YANKEE CANDLE A CHILD WISH





"Kompozycja beztroska jak zabawa w gronie małoletnich przyjaciół i gwarantująca poczucie bezpieczeństwa kojarzące się z pełną miłości opieką kochanych rodziców. Pachnąca najpiękniejszym bukietem kwiatów – ale nie tym, który kupić można w osiedlowej kwiaciarni! Pąki zamknięte w wosku A Child's Wish to płatki ozdabiające wszystkimi kolorami tęczy wiosenną łąkę – nasz ulubiony plac dziecięcych zabaw i miejsce, do którego z czułością wracamy wspomnieniami. A Child's Wish to powrót do dzieciństwa – sielskiego, beztroskiego, czeszącego jasne włosy świeżym wiatrem. To kompozycja cudowna, radosna i bezpieczna – idealna dla marzycieli i idealistów".






Zapach bardzo, bardzo delikatny, subtelny, typowo wiosenny. Momentami prawie wcale go nie wyczuwam, więc co chwila dokładam sobie po kawałeczku tartaletki ;)  Kojarzy mi się z wczesną porą roku, dzieciństwem, zabawami na łące,  beztroskim czasem. Przeważa tu według mnie kwiatowa woń, czuć też odrobinę bursztynu. Jest lekki i bardzo przyjemny dla nosa, szybko czuć go w całym pomieszczeniu. Uwielbiam go rozpalać rano, zaraz po przebudzeniu. Nie jest ani trochę duszący, ani mdlący. Mogłabym nawet mieć perfumy o identycznym zapachu ;) Gdyby zapach wosku byłby trochę bardziej intensywny, byłby idealny. Jeżeli lubicie delikatne zapachy, polecam ;)

WOSK A CHILD'S WISH KLIK
                                    INNE PRODUKTY YANKEE CANDLE KLIK

Lubicie takie delikatne ;) ?
Przy okazji możecie mi polecić jakiś owocowy zapach, bo chcę zamówić wkótce ;)

jabłko lub mango polecacie ;)?

6 komentarzy :

  1. Jak owocowy zapach to mogę polecić Pink Dragon Fruit :D Mi przy jego paleniu ciekła ślinka - jest słodko-kwaskowaty :D
    A child's wish jeszcze nie miałam, ale może wypróbuję go kiedy będzie zapachem miesiąca ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam delikatne zapachy , więc ten jest dla mnie strzałem w dziesiątkę;*

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja właśnie lubię intensywne zapachy,więc ten odpada

    OdpowiedzUsuń
  4. Muszę go kupić, spodobałby mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie lekkie zapachy, jestem go bardzo ciekawa :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,