BARDZO DOBRY SZAMPON Z SLES


Kto zagląda na mojego bloga regularnie, wie, że moje włosy bardzo lubią produkty Balea. Nie sądziłam, że wśród nich mogę znaleźć perełkę jaką jest SZAMPON DO WŁOSÓW FARBOWANYCH z granatem i owocami goji. Moje włosy farbowane nie są, ale ja akurat zawsze patrz na skład, a że tam nie ma nic co mogłoby mnie zniechęcić do jego przetestowania, to czemu nie ;) Za czasów mojego farbowania włosów, pamiętam, że używałam chyba z Schaumy lub Garniera jakiś produktów z granatem (przeznaczonych do włosów farbowanych). Ja osobiście uważam, że akurat ten owoc nie przedłuża trwałości koloru, ale to tylko moja opinia. Wracając do szamponu....

Dotychczas w  moje ręce nie wpadł jeszcze tak przepięknie pachnący szampon jak ten ! Boski, fantastyczny, orzeźwiający, lekko owocowy ! Kupiłam go jesienią, ciężko mi jest określić jego wydajność, bo jak przystało na włosomaniaczkę, oprócz tego, mam też z 5-6 innych :P
Nie mam wrażliwego skalpu, tak naprawdę mogę myć cały czas włosy szamponem z SLES i nic im się nie dzieje. Bardzo dobrze oczyszcza skórę głowy, ale nie jest to jakiś DRAPAK. Nie ma silikonów, nie obciąża, nie powoduje ''przyklapu''. Skóra głowy jest odświeżona. Nie mam problemu z rozczesaniem włosów zaraz po. Świetnie zmywa oleje. Gdzieś spotkałam się z określeniem, że szampony z SLES do końca wymywają działanie olei. U mnie nic takiego nie występuje. Zawsze po jego użyciu jestem zadowolona z efektu. Dobrze się pieni. Włosy nie są szorstkie, a wręcz przeciwnie. Spokojnie raz na jakiś czas moja pielęgnacja mogłaby się składać tylko z tego produktu. Wiem, że w DM można go nabyć za grosze, ja stacjonarnie zapłaciłam  7zł. Z tych dobrych składników w szamponie mamy m.in: witaminę b3, ekstrakt z owoców goji, ekstrakt z granatu.
Niby szampon ma tylko za zadanie myć, ten jednak daje od siebie coś więcej ;)


AQUA · SODIUM LAURETH SULFATE · COCAMIDOPROPYL BETAINE · SODIUM CHLORIDE · CITRIC ACID · PANTHENOL · NIACINAMIDE · ALCOHOL · SODIUM ACETATE · ISOPROPYL ALCOHOL · LYCIUM BARBARUM FRUIT EXTRACT · PUNICA GRANATUM FRUIT EXTRACT · PARFUM · GLYCOL DISTEARATE · GLYCERIN · PEG-40 HYDROGENATED CASTOR OIL · POLYQUATERNIUM-10 · HYDROXYPROPYL GUAR HYDROXYPROPYLTRIMONIUM CHLORIDE · ETHYLHEXYL SALICYLATE · LAURETH-4 ·  BENZOPHENONE-4 · BUTYL METHOXYDIBENZOYLMETHANE · SODIUM BENZOATE · POTASSIUM SORBATE · BENZYL ALCOHOL · LINALOOL · HEXYL CINNAMAL · LIMONENE.


UŻYWACIE PRODUKTÓW BALEA ;)?


Zapraszam na mojego Instagrama, tam więcej o kosmetykach i pielęgnacji ;)

18 komentarzy :

  1. Najczesciej w tych produktach do farbowanych wlosow wystepuja jagody goji!!

    OdpowiedzUsuń
  2. (W skladzie jest SLES a nie SLS ^^)

    Ja nie lubie produktow tej marki. Wyjatkiem jest chyba tylko odzywka balea oil repair do ktorej zawsze chetnie wracam :-) Fajnie, ze u Ciebie sie one sprawdzaja, bo sa bardzo tanie ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. jakoś nie mogę ponownie przekonać sie do tej marki

    OdpowiedzUsuń
  4. nigdy nic z baeli nie miałam :( a tak bym chciała przygarnąć... :D

    OdpowiedzUsuń
  5. nadal nie mam dostepu do tych kosmetykow :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak tylko uda mi się być w jakimś DMie to na pewno zakupię! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Swego czasu bardzo często kupowałam szampony Balei i byłam z nich zadowolona. Niestety moje włosy w ostatnim roku obraziły się na ich szampony i po kilku użyciach są bardzo obciążone, suche na końcach i matowe.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam go, ale jescze nie używałam, czeka na swoją kolej :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja miałam ten głęboko oczyszczający i był super, ale niestety włosy mi się po nim przetłuszczały szybciej niż zwykle. Ten również miałam okazję testować, ale nie zachwycił mnie jakoś specjalnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Niewiele miałam z nimi do czynienia niestety :) Dobrze jednak wiedzieć, że są takie perełki :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię kosmetyki Balea, bo cudnie pachną :)

    OdpowiedzUsuń
  12. z baleą jeszcze nie miałam styczności, ale ten szampon z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  13. Szampon wygląda dość niepozornie :) Fajnie że robi coś więcej od mycia

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo bym chciała w końcu przetestować produkty tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie miałam go, bo nie mam farbowanych włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,