PODCIĘCIE WŁOSÓW | KALLOS COLOR, OLEJ AMLA, SZAMPON SEBORADIN, ELIKSIR TONI&GUY

Poprosiłam dziś mojego chłopaka o małe podcięcie końcówek. Co miesiąc pozbywam się po centymetrze. Mimo wszystko, dalej widzę rozdwojenia, są trochę zniszczone, więc prawdopodobnie w kwietniu wybiorę się już na podcięcie do fryzjera. Włosy rosną bardzo wolno, zaledwie 0,5cm/1cm na miesiąc. Obecna ich długość wynosi ok. 78cm. Co do grubości, nie wiem, ciężko mi to zmierzyć. Według mnie mają ok. 10cm, ale jak czytam, że niektóre dziewczyny mają ok. 14cm, a włosy praktycznie są takiej grubości jak moje, to już się gubię :P Szczerze mówiąc, gdybym pod niektórymi notkami nie dostawała pytań JAKĄ MASZ GRUBOŚĆ WŁOSÓW? ILE CM W KUCYKU, nawet by mi do głowy nie przyszło, że ktoś coś takiego w ogóle mierzy :P





Po podcięciu poprosiłam o zdjęcia  w słońcu i jak widać lekkie refleksy złapały na końcach :P
Niektórzy z rodziny zauważyli, że moje włosy ściemniały. Czyżby to było działanie Amli? 
Nawet jeśli, nie mam zamiaru rezygnować z tego oleju. Moje włosy go uwielbiają. 



Przy okazji, jak wyglądała dzisiejsza pielęgnacja?

1. Na noc, na sucho olejowanie Amlą. Recenzję oleju znajdziecie TU

2. Mycie Seboradinem do włosów przetłuszczających, skłonnych do wypadania
Bardzo lubię ten szampon. Dobrze oczyszcza, nie podrażnia, nie powoduje łupieżu i co najważniejsze: przetłuszcza świeżość włosów, reguluje prace gruczołów skórnych. Ma całkiem fajny skład, znajdziemy tu wiele ekstraktów roślinnych. Czy przeciwdziała wypadaniu? Tak do końca to nie wiem, bo nie mam z tym problemu (odpukać), ale na pewno regularne używanie wzmacnia cebulki. Jest mało wydajny, ale działa i to najważniejsze.
Aqua, Sodium Laureth Sulfate, Cocamide DEA, Glycol Distearate, Cocamidopropyl Betaine, Sodium Chloride, Raphanus Nigra Extract, Matricara Extract, Nettle Extract, Balm Mint Extract, Coltsfoot Leaf Extract, Rosemary Extract, Horse Chestnut Extract, Sage Extract, Lauryl Glucoside, Disodium EDTA, Limoenen, Quaternium-80, Coco Glucoside, Glyceryl Oleate, Glyceryl Stearate, Panthenol, Pinus Oil, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone, Tea Tree Oil, Coriander Oil, Thymol.

3. Kallos Color na 20 minut
Do Kallosów podchodzę dość sceptycznie. Według mnie to nie są maski, a bardziej odżywki. Mając ''dużo włosów'' za każdym razem liczę oprócz nawilżenia, na dociążenie i z tym różnie bywa, ale nie wymagam zbyt wiele od masek za 5zł. Ma prosty, krótki skład. Jest fajna na wiosnę/lato, bo zawiera ochronne filtry, a także olej z ziaren lnu. Dobra do zemulgowania oleju. Sprawdza się do mycia włosów z długości. Jest lekka, nie obciąża. Można ją łaczyć z półproduktami. Na co dzień spisuje się naprawdę dobrze, nie mam do niej zastrzeżeń. Na pewno lepsza od Latte i Keratin
Aqua, Cetearyl Alcohol, Cetrimonium Chloride, Linum Usitatissimum Seed OilCitric Acid, Benzophenone-3, Propylene Glycol, Parfum, Benzyl Alcohol, Methylchloroisothiazolinone, Methylisothiazolinone.

4. Zabezpieczanie końcówek eliksirem Toni&Guy
Póki co mój faworyt. Świetnie dociąża, ujarzmia, przepięknie pachnie (żelkami cola) i oczywiście chroni. Idealna konsystencja, wygodne opakowanie z pompką, duży plus za wydajność.
CYCLOPENTASILOXANE, PARAFFINUM LIQUIDUM (MINERAL OIL), DIMETHICONOL ,HELIANTHUS ANNUUS (SUNFLOWER) SEED OIL, PRUNUS AMYGDALUS DULCIS (SWEET ALMOND) OIL, COCOS NUCIFERA (COCONUT) OIL, SCLEROCARYA BIRREA SEED OIL,ELAEIS GUINEENSIS (PALM) OIL, PHENYL TRIMETHICONE, AMODIMETHICONE, BHT, ETHYLHEXYL METHOXYCINNAMATE, PARFUM (FRAGRANCE), ALPHA-ISOMETHYL IONONE, BENZYL ALCOHOL, BENZYL SALICYLATE, BUTYLPHENYL METHYLPROPIONAL, CITRAL, CITRONELLOL, COUMARIN, GERANIOL, HEXYL CINNAMAL, HYDROXYCITRONELLAL, LIMONENE, LINALOOL

ZAPRASZAM NA MOJE ROZDANIE, KTÓRE NIEDŁUGO SIĘ KOŃCZY ;) KLIK

34 komentarze :

  1. Faktycznie trochę przyciemniały :D ale i tak je lubię :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Faktycznie wyglądają odrobinę ciemniej:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. więc jak ktoś chcę ciemniejsze włosy, polecam ;)

      Usuń
  3. Może i włosy delikatnie ściemniały, ale nadal są po prostu cudowne! :D Mogłabym się z Tobą na nie zamienić :D

    OdpowiedzUsuń
  4. moje włosy też lubią amlę, jednak zapach i to że przyciemnia włosy strasznie rzadko po nią sięgam :(

    Ja mam teraz Kallos Omega i po 2 użyciu jestem zachwycona :D

    OdpowiedzUsuń
  5. 10 cm w kucyku? Jeju ja mam pewnie ledwo 5 cm :( ale mam cienkie włosy :(

    OdpowiedzUsuń
  6. Kolejny powód, aby kupić olej Amla :) Zamawiałaś go z allegro czy jakiegoś sklepu internetowego? :)

    Kallos Color to dla mnie zagadka, z jednej strony nic tak idealnie nie dociąża moich włosów, prezentują się po nim bajecznie, ale też jak nic innego powoduje strączkowanie się włosów... Próbowałam na wakacjach i nie wiem czy lubię czy nie..

    OdpowiedzUsuń
  7. moje też będą wkrótce podcięte :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Ubóstwiam Twoje włosy :D A amla rzeczywiście genialnie na nie wpływa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy ach nie mogę się napatrzeć
    A amla moje też przyciemniła,dlatego ją odstawiłam :<

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak już wrócę do olejowania włosów, to Amla na pewno u mnie zagosci :D

    OdpowiedzUsuń
  11. U mnie Kallos color to najgorsza maska , nic nie robiła z moimi włosami kompletnie :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja używam amli najczęściej i nie zauważyłam przyciemnienia na moich blondasach :P

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem zauroczona Twoimi włosiskami!

    OdpowiedzUsuń
  14. Amli nie miałam, ale mnie kusi :D
    Ja planuje podciąć swoje końcówki, w momencie kiedy schowam zimową kurtkę do szafy :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Za każdym razem gdy widzę twoje włosy myślę sobie : "Wow jakie piękne włosy! Też chcę kiedyś takie mieć." <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze jestem ciekawa tej amli :) Nie wiem czy spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  17. oj też sie muszę wybrać do fryzjera:)

    OdpowiedzUsuń
  18. 10 cm? Ja bym nawet 8 nie pogardziła! Mam 5,5 :(

    OdpowiedzUsuń
  19. Hej, jak myślisz, czy Amla przyciemniłaby też farbowany kolor włosów? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. może trochę przyciemnić, ale na pewno nie tak jak naturalne, no i trzeba by było regularnie używać, ja olejuje od grudnia nią :P

      Usuń
  20. Piękne masz te włosy ;) a objętości w kucyku sama nie umiem do końca zmierzyć :P

    OdpowiedzUsuń
  21. Też bym chciała takie śliczne włoski !! :x Co do szamponu Seboradin, to też byłam zadowolona z efektów po umyciu.Używam obecnie tą kuracje do włosów przetłuszczających się z czarną rzodkiewką - Super!! Tacie zrobiły sie zakola, dlatego zamówilam mu ampułki przeciw wypadaniu i widac róznice :) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja mam 8 cm z hakiem w kucyku, jak patrzyłam na twojego kucyka na instagramie, to myślę, że masz te 10 do 12 cm, a dziewczyny o takich samych kucykach mogły nie ścisnąć dobrze centymetra. Często się zdarza przy samodzielnym mierzeniu za luźno zacisnąć centymetr i zawyżyć wynik lub wręcz odwrotnie - zmierzyć za daleko od frotki i wynik zaniżyć. Pozdrawiam cieplutko!
    my.negative.mind

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze mierzę pod frotką, ale teraz dawno nie mierzyłam :P

      Usuń
  23. Też zwykle pod frotką mierzyłam;) Szkoda, że teraz przez te moje ostatnie farbowania włosy mam tak strasznie zniszczone, że muszę je troszkę skrócić i dać im odpocząć. Zaczęłam też kurację szamponem Seboradin Regenerujący, do tego mam lotion i maskę. Pierwsze wrażenia świetne! Dobrze się rozprowadza, łatwo spłukuje. Włosy się po nim lepiej rozczesują. Któraś z was kojarzy? :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,