NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 27

Ostatnio obciążyłam włosy olejem, więc daję sobie z nimi spokój do następnej NdW ;) Najczęściej zmywam je samymi szamponami, nie bawię się w emulgowanie, ale czas to chyba zmienić ;)
Ta niedziela obfitowała w nowości ;) Od razu zaczęłam od użycia szamponu Seboradin Niger. W składzie znajdziemy m.in czarną rzodkiew i naturalny ekstrakt z ośmiu ziół. 
Następnie nałożyłam kolejną dla mnie nowość. Nie mam farbowanych włosów, ale jestem bardzo ciekawa tego Biovaxa. Z tego co widzę, wielu różnic w składzie między starymi biovaxami nie ma. Ten akurat ma hennę, filtr UV, olej ze słodkich migdałów
Spryskałam skalp i resztę włosów (niedużo) Lotionem Seboradin, także z serii Niger. Lotion zawiera także czarną rzodkiew + 7 ziół. Wykonałam króciutki masaż.
Końcówki zabezpieczyłam Rozświetlającym Eliksirem Toni&Guy.


Z powodu małej ilości silikonów, włosy były spuszone (żadna nowość u mnie :D), ogólnie stwierdziłam, że zakręcę końcówki na prostownice, tak o ;) Nie wyszło to za dobrze, wręcz tragicznie, bo robiłam to 5 minut. Przerosła mnie ilość włosów i rozlatywanie się loków. Następnym razem się przyłożę, obiecuję ;) Muszę powiedzieć, że dobrze się czuje w takich lekkich falach, ogólnie rzecz biorąc bardzo rzadko prostuję/kręcę włosy. Cierpią na tym końcówki zwłaszcza (przesusz). Biovaxa zużyję do końca, ale na pewno nie kupię go po raz kolejny. Bez szału, co prawda włosy są miłe w dotyku, ale od masek oczekuje czegoś więcej. Z tego co widzę na wizażu, dziewczyny go hejtują :D. Polubiłam się zaś z olejkiem Toni&Guy, póki co pzebija Mythic Oil ;)



 PS Przy okazji oglądałam mecz naszych szczypiornistów :P


Miałam zamiar iść podciąć końcówki, ale chyba jeszcze przetrzymam je. Nie są aż tak tragicznie, wystarcza póki co zmiana serum silikonowego i przerzucenie się z TT na Khaję bądź drewniany grzebień TBS ;) Chcę już wiosnę ! ;). Co tam u Was ;) ?

+Dziewczyny, które jeszcze nie wysłały mi podsumowania po Akcji z zapuszczaniem, proszę o kontakt @ ;)

33 komentarze :

  1. Boże jakie ty masz piękne włosy! Idealne! <3

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja mam niemiłe doświadczenia z firmą biovax. Po szamponie moje włosy były jak jeden wielki kołtun dlatego po tym incydencie już nigdy do tej marki nie powróciła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie też się nie sprawdzają, wyjątkiem jest orchid ;)

      Usuń
  3. Ależ błyszczą <3
    No i ta długość - tylko patrzeć i zazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  4. cudownie wyglądają podkręcone! <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Przepraszam za pytanie ale mam bardzo podobne włosy i chcę się dowiedzieć jaki masz obwód kucyka oraz co zrobić aby odciążyć włosy bo moje są bardzo lekkie

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 10cm. Nie zrozumialam, chcesz je odciążyć bo sa za ciezke,czy dociazyc,bo sa za lekkie:)?

      Usuń
    2. Przepraszam za słownik na telefonie. Mój telefon nie zna włosomaniaczych słów. Chodzi mi o to by dociążyć włosy ��

      Usuń
    3. u mnie póki co daje rade odżywka z olejkami timotei i dodawanie do każdej maski/odżywki kilku kropel pantotenolu ;)

      Usuń
  6. Ja w przyszłym tygodniu idę podciąć końcówki, oczywiście moja fryzjerka obetnie mi 10 cm włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Przepiękne włosy :) Ja włśnie podcięłam końcówki i zamierzam bardziej o nie dbać ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Może wypróbuj jakieś ciekawe sposoby na loki bez użycia ciepła? :) Np z kanału beautyklove. Masz do tego idealną gęstość i długość :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zobaczę, dzięki ;) aby się długo trzymały

      Usuń
  9. kocham twoje włosy :) nic na to nie poradzę, dla mnie są idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja również chcę żeby była już wiosna. ; ) Masz piękne włosy! : ) ja swoje włosy ostatnio podcięłam i wyszło im to na dobre. :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Jakie gładkie :) u mnie nie sprawdza się Seboradin, nawet już przestałam szukać czegoś dla siebie od nich...

    OdpowiedzUsuń
  12. Uwielbiam takie delikatne falki na długich włosach! Moje końcówki też wyjątkowo cierpią tej zimy... Ale chyba powstrzymam się z cięciem do marca :D

    OdpowiedzUsuń
  13. to chyba wina tez trochę pogody, bo i moje włosy ostatnio się puszą, choc jak człowiek chce dobrze tez wychodzi źle, mam wrażenie że im częsciej olejuje tym gorzej na tym wychodze. Pierwszy raz u ciebie jestem i kurcze masz przepiekne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no u mnie to straszny problem jest z puchem ;/
      Cieszę się i mam nadzieję, że będziesz wpadać częściej ;)

      Usuń
  14. Bardzo podobają mi się te Twoje szybkie fale. Zaintrygowałaś mnie tym produktem Toni&Guy. Do tej porty Mythic Oil jest moim numerem jeden w takiej roli więc jestem ciekawa czy i ja byłabym z Toni&Guy tak zadowolona. Z pewnością podejmę próbę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Perfekcyjne włosy, zazdroszczę gęstości! Są piękne od nasady aż po same końce! <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy *.* Marzę o takich!
    Pozdrawiam
    www.ansupansu.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,