PLANY PIELĘGNACYJNE NA LUTY | DLACZEGO REZYGNUJĘ Z TANGLE TEEZERA




Już dawno chciałam na bloga wprowadzić serię z planami pielęgnacyjnymi na każdy miesiąc. Raz nawet taki wpis się pojawił, ale zabrakło mi systematyczności. Wynik był taki, że używałam wraz czego innego niż zaplanowałam. W tym roku bardzo zależy mi na zapuszczeniu włosów i dobicia może 85cm ? Będzie ciężko, bardzo ciężko zwłaszcza, że końcówki rozdwajają mi się w ekspresowym tempie. Nie farbuje włosów, nie suszę, nie prostuję, nie kręcę, dbam o nie, a tak się kruszą ;( Póki co winie za to zimę, kurtki i szaliki, a także TANGLE TEZZER.
Mimo wieloletniej "przyjaźni" z nią, jej użycie muszę ograniczyć do minimum, tylko w nagłych przypadkach typu rozczesanie kołtuna. Ta szczotka jest za ostra do moich włosów, uważam, że to przez nią pojawiają się rozdwojenia na środku długości, nie wspominając już o końcówkach. Cieszę się, że w wakacje zainwestowałam w naturalną szczotkę z włosia dzika Khaja. Naprawdę ją polubiłam i teraz używam jej codziennie na zmianę z grzebieniem z drzewa bambusowego TBS.




Postanowiłam wprowadzić także suplementację Merz Special Dragees. Przetestuję pełną, trzymiesięczna kurację, liczę, że długość bardziej drgnie ;) Jeżeli chodzi o szampony, powróciłam do mojego ulubieńca z tamtego roku: Szampon Niger Seboradin, po którym włosy mniej się przetłuszczały i urosły 3cm w miesiąc. Dokupiłam także lotion z tej serii, który po każdym myciu wcieram w skalp (3-4x w tygodniu). Używać będę też serii kosmetyków wzmacniających Banii Agafii na propolisie: szampon i balsam. Balsam będę mieszać z pantotenolem, który fantastycznie dociąża moje włosy. Mythic Oil na końcówki zamieniłam Eliksirem Toni&Guy, który naprawdę polubiłam. Jeżeli chodzi o maski i oleje, będę używać tych co zawsze, z przewagą oleju Amla, który rewelacyjnie nabłyszcza i wzmacnia moje włosy. Chciałabym aby włosy w lutym urosły te 2 cm( średnio na miesiąc rosną 0,5cm).

Macie jakieś plany na luty? ;)

Rozdanie u blorka-magiadni

26 komentarzy :

  1. Z mojej TT jestem raczej zadowolona..bo rewelacyjnie rozczesuje włosy, ale mam wrażenie że za bardzo drapie skórę głowy. Przyznam że też szukam jej zamiennika. Dużo dobrego czytałam o szczotkach Wet Brush..i chyba się na nie skuszę :-) Szczotkę z dzika też mam i polecam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. Piękne włoski. Też mi się wydaje, że TT jest zbyt ostry i mogę mieć podobny problem niedługo... I często zmieniam TT na szczotkę właśnie podobną do tej Twojej z naturalnym włosiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja żyje bez szczotek ;)
    Życzę powodzenia w zapuszczaniu! Sama na razie walczę o gęstość i kształt, na długość czas przyjdzie później :)

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie TT, też nie do końca się sprawdziła. Początkowo ją lubiłam, ale z czasem się to zmieniło.

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi TT również niszczył włosy, planuje w litym skupić się na przyroście ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też mam problemy z TT, czekam tylko aż wpadnie mi w rękę jakaś dobra szczotka z dzika :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja swojej TT używam dopiero od dwóch tygodni i jak na razie widzę same jej plusy. ; ) rewelacyjnie rozczesuje włosy. ; )

    OdpowiedzUsuń
  8. Jeżeli zależy Ci na wzroście i poprawie kondycji jednocześnie to polecam tabletki Biotebal, kosztują w granicach 25-30 zł w aptekach i naprawdę robią cuda, warto wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tym, że biotebal to sama biotyna, kiedyś ją brałam i zero efektów

      Usuń
  9. Zazdroszczę, że potrafisz tak przyspieszyć porost włosów u mnie chyba najwięcej urosło ponad 2 cm po drożdżach, które chętnie piłabym mimo tego smaku, gdyby cera się nie pogarszała. Chociaż i tak teraz wygląda źle :D
    Ja też zrezygnowałam z tt już w zeszłym roku, bo wydaje mi się, że właśnie końcówki na tym cierpiały. Używałam wtedy zamiast niego szczotki z naturalnym włosiem z Rossmanna, ale potem ją rozwaliłam i jakoś nie złożyło się, żeby kupić nową. W zeszłym rok też dopadłam drewniaczka z TBS a teraz poluję na szczotę z Khaja, już dawno sobie obiecywałam, że ją kupię, ale nigdy nie dochodziło to do skutku. Mam nadzieję, że w końcu będę się nią czesać :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co Ty Ola, one są długie, ale prawie wcale nie rosną ;/

      Usuń
  10. specjalnych planów na luty dotyczących włosów nie mam,muszę więcej olejków stosować

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja mam zamiar zacząć je zapuszczać, ale w najbliższym czasie czeka mnie fizyta u fryzjera żeby podciąć włosy. Ale no trzeba to zrobić :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Mam plan... skończyć zapas odżywek, żebym mogła kupić nowe!

    OdpowiedzUsuń
  13. ja się tak przerzedziłam, że musiałam podcinać wczoraj 2gi raz włosy w przeciągu nie całego miesiąca... też mam jedynego winowajcę.. TT

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dużo straciłaś na długości?

      Usuń
    2. szczerze to "od razu" praktycznie wszystko odrobiłam - wcieram maść końską i nie ubyło nic na długości;P co ścięłam to wróciło szybkoo

      Usuń
  14. u mnie TT już dawno, dawno poszedł w odstawkę. Jego miejsce zajęła królowa szczotek do włosów Olivia Garden model Supreme Combo (włosie dzika+igiełki rozczesujące) - jest o niebo delikatniejsza od TT i rozczesuje bezboleśnie nawet najgorsze skołtunienia :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Masz piękne włosy. Nigdy nie miałam Tangle Tezzera i jak na razie nie kusi mnie by go kupić.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja również mam problem z systematycznością ;/ Masz śliczne włosy! Ja swoje końcówki chodzę podcinać co 6-8 tygodni ale i tak te końcówki szybko się rozdwajają ; /

    Pozdrawiam, Ilonciaaa

    http://kissmeifyouwant.blogspot.co.uk/

    OdpowiedzUsuń
  17. Jestem ciekawa jak sprawdzi się suplementacja ;) też by mi się coś przydało zadziałać od wewnątrz ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie tylko Ty zaobserwowałaś minusy TT, ja skusiłam się na opinie innych, kupiłam i nie mogłam zrozumieć co w nim tak wspaniałego.. Nie mam podróby, więc jestem zdziwiona, ale nie radził sobie z moimi kołtunami, jest strasznie niewygodny, więc zdecydowanie wolę swoją szczotkę. Teraz szukam jakiejś wypasionej szczotki, która podbije moje serce :) A włoski masz przepiękne!

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam w planach kupić szczotkę z dzika póki co czesze się zwykła ale też mimo że platikowa dobrze mi rozczesuje włosy bo nie mam problemów z kołtunami

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,