ŚWIĄTECZNA NIEDZIELA DLA WŁOSÓW Z NOWOŚCIAMI 34

Mam nadzieje, że już najedzone, zrelaksowane, znajdziecie chwilę na przeczytanie mojej NDW ;). Do jej celu wykorzystałam nowe kosmetyki, opiszę je więcej w następnym poście. Dziś krótko i treściwie.



1. Na noc z soboty na niedzielę naolejowałam kłaki olejem odbudowującym z Yves Rocher. Zazwyczaj solo powoduje u mnie puch, więc zmieszałam go z pantotenolem.
2. Włosy umyłam szamponem odżywczym z Yves Rocher
3. Na ok. 40 minut nałożyłam maskę bananową Kallos.

Dziś wyjątkowo lekko wyprostowałam włosy, uprzednio zabezpieczając je eliksirem Toni&Guy. Btw, muszę kupić jakiś spray termoochronny. Kiedyś miałam czerwony z Mariona i był całkiem całkiem ;)

Efekt:







 Jak wyprostuję zazwyczaj tracą na objętości, ale to norma jak u każdego. Jestem ciekawa jak na dłuższą metę spiszę się ta maska. Póki co jestem zadowolona. Włosy zdyscyplinowane, ładnie się układały, miłe w dotyku, nawilżone i ładnie błyszczały ;)

Podobają się Wam ;)?



Wesołych Świąt Wam życzę ;*

26 komentarzy :

  1. Dzisiaj to zachwycam się i włosami i sukienką !!!! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. w ten olej muszę sie kiedyś zaopatrzyć;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Są cacy, ale bardziej powalają mnie gdy nie używasz prostownicy :) Odbite od nasady i puszyste wywołują moją zazdrość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. takie są na co dzień, chociaż nie zawsze odbite ;)
      a prostuję ze 2x do roku :P
      <3

      Usuń
  4. Pięknie wyglądają włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie maski Kallos średnio się spisują.
    Za to bardzo lubiłam szampon z YR

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też średnio, lubię jeszcze kallos color,honey też był w miarę, za to keratin słabiutki, a latte mocno średni

      Usuń
  6. sukienka z vubu ?śliczny efekt , jak zawsze ;) kusi mnie kalos bananowy ale wiem że nie przeżyję tego zapachu

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak;) zapach jest bardziej żelkami bananowymi niż bananem, chemiczny, ale ładny

      Usuń
  7. Bardzo mi się podobają :D Jestem ciekawa tego olejku z YR, nie miałam jeszcze okazji testować kosmetyków tej firmy ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. włosy masz piękne :) bardzo lubię olejek YR

    OdpowiedzUsuń
  9. nie lubię tak długich włosów, ale zazdraszczam gęstości;] ja muszę upolować coś na elektryzowanie się włosów, ale jakoś mało takich rzeczy na rynku.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam płyn antyelektrostatyczny z barwy w sprayu

      Usuń
    2. własnie przeczytałam, że to płyn do stosowania na sprzętach elektronicznych, wszelkiego rodzaju tkaninach i dywanach..haha :D tani jest, jak znajdę gdzieś w sklepie to wypróbuję, dzięki!

      Usuń
  10. Śliczne te twoje włosy! :D Uwielbiam szampony yr :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Masz bardzo fajne włosy, zazdroszczę ich kondycji oraz długości :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- Mój blog!

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne długie i zdrowe włosy... :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne i zadbane włosy. Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zapatrzyłam się w Twoją kocią tunikę :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,