PODSUMOWANIE AKCJI Z ZAPUSZCZANIEM WŁOSÓW -> NASZE WYNIKI

Dobiegła końca nasza miesięczna akcja z zapuszczaniem włosów. Początkowo miałam sama brać w niej udział, ale wiele z Was chciało się także dołączyć, z czego jestem bardzo zadowolona.  Każda z nas miesiąc wcześniej wybrała wspomagacz, zmierzyła włosy i zrobiła zdjęcia PRZED. I jak prezentują się nasze efekty? Sami zobaczcie ;) 6/7 uczestniczek wysłało mi efekty ;)

1. Ja (Hair World) http://takingcareofhair.blogspot.com




Długość początkowa: 75cm
Długość końcowa: 76.5
Przyspieszacz: vit B Compositium + Skrzypokrzywa
Efekt: Skrzypokzywę zaczęłam pić 24.12. Kuracja trwała miesiąc, przedłużyłam ją do 29.12 z racji tego, że 3-4 razy ominęłam porcję kubka, a dlaczego? Już Wam piszę.... Włosy standardowo rosną mi 0,5cm na miesiąc. Po owym naparze urosły 1.5cm. Brałam dodatkowo 1x dziennie Vit. B. compositium + magnez. Nie jest źle, ale liczyłam na więcej. Zauważyłam, że na pewno szybciej rosły mi paznokcie. Zawsze mam długie, ale ostatnio sporo je skróciłam, więc co do efektu na paznokcie jestem jak najbardziej pewna. Niektórzy też zauważyli, że włosy mi zgęstniały. Porcję kubeczka ominęłam kilka razy ze względu na sesję. Po jej wypiciu czułam znużenie, senność. Pewnie dlatego, że wypłukuje magnez z organizmu + dodatkowo piłam sporo kawy, więc sam Maglek mógł nie podołać. Co do herbatki, bardzo mi smakowała, nie słodziłam jej, piłam naprawdę z przyjemnością. Pamiętajcie żeby kupować zioła sypkie, a najlepsze to będą te zebrane i ususzone przez Was. Tych w torebkach z supermarketu nie polecam. 

2. Marta Cieśla


Długość początkowa: 54cm
Długość końcowa: 57.5cm
Przyspieszacz: wzmacniający spray na bazie wody szungitowej.
Efekty: (wiadomość od Marty) Hej! Wysyłam zdjęcia "po". Jedno zaraz po wysuszeniu (trochę puch ale na nim widać ile urosły) ( i to właśnie wstawiłam zdj) a drugie już z dzisiaj (na tym słabo widać różnicę). A co do miary to jestem w szoku, bo włosy urosły aż 3,5 cm (?) mierzyłam pięć razy, bo nie mogłam uwierzyć! Ale też nie żałowałam sobie sprayu - został już tylko na jedną aplikacje ;) po za tym z racji tego, że włosy mi wypadały dołączyłam jeszcze suplement VITAPIL i myślę, że on tu też odegrał dużą rolę :) Pozdrawiam i dziękuję za motywację ;) 


3. Dziecko we Mgle



Długość początkowa: 55cm
Długość końcowa: 58cm
Przyspieszacz:  drożdże+kozieradka, przed myciem 1-2 razy w tygodniu olej łopianowy na zmianę z Aktywatorem Wzrostu Babci Agafii, alopexy 5% 
Efekty (wiadomość od uczestniczki): Obecna długość: 58 cm (3cm przyrostu)

4. Niki ( mamy zdjęcie tylko przed)



przed

Długość początkowa pasma: 26cm
Długość końcowa pasma: 29,1cm
Przyspieszacz:  drożdże, przez 2 tygodnie siemię lniane i  CP, oraz do końca miesiąca skrzyp i pokrzywa do wcierania w skalp
Efekty (wiadomość od uczestniczki): Po miesiącu zapuszczania włosów jestem bardzo zadowolona z efektów :) Po pierwsze cera i paznokcie mi się polepszyły:) a co do włosów wyrosło mnóstwo Baby Hair <3 oraz urosły o dokładnie 3,1 cm. Niestety spotkała mnie znowu wizyta u fryzjera na podcięciu końców i Pani zamiast obciąć 2cm, ciachnęła 4;(( Niestety nie mam zdjęcia PO ponieważ fryzjer nie był planowany na ten dzień, po prostu przypadek i nie miałam jak zrobić zdjęcia. Dziękuję za wspólną akcję!:3





Długość początkowa pasma: 32cm
Długość końcowa pasma : 33,5cm
Przyspieszacz:  picie siemienia + wcieranie kozieradki


Efekty (wiadomość od uczestniczki): Już zmierzyłam pasemko - > 33,5. Urosły 1,5 cm :)

6. 0jla  http://0jla.blogspot.com  (Ola niestety, ale otrzymałam od Ciebie pusty załącznik )


przed


Długość początkowa : 53cm
Długość końcowa pasma : 54,5  
Przyspieszacz:  picie siemienia
Efekty (wiadomość od uczestniczki): Włosy urosły 1,5 cm (czyli teraz mają 54,5cm :)).



Dziękuję serdecznie dziewczynom za wspólną akcję <3 Być może coś podobnego, lub na większą skalę, zorganizuję w wakacje,wszystko zależy od Was ;)

Jak Wam się podobają włosy dziewczyn ( w tym moje) :P    ?

25 komentarzy :

  1. świetne efekty :D tych 3 cm przyrostu zazdroszczę <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy to mistrzostwo i powtarzam to za każdym razem gdy tu jestem :P Loczki Dziecka we mgle są cudowne ♥

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę dla osób, które miały przyrost 3 cm. : )

    OdpowiedzUsuń
  4. Wow, 3 cm przyrostu marzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kręcone włosy dziecka we mgle są świetne chyba nigdy nie przestanę sie nimi zachwycać :) gratulacje dziewczyny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję efektów! :D Muszę rozejrzeć się za tym sprayem na bazie wody szungitowej <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Gratuluje efektów ;)
    grlfashion.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystkie prezentują się cacy :)
    Przyrost Marty jednak niezły :D 3,5 cm na miesiąc - nieźle :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Efekty u wszystkich imponujące. Masz przepiękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Dlaczego nie polecasz ziół w torebkach? Naprawdę są dużo gorsze? Ja i po nich widzę efekty (zarówno pozytywne, jak i negatywne)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja właśnie nie widzę żadnych efektów + czuć inny smak

      Usuń
  11. Świetne efekty, uwielbiam takie posty! ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Gratuluję efektów, wiem jak ciężko jest zapuścić włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Piękne masz włosy. Gratuluje wszystkim efektów :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Twoje, dziecko we mgle najfajniejsze:)

    OdpowiedzUsuń
  15. Czekam na kolejną akcję, może tym razem i ja się skuszę na udział :D Gratuluję efektów :)!

    OdpowiedzUsuń
  16. O kurcze, rzeczywiście. Jeśli mogę to zwalam na sesję mój nieogar, już dosyłam :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Super post. Taka motywacja do chodowania :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,