NOWOROCZNA AKCJA Z ZAPUSZCZANIEM WŁOSÓW | CZAS START..... plany na styczeń

Hej. Ostatnio informowałam Was o moim planie co do zapuszczenia kilku cm włosów. To nie jest moje postanowienie noworoczne czy jakiś cel, co będzie to będzie, dawno nie stosowałam żadnego wspomagacza, więc jestem ciekawa. Do zabawy chciało się przyłączyć kilka dziewczyn i o dziwo trochę nas jest ;) W grupie siła. Post ten miałam opublikować wcześniej, bo praktycznie wszystkie z nas powinny być już w samym środku kuracji :D, ale tak wyszło. Co już stosujemy?


PLAN NA STYCZEŃ






długość początkowa: 75cm
Przyspieszacz: od 24.12 1x dziennie Skrzypokrzywa + Wit B Compositium+Magnez (Maglek)



2. Dziecko We Mgle z bloga zamglonaiw.blogspot.com





Długość początkowa ( w skręcie): 55cm

Przyspieszaczedrożdże+kozieradka, przed myciem 1-2 razy w tygodniu olej łopianowy na zmianę z Aktywatorem Wzrostu Babci Agafii, alopexy 5% 







-długość początkowa: 51cm

Przyspieszacze: skrzypokrzywa, woda brzozowa



4. Niki



Długość początkowa pasma: 26cm

Przyspieszacz: drożdże, przez 2 tygodnie siemię lniane i  CP, oraz do końca miesiąca skrzyp i pokrzywa do wcierania w skalp


5. Marta Cieśla



Długość: 54cm

Przyspieszacz: wzmacniający spray na bazie wody szungitowej.



6. 0jla z bloga 0jla.blogspot.com





Długość początkowa: 53cm

Przyspieszacz: od 28.12 siemie lniane do picia



























Pasemko kontrolne przed: 32cm

Przyspieszacze: picie siemienia + wcieranie kozieradki




Efekty mam nadzieję wszystkich dziewczyn opublikuję najpóźniej do 10 lutego ;)

Ja z pewnością będę i w lutym walczyć o długość (mam już nawet pomysł), więc jeśli któraś z Was byłaby chętna zapuszczać ze mną od następnego miesiąca proszę o kontakt @. Zgłoszenie powinno zawierać nick, zdjęcie przed, długość włosów przed i podanie przyspieszacza ;)

22 komentarze :

  1. Powodzenia wszystkim :) Mam nadzieję, że nam się uda ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Jaką witaminę b zażywasz? Szukam jakiejś gdzie znajduje sie jej dużo ale żeby była w dość niskiej cenie :p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. http://aptekazawiszy.pl/images/13076.jpg
      ja dałam 4zł ;)

      Usuń
  3. Hihi - moje zdjęcie się nie wyświetla :D
    Może to i lepiej? :D ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest ;) i na telefonie i na lapropie ;) wina może Twojej przeglądarki?

      Usuń
    2. U mnie też się nie wyświetliło ale jest już oki:)

      Usuń
  4. Powodzenia dziewczyny! Obyście osiągnęły zamierzone cele :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Powodzenia!:D masz śliczne włosy :D

    OdpowiedzUsuń
  6. o nieee, moje włosy tak kiepsko wypadają na tle innych :D
    sporo nas się zebrało! trzymam kciuki za wszystkie, ja właśnie dopijam dzisiejszą porcję "przyspieszacza" :D ja mam zamiar pić siemię, przez 3 miesiące, więc bardzo chętnie przyłączę się do dalszej akcji :-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Oh przegapiłam :-( Powodzenia !

    OdpowiedzUsuń
  8. powodzenia dziewuszki ;) ja narazie biorę na bieżąco wspomagacze więc ciezko by mi było się przyłączyć

    OdpowiedzUsuń
  9. trzymam kciuki ! a powiedz mi, mogłabym się jeszcze do Was przyłączyć? też walczę o przyrost za pomocą drożdży i Jantaru :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Powodzenia w zapuszczaniu :) Ja póki co jestem zadowolona z mojej aktualnej długości włosów :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,