NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 30 | PEELING SKÓRY

W końcu znalazła się chwila na pielęgnację włosów, bo ostatnio trochę kiepsko było z czasem.



1. Włosy umyłam szamponem Niger Seboradin
2. Wykonałam cukrowy peeling skóry głowy (brązowy cukier, balsam nr3 na łopianowym propolisie, olejek z drzewa herbacianego)
3. Na godzinę maska Biovax Diamond (pod termo czepek)
4. Zabezpieczenie końcówek Elixirem Toni&Guy

*Cukier rozpuściłam w balsamie i dodałam 3 kropelki olejku z drzewa herbacianego, reszta proporcji na oko. Cukier brązowy w odróżnieniu od białego szybciej się rozpuszcza, olejek ma działanie antybakteryjne, idealny na podrażnienia skalpu, zmniejsza przetłuszczanie skóry głowy, działa przeciwłupieżowo. Ja osobiście polecam TEN
Peeling uwielbiam, dzięki niemu skóra głowy jest dogłębnie oczyszczona i lekka.



Zdjęcia robiłam kamerką, samowyzwalaczem, przepraszam za jakość. Włosy w końcu były dociążone, aż się dziwię, bo rzadko uzyskiwałam taki efekt po Diamond Biovax ;) Są też miłe w dotyku i bardzo lekkie, trochę sypkie, co widać na 1 zdjęciu ;) Skalp też odżył, peeling jak widać był potrzebny. Podcięłam też końcówki, ale niedużo, może z 0,5cm, góra centymetr. Kupiłam w środę nożyczki fryzjerskie z Rossmanna i mogę je Wam póki co polecić ;). Za 2 tygodnie ciachnę znowu tyle ;)



Zapraszam na moje rozdanie ;) KLIK

29 komentarzy :

  1. Nigdy nie robiłam peelingu głowy, ale może i powinnam :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ja też sie do frycka wybrać muszę:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Odpowiedzi
    1. troszkę głowa jest odchylona na 1 zdj ;)

      Usuń
  4. Śliczne włoski! :D Ta maska (biovax) to ostatnio mój włosowy hit :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ja dziś zrobię mini spa dla moich włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  6. dobra metoda na pielęgnacje włosów, polecam ;)

    http://sisters-blonde.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  7. O raju... jakie długie! :) Znam maskę Biovax, kuzynka jednak ma nosa do dobrych kosmetyków, bo również polecała tę konkretną wersję :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie raz się sprawdza, raz nie ;)

      Usuń
  8. Wyglądają bardzo mięciutko :D <3 oj chyba też znowu się pociacham delikatnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Odpowiedzi
    1. na 1 zdjęciu głowa jest lekko odchylona ;)

      Usuń
  10. piękny kolor włosów... taki zdrowy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Śliczne:) Zostaw te nożyczki na razie w spokoju:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakoś ciągle widzę rozdwojenia :P

      Usuń
  12. Jak zwykle powalające :)
    Kurczę - dawno nie robiłam peelingu ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. od czasu do czasu też robię peeling głowy :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie zawsze Twoje włosy wyglądają pięknie! :-)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,