NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 33

Cześć. Zapraszam na kolejną Niedzielę dla Włosów, tym razem już 32 ;)



1. Zaczęła się ona od wtarcia w skalp Antyoksydacyjnego Sprayu na bazie wody szungitowej (na 15 minut).
2 Mycie: Szampon do włosów blond Timotei Złociste Refleksy.
3. Nałożenie na ok. 20 minut mieszanki ( maska Biovax+pantenol+parę kropel Amli).
4. Ostatnie płukanie płukanką z liści malin. Nie miałam w domu innych ziół, więc przygotowałam z niej.
5. Zabezpieczenie końcówek Eliksirem Toni&Guy.

Mimo użycia wielu kosmetyków, wszystko trzymałam dość krótko, na dodatek wysuszyłam suszarką, bo czas gonił...

Zaraz po myciu były cudowne, śliskie, nawilżone i bardzo sypkie. Uwielbiam takie<3
Po kilku godzinach już mi się lekko spuszyły, ale dalej były mięciutkie w dotyku ;)
Czekam do końca miesiąca żeby zrobić pomiar i znowu podetnę centymetr, bo strasznie mi się zwijają, ciężko je do zdjęć ułożyć, żeby nie sterczały ;/



MÓWIĄ, ŻE UROSŁY :D





Standardowo dajcie znać co sądzicie i czy któryś kosmetyk Was zaciekawił ;) :*

36 komentarzy :

  1. Mnie zainteresowała ta zmiksowana maska ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudowne masz włosy. ; )
    Jak podetniesz tylko centymetr to nie będzie nawet tego widać takich długich włosach jakie Ty masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. jestem ciekawa jak u mnie sprawdziłaby się płukanka z liści malin :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Urosły bardzo i są jak zwykle piękne:)
    Płukanki z liści malin nie znałam:)
    :*

    OdpowiedzUsuń
  5. Po tym zdjęciu sama mam wrażenie, że faktycznie urosły :D Wyglądają tak ślisko, że głaskałabym :3

    OdpowiedzUsuń
  6. A mnie strasznie zaciekawiła płukanka z liści malin, z doświadczenia wiem, że jeśli chodzi o te ziołowe to ich dobre albo złe działanie widać czasem już po pierwszym użyciu. Ciekawe jakby sprawdziła się na dłuższą metę :) Chyba sobie je sprawię, a od siebie mogę polecić płukankę z jeżówki purpurowej, u mnie niesamowicie dociąża włosy, a to nie lada wyczyn ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. super ;) będę pamiętać ;) dzięki

      Usuń
  7. Muszę kiedyś zafundować obie płukankę - nie miałam jeszcze okazji nigdy próbować jakiejkolwiek na swoich włosach.

    Jeśli chodzi o włosy - Twoje są naprawdę piękne!

    OdpowiedzUsuń
  8. Twoje włosy prezentują się bardzo ładnie :) widać, że są zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. u mnie to raczej będzie radykalne cięcie ;( gdzie można kupić liście malin ?

    OdpowiedzUsuń
  10. Mimo wszystko Twoje włosy i tak pięknie wyglądają :) Pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  11. JA zawsze wzdycham do Twoich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Toni&Guy - ciekawa jestem tej marki:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczne masz włosy *u* Mnie zaciekawił pantenol. Gdzie można go kupić i za ile? :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Już się zachwycałam na Instagramie, ale tutaj też muszę :D
    Są fantastyczne <3

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne! + Nie słyszałam o płukance z liści malin :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzieki;) bo nie ma xd złapałam to,co bylo w domu

      Usuń
  16. Wiem, że to niestosowne bo się nie znamy, ale zakochałam się w Twoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  17. ja w niedziele sie obijam i włosó nie myje, a twarzy nie maluje

    OdpowiedzUsuń
  18. Płukanka z liści malin, o jeju! Koniecznie muszę zrobić <3

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,