie :)
    Kosmetyków z l'oreal dawno nie używałam, ciężko mi powiedzieć, czy się u mnie sprawdzi :)
    Zapraszam do mnie na rozdanie :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Gdyby nie ten eliksir...Mam jeden, używam go regularnie prawie od roku a on prawie nie znika ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chętnie przygarnęłabym takie pudełeczko. Jak dla mnie jedne z najlepszych kosmetyków :)

    OdpowiedzUsuń
  11. świetna zawartość <3 kocham to serum i olejek w kremie też *.*!

    OdpowiedzUsuń
  12. Serum kocham, zdecydowanie najlepsze do tej pory :D

    OdpowiedzUsuń
  13. deal życia! :D następnym razem muszę pilnować tych pudełek!

    OdpowiedzUsuń
  14. Najbardziej spodobały mi się produkty do włosów ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Dla mnie olejek w kremie jest wielkim bublem. Nie umiem go wykończyć.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,