NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 31



W niedziele użyłam kilku nowości, ale o tym za chwilę ;) W sobotę na noc nałożyłam dość obficie olej Amla zmieszany z 2 kroplami pantotenolu. Zrobiłam warkocz i dalszą pielęgnacją zajęłam się po przebudzeniu ;)

Włosy umyłam szamponem rosyjskim Ziołowa Nalewka, który kiedyś wygrałam u Ingi ;)
Na początku składu znajdziemy same detergenty, więc jest to dość mocno-oczyszczający szampon. Dalej w składzie mamy łopian, dziurawiec, szałwię górska, nostrzyk żółty, szyszki czarnej olchy, jałowiec .  
Następnie na pół godziny nałożyłam zachwalanego nowego Biovaxa bambus&avocado. Biovaxy średnio się u mnie sprawdzają, na pewno lepiej działają na moje włosy te nowe niż poprzednie. Czekałam aż u mnie w aptece pojawiają się mniejsze wersje, żeby najpierw wypróbować. Dotychczas moje włosy lubiły avocado, więc liczyłam na nią :D Nałożyłam go pod czepek na pół godziny. Zapach po prostu rewelacja, chyba żaden Biovax tak cudownie nie pachnie. 
Po zmyciu maski miałam wetrzeć w skalp spray Niger Seboradin przeciw wypadaniu, ale zapomniałam;/ Na koniec zabezpieczyłam włosy Mythic Oil.






Zdjęcia były wykonane kilka godzin po pielęgnacji, ale mega mi się podobają . Dodałam z fleszem i bez. Pisząc posta, jest godzina 21.40 i włosy są dalej rewelka <3 Podwójne avocado dało radę (w masce i w serum)


+mięciutkie w dotyku
+ujarzmione
+wygładzone
+super się układają
+ładnie błyszczą

+nie było problemu z ich rozczesaniem, wręcz przeciwnie

Jestem póki co bardzo zadowolona z nowego Biovaxa ;)

Co sądzicie :) ?

20 komentarzy :

  1. Niesamowite <3 Biivax wybitnie Ci służy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Omg... Cudowne wlosy! Jak ja Ci zazdroszcze... Mam nadzieje, ze i mi bedzie kiedys dane powiedziec "mega mi sie podobaja" :<
    Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne <3 Tez poluję na saszetki Biovaxa :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale masz świetne włosy! teraz widzę, że duzo jest wszędzie tego Biovaxa, też będę musiała go wypróbować :)

    Pozdrawiam,
    http://w-pogoni-za-idealem.blogspot.com/ <- NOWY POST!

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepiękne włosy. Muszę wypróbować tą maskę :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Twoje włosy są nisko- czy średnioporowate? btw są piękne:) pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  7. Zakochałam się dzisiaj w Twoich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne! Większość z nas marzy o takich :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Cudne... Chętnie bym się takimi pochwaliła. Twoja pielęgnacja zawsze przynosi efekty.

    OdpowiedzUsuń
  10. No i teraz zapragnęłam go jeszcze mocniej :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Nowy Biovax jest cudowny <3 A włosy jak zwykle śliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Masz piękne włosy :) Czaję się na saszetkę tej wersji Biovaxa ale jeszcze nigdzie jej nie znalazłam :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Och, jak ja bym chciała mieć takie kosmyki ;D Moje wyglądały tak tylko po keratynowym prostowaniu :P

    OdpowiedzUsuń
  14. ja się przekonałam swego czasu do seboradinu i kondycja włosów się znacznie poprawiła. chciałam znowu kupić szampon, ale obecnie trwa konkurs na fb.com/MocWlosow, w którym można wygrać zestaw, więc spróbujcie też, a nuż którejs się uda wygrać ;)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,