YANKEE CANDLE PINEAPPLE CILANTRO

"Ananasowy, mocno zamrożony i w pełni naturalny sorbet zaserwowany z listkiem aromatycznej kolendry – to przepis na letni koktajl idealny. To także receptura sprawdzająca się podczas domowych sesji aromaterapeutycznych! Wosk Pineapple Cilantro tworzy niekonwencjonalny miszmasz i swoim zapachem – wyczuwalnym w chwilę po podgrzaniu – kreuje atmosferę cudownych wakacji przeżywanych na tropikalnej wyspie. Gorące słońce, czysta plaża, lazurowa woda, świeża, pachnąca solą bryza i... zimny, ananasowy sorbet z dodatkiem kolendry! Marzenia o raju zamieniają się w prawdę, a rzeczywistość zaczyna pachnieć egzotyką!


Zapach przypadł mi naprawdę do gustu. To chyba mój ulubieniec, zaraz po Au Pain Raisin. Taka egzotyczna bomba, która zimą, w te mrozy chociaż na chwilę potrafi przywołać wakacje. Lekko kwaskowy zapach, coś jak kwaśne żelki. Dominuje tu woń ananasa, słodkiego, soczystego, świeżego. Przypomina mi także drink Pina Colade. Trwałość fantastyczna, wosk błyskawicznie się rozpala. Jest niezwykle wyrazisty, lekko słodki, ale nie nachalny. Daję mu mocną 5! Niesamowity poprawiacz humoru, prawdziwy zastrzyk energii (zwłaszcza przed sesją). Jednym słowem: UWIELBIAM!


WOSK PINEAPPLE CILANTRO KLIK
INNE PRODUKTY YANKEE CANDLE KLIK

13 komentarzy :

  1. Miałam go zamówić,ale obawiałam się mocnego zapachu kokosa ;/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. według mnie możesz brać ;) ja tu kokosa nie czuję ;) ale mocno egzotyczny jest ;)

      Usuń
  2. Ale u Ciebie musi pięknie pachnieć. To Ja biorę ciasto i pędzę do Ciebie na kawusie:) Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  3. Ej, ej, jestem nie w temacie... ;) Toż to taki sorbet-sorbet, do picia? :> Czy świeczka? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Świeczka:) a dokladnie wosk di rozpalania w kominku:)

      Usuń
    2. Świeczka:) a dokladnie wosk di rozpalania w kominku:)

      Usuń
  4. miałam okazję go powąchać i jakoś mi nie leżał, możliwe że to kwestia tego ze był z innymi zapachami i sie wymieszał

    OdpowiedzUsuń
  5. Skoro to taki przyjemny, owocowy zapach to chyba muszę po niego sięgnąć - bardzo lubię woski tego typu :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Jest to jeden z moich ulubionych zapachów :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Do mnie ten zapach nie przemawia :P

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,