PIWO NA WŁOSY | NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 29

Naolejowałam na noc włosy olejem Amla z odrobinką pantotenolu. Swoją drogą, pisząc posty, ciągle mam wrażenie, że używam słowa PANTOTENOL. To już mój nawyk pielęgnacyjny :D 
Rano włosy umyłam rosyjskim szamponem syberyjskim numer 3 . Jako ciekawostka, powiem Wam, że w chwili obecnej nie mam w domu żadnego szamponu bez SLS. Te rosyjskie  spisują się u mnie świetnie, mimo że mają zaraz na 2 składzie detergent, chyba wynagradza to fakt, że dalej mamy same wyciągi i ekstrakty.
Następnie nałożyłam małą ilość odżywki Timotei drogocenne olejki (porcja małej łyżeczki). Spłukałam ją po dopiero po godzinie.  Następnie wykonałam piwną płukankę do włosów, w roztworze rozcieńczonym z wodą, maczałam włosy. O tym sposobie zrobię osobny post.
Końcówki zabezpieczyłam eliksirem Toni&Guy i tyle ;)


Włosy bardzo ładnie pachną, ale nie piwem, bardziej czuje coś miodowego, na pewno nie samo piwo, bo jego zapach szybko się ulotnił. Ładnie błyszczą, miewam, że to głównie zasługa oleju Amla, po kilku godzinach włosy  trochę się spuszyły, ale nie są złe. Płukankę piwną  robiłam po raz pierwszy, więc ciężko powiedzieć jakie efekty były po niej ;) Mam nadzieję, że regularne stosowanie wzmocni włosy (dzięki wit. B i cukrom). Ogólnie rzecz biorąc były miękkie, nawilżone ;)





Co sądzicie ;)?

22 komentarze :

  1. Moim zdaniem wyglądają idealnie :*

    OdpowiedzUsuń
  2. PieknePiękne masz włosy!!! I czekam na post :)

    OdpowiedzUsuń
  3. śliczne:)
    p.s napisałaś dwa razy "robiłam" ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze prezentują się idealnie;) A gęstość Twoich włosów to marzenie;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow jak pięknie błyszczą i jaka piękna idealna tafla. Cudowne!

    OdpowiedzUsuń
  6. Ależ połysk! :)
    Też miałam ostatnio piwo nałożyć, ale zapomniałam ;]

    OdpowiedzUsuń
  7. Pięknie błyszczą :) Myślałam o płukance z piwa, chyba wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Wow, muszę wreszcie zakupić Amlę skoro tak pięknie nabłyszcza włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cudna tafla! :-) Ja jeszcze nie robiłam płukanki piwnej a bardzo mam na nią ochotę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Wyjątkowo pięknie wyglądają! A piwo to nadal jedyna rzecz ktorej... na włosy było by mi szkoda :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie byłoby Ci;) jest okropne to ciemne

      Usuń
  11. Twoje włosy wyglądają pięknie! W ogóle chociaż Anwen zakończyła u siebie akcję, to zastanawiam się czy się nie przyłączyć, bo tyle dziewczyn kontynuuje u siebie Niedzielę Dla Włosów.

    OdpowiedzUsuń
  12. super blask :) nie stosowałam jeszcze piwa w pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na post z płukanką z piwa :D Musze ją wypróbować :D

    OdpowiedzUsuń
  14. piękne włosy! Piwo podobno pomaga na wypadanie włosów :D Jednak za każdym razem kiedy planuje zrobić na drugi dzień płukankę z niego to niestety trafia to piwo w moim żołądku a nie na głowie ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Szybciej bym wypiła te piwo :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,