PRZYPOMNIENIE O ROZDANIU + NOWY WYGLĄD BLOGA

Już po raz ostatni chciałam Wam przypomnieć o moim rozdaniu, które kończy się w piątek o północy. Zachęcam do wzięcia udziału KLIK

Przy okazji nowej pory roku, zmieniłam też wygląd bloga. Jak możecie zauważyć pod nagłówkiem znajdują się zakładki. Po kliknięciu znajdziecie wszystkie konkretne posty. Mam nadzieję, że ułatwi Wam to wyszukanie recenzji, a także innych przydatnych notek. Brakuje jeszcze kilku zakładek, cały czas je uaktualniam. Planuję przygotować w przyszłości notki poświęcone pielęgnacji włosów rozjaśnianych/farbowanych, zniszczonych różnymi zabiegami, sposobami na porost włosów. Będzie też więcej recenzji, ale póki co muszę wziąć się za pisanie pracy magisterskiej, więc z czasem może być ciężko. Mimo wszystko jestem dumna z siebie, że od wczorajszego wieczora tyle pozmieniałam :D
+ Pojawi się także obszerny post dotyczący mojej obecnej pielęgnacji twarzy, wiem, że niektóre osoby z Instagrama i Photobloga są ciekawe. Będzie także wzmianka o tym jak robię kosmetyki z kwasami. Będą zdjęcia cery i jak udało mi się dzięki kwasom usunąć trądzik
Jeżeli chcecie jeszcze jakieś notki, dajcie koniecznie znać ;)

Pozdrawiam ;)

28 komentarzy :

  1. też zdecydowałam się zmienić wygląd bloga. nie chciało mi się ściągać darmowego szablonu, który mają wszystkie dziewczyny, bo nie jestem profesjonalną blogerką (cokolwiek to znaczy), ale zmieniłam kolorystykę na biały i teraz się wpasowuję;]

    OdpowiedzUsuń
  2. znowu sama robiłaś naglówek ? :D cudowny !! <3
    sama bym coś pozmieniała ale nie potrafię nic fajnego znaleźć, a talentu nie mam :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. znalazłam jakieś inspiracje w google grafika, typu tumblr, pinterest
      dodałam czcionkę, mała poprawka w photoscape i jakoś jest ;)

      Usuń
    2. haha :D dla mnie już skomplikowane :P

      Usuń
    3. Ja Ci coś wykombinuję jak będziesz szykować zmiany<3

      Usuń
  3. A ja bym chętnie przeczytała o kosmetykach/składnikach, które wpływają na przyciemnienie koloru włosów:) Ostatnio zauważyłam to po którymś nieszczęsnym oleju albo z orzechów włoskich albo z czarnuszki;/

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny wygląd ^^
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. Nowy wygląd bloga bardzo mi się podoba. W sieci jest pełno białych szablonów, ale mają w sobie to coś i właściwie nigdy mi się nie nudzą. Są przejrzyste i kobiece. Przeszkadza mi tylko mała czcionka w zakładkach - ciężko ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jak klikam na większą czcionkę, nie zmienia się ;/ próbowałam kilka razy

      Usuń
  6. Świetna zmiana bloga ! Jak najbardziej na +

    OdpowiedzUsuń
  7. za każdym razem wzdycham do Twoich nagłówków! :D czekam na pielęgnację twarzy, bo i ja działałam z kwasami, ale mój trądzik chyba jest zbyt uparty i potrzebuje więcej zabiegów kwasowych ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3 chociaż wolałabym ładniejsze :P

      Usuń
  8. Nie wspominam o zmianie wyglądu bloga, bo znowu zachce mi się mi zmienić wygląd swojego bloga :D Ostatnio zmieniałam i już obiecałam, że koniec z tym :D Twój mi się podoba, chociaż powiększyłabym czcionkę w zakładkach, ale i tak jest ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety jak klikam na większą czcionkę, nie zmienia się ;/ próbowałam kilka razy

      Usuń
  9. Super! :D
    Wygląd bloga chyba odzwierciedla Twoją osobowość - tak czuję :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajny design bloga :D Też kiedyś robiłam podobne nagłówki, ale potem stwierdziłam, że nie chcę płacić za prawa autorskie jak ktoś mnie posądzi o wykorzystanie jego pracy xD Nikt mnie co prawda nie posądził, ale wewnętrzny strach pozostał :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Tez ostatnio zmienilam :-) W sumie mialam nowy, ale nie do konca mi sie podobal i troche go przerobilam :-D

    Ladny! :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. wygląd bardzo mi się podoba, bardzo profesjonalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Tamten wygląd chyba bardziej mi się podobał :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. źle, nierówny był nagłówek, nie umiałam tego naprawić i ogólnie nie podobał mi się nieład w pasku bocznym ;(

      Usuń
  14. Chyba się jeszcze nie zgłosiłam, więc czas to zrobić! ;)
    Co do zmiany, jak dla mnie super. Coś nowego, podoba mi się ;)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,