PROFESJONALNE TANIE MASECZKI DO TWARZY

Już jakiś czas temu Wam wspominałam, że nie lubię saszetkowych maseczek drogeryjnych. Duża ilość chemii w składzie źle działa na moją cerę (pogarsza jej stan). Na pewno już do nich nie powrócę, po tym jak stan mojej cery znacznie się poprawił, muszę uważać na składy. Dziś do Was przychodzę z recenzjami maseczek Beauty Face. Działanie maseczek jest na  tyle dobre, że produkty są na pewno warte recenzji.



Hydrożelowa maseczka całkiem fajnie się u mnie spisała. Co prawda po 1 razie ciężko mi cokolwiek powiedzieć o działaniu liftingującym, ale powiem Wam o moich odczuciach. Sposób nakładania jak najbardziej przypadł mi do gustu, co prawda płat nie był idealnie dopasowany do mojej twarzy, ale efekt po jak najbardziej na +. 
Maseczka świetnie nawilża i wygładza cerę, była bardzo uspokojona, koloryt lekko wyrównał się, przebarwienia na policzkach jakby mniejsze i co najważniejsze zero efektu ściągniętej cery, czego w maskach wprost nienawidzę. Cera na długo pozostała zmatowiona i gładka. Maska ma bardzo dobre działanie antybakteryjne, reguluje wydzielanie sebum. Jak na działanie po 1 razie, jestem bardzo zadowolona. Cera została lekko napięta i ujędrniona.  Polecam zwłaszcza osobom z cerą mieszaną, tłustą, problematyczną. Aktualnie ta maseczka jest na promocji, zapraszam TU



Jestem fanką kosmetyków o dobrych składach, a ten produkt taki właśnie jest. Znajdziemy w nim:
naturalny kolagen morski, skondensowany wyciąg z błota morza martwego, algi (bogate w minerały i aminokwasy), algi morskie, olejek eukaliptusowy, Witaminę C, alantolinę, kwas hialuronowy, olejek różany, ekstrakt z pestek winogron.



Kolejną maseczką, którą testowałam jest: 




INTELLIGENT SKIN THERAPY GŁĘBOKO OCZYSZCZAJĄCA DOTLENIAJĄCA MASKA AKTYWNY TLEN


Maska ta miała bardzo podobne działanie do poprzedniej, z tym, że ta szybciej się wchłaniała. Nie pozostawiała uczucia lepkości. Trzymałam ją ok. 30 minut. W składzie znajdziemy m.in witaminę E, aminkowasy roślinne, ekstrakt z białej brozy i algi aosa. Używałam jej w tym samym czasie co robiłam kwasy, więc zależało mi na dobrym efekcie zmiękczającym i nawilżającym. Maska świetnie wygładza cerę. W tych produktach podoba mi się to, że za każdym razem skóra wygląda dosłownie jak nowa, jest bardzo miła w dotyku, uspokojona. Idealna zwłaszcza do cery trądzikowej/tłustej. Przyjemnie pachnie, nie ściąga skóry, łatwo się ją zmywa. 15,90zł za tę maseczkę to jak najbardziej dobra cena. Znajdziecie ją TU

A jeżeli chcecie zobaczyć mojego faworyta wśród tych 3 masek, zapraszam TU. Ta maseczka zasługuje na 6+. Pomogła mi zwalczyć trądzik ;)


SŁYSZAŁYŚCIE O BEAUTY FACE ;)?

17 komentarzy :

  1. ostatnio zaniedbałam pielęgnację buzi bo powiem nieskromnie nie mam z nią większych problemów. Z masek jakie ostatnio wypróbowałam i polubiłam mogę polecić Babuszkę Agafii odmładzająca maseczka z mlekiem łosia :) nawilża i koi buzie, nie ma uczucia ściągnięcia. Tych polecanych przez Ciebie oczywiście nie miałam ale mam zamiar postawić na pielęgnację cery na wiosnę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam tą maseczkę i u mnie nie sprawdziła się. ; )

    OdpowiedzUsuń
  3. bardzo ciekawa maska, jeszcze się z nią nie spotkałam wcześniej

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam tej marki, ale tą drugą oczyszczającą chętnie bym kiedyś wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie słyszałam o nich jeszcze :D Trzeba wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  6. do takich płachtowych maseczek skutecznie zniechęcił mnie Marion, ale może taki żelowy płat będzie zupełnie inny :) O firmie słyszałam, aczkolwiek jeszcze chyba nie używałam żadnego ich produktu ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. UWIELBIAM MASECZKI W TAKIM WYDANIU

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój mąż dostałby zawału a mój syn miałby ubaw ze mnie przez dobry miesiąc:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam i byłam bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie miałam tych maseczek, ale matująca u mnie na całą twarz przy cerze mieszanej raczej nie zdałaby egzaminu.

    OdpowiedzUsuń
  11. ja nie wiem wolę smarowidła, nigdy nie miałam takiej nakładanej... bałabym sie że będzie mi spadać

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. one pływają w płynie, więc nie ma takiej opcji ;)

      Usuń
  12. Nie słyszałam o nich ale bardzo mnie Zachęciłaś :) fajny skład!

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam cerę mieszaną, chętnie jej spróbuję :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,