NOWOŚCI | ZAPUSZCZAMY WŁOSY | WSPOLPRACE | WYGRANE

Małymi krokami zbliża się luty, a więc kolejna walka z zapuszczaniem włosów i moją akcją. Powoli proszę dziewczyny, które wzięły udział w akcji o wysyłanie mi efektów na e-maila. Ja zdradzę rąbka tajemnicy i powiem Wam, że po skrzypokrzywie jestem w miarę zadowolona z efektów. Mimo wszystko na luty mam inny plan, a do skrzypokrzywy prawdopodobnie wrócę jeszcze w marcu.

Jakiś czas temu dostałam na e-maila propozycję współpracy. Ponieważ przeczytałam wiele pozytywnych opinii o MerzSpecial, zgodziłam się na przetestowanie pełnej, 3-miesięcznej kuracji. Suplement w odróżnieniu od Hairvity ma o wiele mniejsze tabletki i jest bezzapachowy. Skład jest naprawdę bogaty. Jestem go bardzo ciekawa i mam nadzieję, że regularne stosowanie od lutego przyniesie kilka cm ;)



W tamtym roku zdecydowałam się na zakup szamponu Niger z Seboradin, mimo tego, że śmierdzi okropnie rzepą, efekty były fantastyczne. Przyrost od samego szamponu wynosił 3cm + mniejsze przetłuszczanie. Postanowiłam wypróbować go jeszcze raz. Do tego zakupiłam wcierkę z tej samej serii. To mój plan na luty ;) A.. i jeszcze Biovaxy, których nigdy nie miałam ;) Pod względem ''włosowym'' doz naprawdę zachwyca asortymentem ;)



Nie wiem czy wiecie, ale na doz.pl pojawiły się także rosyjskie kosmetyki, co prawda niewiele, ale mam nadzieję, że asortyment stale będzie się poszerzał. Zachęcam do zakupu, zwłaszcza, ze wysyłka do apteki jest darmowa + same ceny produktów są sporo tańsze niż online.



Ponieważ mam straszny ostatnio problem z rozdwojonymi końcówkami zaopatrzyłam się w nowe serum, tym razem Tomi&Guy, które było przecenione z 39.99 na 29.99 w Rossmannie


W ramach współpracy z Vlaboratories dostałam także do przetestowania sporo różnych żeli pod prysznic. Wszystkie żele są przepiękne:
-arganowy
-macadamia
-marula
-abisyński



W ramach współpacy z Goodies wybrałam sobie tym razem przepiękną paletę cieni z MakeUpRevolution oraz jeden wosk: Strawberry Butercream



A na koniec pochwalę się nagrodą za wyróżnienie w konkursie u KosmetycznyFronesis



Zobaczcie też moje nowe rękawiczki <3


Rozdanie u immenseness

32 komentarze :

  1. no to miłego testowania! :) sama z chęcią zaopatrzyłabym się w jakiś dobry suplement

    OdpowiedzUsuń
  2. Widziałam rękawiczki na instagramie, genialne są :D
    Gdzie kupiłaś ? :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Wiele słyszałam o Merz spezial, chętnie zobaczę efekty u cb :) Ten szampon mnie zachęcił, zamierzam go sobie kupić w lutym, może spróbuje również z rosyjskimi produktami, ale jesli już to później :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ale urocze rękawiczki :)
    Ciekawią mnie produkty Seboradin, przyrost 3 cm jedynie od szamponu? WOW! Czuję się zachęcona do wypróbowania go :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Widziałam te rosyjskie kosmetyki na doz, nawet oczy zaświeciły mi się, gdy zobaczyłam łopianową serię na propolisie, ale niestety zmieniono składy i to już nie to :/

    OdpowiedzUsuń
  6. Haha rękawiczki super :) a seboradiny mówisz takie dobre? będę musiała spróbować :). Miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. szampon się u mnie sprawdza, spray dopiero będę testować ;)

      Usuń
  7. Super nowości, rękawiczki są urocze ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. miłego testowania:) rękawiczki urocze...

    OdpowiedzUsuń
  9. Juz patrze na stronę Doz!! :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ta paleta cieni mnie strasznie kusi ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Miłego testowania, gratuluje współprac! :)
    Pozdrawiam serdecznie, mój blog/KLIK :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Merz Spezial miałam już dawno temu..ale z tabletkami u mnie jest tak, że raz wezmę a raz nie ;-(
    Na rosyjskie kosmetyki mam ochotę od pewnego czasu :-)
    Żele maja bardzo ładne opakowania, jestem ciekawa Twoje recenzji na ich temat.
    Na wyróżnienie absolutnie zasłużyłaś..mam nadzieję, że sprawdzą się u Ciebie kosmetyki.
    A rękawiczki świetne..uwielbiam jeżyki :-)
    Paleta również wygląda zachęcająco

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetne nowości u Ciebie:) Bardzo spodobała mi się paletka cieni:)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jakie super rękawiczki! ;O Skąd są?:D

    O Merz już kiedyś szłyszałam, jednak nie miałam okazji jeszcze testować :D

    OdpowiedzUsuń
  15. Miłego testowania :D Rękawiczki świetne :D Najbardziej ciekawi mnie, jak sprawdzą się u Ciebie Biovaxy, paleta i żele pod prysznic :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Jestem ciekawa efektów po Merz Special :)
    A że szampony rosyjskie weszły na doz.pl...nie wiem czy to dobrze :P
    Paletka jest boska <3

    OdpowiedzUsuń
  17. jestem bardzo ciekawa efektów po Merz Special :)
    P.S rękawiczki cudne !

    OdpowiedzUsuń
  18. Ile cudeniek :)
    Powodzenia w zapuszczaniu włosów i miłego testowania :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie znam Twoich nowości, ale rosyjskie kosmetyki i rękawiczki przygarnęłabym :D

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajne nowości, miłego testowania! :-)

    OdpowiedzUsuń
  21. rękawiczki przekochane! Jestem ciekawa jak merz się spisze! :-)
    zaraz lecę mierzyć i obfocić włosy! :D

    OdpowiedzUsuń
  22. Paletka cieni prezentuje się świetnie, nawet nie wiedziałam, że na Goodies mają też kosmetyki, myślałam że tylko świece i woski :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,