NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 28

Znowu dzień wcześniej, ze względu na to, że całą niedzielę spędzę przy notatkach. Proszę o trzymanie kciuków w poniedziałek (ostatni egzamin). Ostatnio mi bardzo pomogły <3 <3 
Pielęgnację zaczęłam od wtarcia Antyoksydacyjnego Spray na bazie wody szungitowej w skalp i końcówki, 10 minut przed myciem. Jest to lotion b/s, ale w tej pielęgnacji postanowiłam, że chcę użyć dwóch ;). Jeżeli jesteście ciekawego tego sprayu, zapraszam TU, robiłam kilka miesięcy jego recenzję.
Wykonałam przed myciem szybki masaż skóry głowy masażerem i wzięłam się za mycie. Użyłam szamponu Seboradin Niger. Nie wiem czy przypadkiem ta seria nie przyczynia się u mnie to powstawania łupieżu ;/ Mam nadzieję, że nie. Poużywam jeszcze i zobaczymy. Włosy zawinęłam na 10 minut w bawełnianą koszulkę. Następnie nałożyłam Kallosa Color z odrobiną pantotenolu ( na dociążenie). Mieszankę taką trzymałam 40min. Za ostatnie płukanie posłużyła mi rumiankowa płukanka. Już pod sam koniec wtarłam w skalp Lotion Niger Seboradin, a końcówki (jak włosy już były prawie suche) zabezpieczyłam eliksirem Toni&Guy











Jak widzicie dość sporo w pielęgnacji było ziołowych specyfików, głównie z myślą o łupieżu, ale po tej pielęgnacji już się nie pojawił. Polecam wcierki pod tym względem ;)
Zamęczyłam Was mnóstwem zdjęć, ale nie wiedziałam, które wybrać ;) Pantenol czyni cuda, zawsze na niego mogę liczyć ;) Świetnie dociążył i ujarzmił włosy. Już dawno nie były tak gładkie na całej długości i nawilżone. Podoba mi się efekt i o dziwo końcówki nie wyglądają na zniszczone ;) W następnej notce będą moje plany pielęgnacyjne na luty ;) Zaktualizowałam także zakładkę O MNIE/MOJE WŁOSY OBECNIE. Tam dowiecie się jaka jest porowatość, grubość i długość włosów, bo często o to pytacie ;)

28 komentarzy :

  1. to trzymam kciuki za ostatni egzamin! :) włosy piękne jak zawsze <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Jakie piękne i gładkie. Ja zapominam o płukankach nałogowo:)

    OdpowiedzUsuń
  3. tego seboradinu nie znam ;) Wyglądają cudnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Włosy wyglądają świetnie !! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne masz te włosy, zawsze jest miło na mnie popatrzeć :)
    I trzymam kciuki! Ja wciąż czekam na wyniki najtrudniejszego egzaminu, więc łączmy się w bólu.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakie Ty masz piękne włosy! :) Zazdroszczę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Włosy wyglądają po prostu cudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. jejku masz tak piękne włosy, że aż ciężko to wyrazić :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Trzymam kciuki za ciebie! A włosy są śliczne i sama chciałabym takie! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. WOW ! Jestem u Ciebie pierwszy raz... ale to chyba jedne z ładniejszych włosów w blogosferze :) Podziwiam szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Trzymam mocno kciuki. Na pewno pójdzie Ci dobrze :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Jak zawsze wyglądają super;) Powodzenia w sesji;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Cudowne <3
    Masz w ogóle kiedyś Bad Hair Day? :O

    OdpowiedzUsuń
  14. Egzamin proszę zdać co najmniej na 5:) Będę trzymać kciuki. A co do włosków to są śliczne i zadbane:)

    OdpowiedzUsuń
  15. jakie Ty masz piękne włoski! i trzymam kciuki !!!

    OdpowiedzUsuń
  16. Kurcze, ciekawe czy moje włosy polubiłyby pantenol :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Przepieknie sie prezentuja :)! Do tego cudnie blyszcza, zwlaszcza w warkoczu to widac, super :)!

    OdpowiedzUsuń
  18. Też robię płukanki z rumianku :-) bardzo fajnie się sprawdzają

    OdpowiedzUsuń
  19. Twoje włosy wyglądają przepięknie ♡

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,