NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 32| MOJA PIELEGNACJA

Pielęgnacja wyjątkowo była już dziś ;)




1. Zaczęłam od wtarcia w skalp Antyoksydacyjnego Sprayu na bazie wody szungitowej. Używam go na porost, tak jak pisałam w marcowych planach. Wykonałam opuszkami palców i masażerem masaż.
2. Po 20 minutach umyłam włosy jednym z moich ulubionych szamponów: Balea Owoce Goji&Granat.
3. Zauważyłam u siebie ostatnio łupież, więc zrobiłam maseczkę z zielonej glinki. Wtarłam tę maseczkę (o gęstej konsystencji) w skórę głowy i spłukałam ciepłą wodą po 15 minutach. 
4. Nałożyłam maseczkę Biovax Bambus&Olej Avocado na 15 minut i spłukałam.
5. Końcówki zabezpieczyłam Mythic Oil.

Nie była to udana niedziela, z maski Biovax jetem bardzo zadowolona, ale czegoś w tej pielęgnacji mi zabrakło. Końcówki włosów były strasznie spuszone, ciężko mi było zrobić dobre zdjęcie.Były po prostu brzydkie,poza tym myślałam, że fryzjerka ścięła mi w grudniu do końca resztki po ombre, a jednak jeszcze je widać ;/ Muszę się jak nic pozbyć ich w następnym tygodniu. Na szczęście włosy były miłe w dotyku i pozbyłam się dzięki glince łupieżu, zrobię o tym oddzielny wpis ;)

Włosy były ładne zaraz po, ale po paru godzinach, wieczorem już puch ;/

A tu kilka zdjęć:





I wieczorem ;/






+PRZYPOMINAM O ROZDANIU ( PASEK PO PRAWO) -->

26 komentarzy :

  1. Chciałabym mieć taki "nieudany" dzień:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie długie... nigdy w życiu takich nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Kochana, przepiekne wlosy! Zazdroszcze dlugosci i w odbiciu lustrzanym widze tez ladne pazurki ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. a dziękuję ;) nie mogę na nie narzekać ;)

      Usuń
    2. Właśnie, paznokcie bajeczne :)
      Włosy i tak piękne, ale jeśli uważasz że było słabiej, to w takim razie może rzeczywiście było.
      I dzięki za dodanie linku u mnie, fajnie że ktoś bierze w tym udział ;)

      Usuń
  4. Te włoski z wieczora są piękne:)
    Masz piękne włosy i paznokcie i tyle:)
    Ja muszę kupić sobie tą maskę z Biovax.
    Pozdrawiamu

    OdpowiedzUsuń
  5. Glinka na łupież? Nie próbowałam...:)
    A włosy - ja nie wiem co Ty tu masz nieudanego, ale nie wnikam :P
    Moim zdaniem są piękne :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są zniszczone, widać na końcach
      wybrałam najlepsze zdjęcia po prostu ;]

      Usuń
  6. widać, że się jeżą ;( ale to nic i tak są śliczne

    OdpowiedzUsuń
  7. O jejku.twoje wlosy sa idealne. Nie wiem co powiedzic. Sa przepiekne ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. masz ładne włosy i jakie długie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy ten spary na bazie wody szungitowej jest skuteczny ?:) Cudowne włosy <33

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) tu go recenzowałam
      http://takingcareofhair.blogspot.com/2015/10/cos-na-wzmocnienie-wosow-i-porost.html

      Usuń
  10. tylko minimalnie kilka włosków odstaje, reszta to piękna tafla! jestem ciekawa efektu podciętych włosów, mnie już moje też męczą i chciałabym je podciąć, ale muszę poczekać jeszcze trochę, żeby nie zaburzyć sobie wyniku przyrostu :D

    OdpowiedzUsuń
  11. gdzie kupujesz te szampony/odżywki balea?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. w sklepach z chemią niemiecką albo na stoiskach na rynku z tą chemią

      Usuń
  12. Jakie długie włosy, w dodatku wyglądają tak zdrowo! :)

    OdpowiedzUsuń
  13. w kucyku wyglądają pięknie <3 ja tam puszku na końcach nie widzę, ale wierzę na słowo, że był :P

    OdpowiedzUsuń
  14. U mnie dzisiaj włosy były świetne, żadnego puchu, odstających włosków. Aż dziwne :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Efekt na zdjęciach bardzo mi się podoba, i ta imponującą długość <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Włosy masz przepiękne! Imponująca długość i kucyk!

    Myślę o zakupie tego Biovaxa, dobrze wiedzieć, że się sprawdza.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,