STRAWBERRY BUTTERCREAM YANKEE CANDLE



Co pisze Producent o zapachu ?

Mimo że ich przygotowanie zajmuje dosłownie chwilę – smakują lepiej niż najbardziej pracochłonne desery. Świeże truskawki przykryte grubą warstwą słodkiej, kremowej śmietany to prawdziwe delicje – chóralnie zapowiadające nadejście ciepłego lata i zwiastujące czas wielkich, wakacyjnych podbojów. Niestety, ten zbudowany z owoców i mlecznego dodatku deser ma jedną wadę – można się nim delektować zaledwie przez chwilę. Z myślą o łasuchach uwielbiających połączenie śmietany i truskawek powstała kompozycja Strawberry Buttercream – zaklęta w pachnącym wosku esencja i dostępna przez okrągły rok nuta letnich smakołyków.


MOJA OPINIA:

Na początku byłam z niego średnio zadowolona. Myślałam, że będzie krótkotrwały, ale na szczęście się myliłam. Jest naprawdę bardzo intensywny, mocny. Czuć zdecydowaną przewagę truskawek. Uważam jednak, że zapach truskawki z bitą śmietaną trochę się gryzie, dlatego nie jest to zapach do częstego rozpalania, a raz na jakiś czas, gdyż może być duszący. Nie mniej jednak dalej wolę cytrusowe, owocowe zapachy niż kwiatowe i dlatego mogę Wam ten wariant zapachowy polecić. Jest po prostu ładny, maślano-mleczny, niechemiczny ;) Przyrównałabym go do słynnych truskawkowych cukierków Alpenliebe.

MIELIŚCIE GO :) ?


                                     WOSK STRAWBERRY BUTERCREAM KLIK
                                     INNE PRODUKTY YANKEE CANDLE KLIK

11 komentarzy :

  1. Chętnie bym go wyprobowala
    pozdrawiam MAECELKA♥

    OdpowiedzUsuń
  2. hmm tego zapachu chyba nie miałam jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  3. Coś dla mnie :) Muszę się rozejrzeć za ładnym kominkiem, bo mój dokonał żywota... :)

    OdpowiedzUsuń
  4. mniam uwielbiam te cukierki! :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Uwielbiałam zapach tych cukierków! Koniecznie muszę spróbować tego zapachu w wosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam te cukierki :D Zapach musi być mega przyjemny :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Publikowałam na swoim blogu recenzję tego wosku i ja jednak wyczuwałam w nim przewagę śmietanki :P Truskawki były nieco w tle :P

    OdpowiedzUsuń
  8. Hah, pisałam o nim kilka dni temu :) mam jednak kompletnie inne odczucia co do tego wosku ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mnie by się chyba spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja z kolei od spożywczych zapachów wolę roślinne - kwiatowe, liściaste, drzewne.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,