NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 23 | W KOŃCU MEGA EFEKT

Uwaga uwaga! Tak, w końcu NdW w 100% udana, jestem mega zadowolona z efektu! Mycie odżywką i podwójne olejowanie zadziałało. Nie będę skromna, ale w końcu moje włosy po tym dniu były idealne ! Co prawda zdjęcia nie są najlepsze, musiałam sobie zrobić je sama + o godz 21, ale coś tam widać ;)



*Zaczęłam od nałożenia na godzinkę oleju Amla - ponoć jest do włosów ciemnych, więc to może on się przyczynia do tego, że moje włosy stają się coraz to ciemniejsze? Sama nie wiem, nie stosuję go zbyt często, więc jeśli nawet, to nie przeszkadza mi to, bo działanie ma świetne.
*Następnie umyłam skórę włosy szamponem Balea z z granatem i owocami goi, uwielbiam go. Świetnie oczyszcza, włosy są po nim lekkie i sypkie.
*Długość włosów umyłam kokosową odżywką, także z Balea. Odżywki Balea miałam okazję wygrać kiedyś w rozdaniach, trochę żałuję, że nie mam do nich dostępu stacjonarnie, ale chociaż Pan u mnie na stoisku ma szampony i żele Balea <3
*Po umyciu włosów nałożyłam na godzinę odżywkę z olejkami Timotei + odrobinkę olejku odbudowującego z Yves Rocher. Taka mieszanka wylądowała u mnie pod termo czepkiem.
*Spryskałam wilgotne włosy odrobiną sprayu na bazie wody szungitowej.
* ''Wykończyłam'' fryzurę niezawodnym Mythic Oil

 (jedno jedyne od tyłu) :D





Przepraszam za aż taką liczbę zdjęć, ale ciężko było wybrać jedno. Nie sądzę żeby widać to było na zdjęciach, ale były dosłownie jak jedwab, tafla, nie pamiętam kiedy były takie miłe w dotyku na całej długości i mega wygładzone, wręcz śliskie. Do tego fajnie odbite u nasady i takie sypkie, lekkie. Bardzo mi się podoba efekt. Chyba kolejna NdW będzie identyko albo bardzo podobna;),

Tradycyjnie dajcie znać w komentarzach co sądzicie :* Pozdrawiam.

47 komentarzy :

  1. masz piękną taflę włosów ! możesz ich używać zamiast szalika ;d
    jeśli mogę zapytać, jaki jest obwód Twoich włosów w kucyku?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha kiedyś próbowałam z nich robić wąsy xD
      dziękuję ;)
      9cm

      Usuń
    2. kurczę to grubaśki są, widać na zdjęciach ale wolałam się upewnić, jak ja bym chciała tyle mieć :)

      Usuń
  2. Faktycznie wyglądają cudnie :) Masz cudne włosy, można na nie patrzeć i patrzeć. W dodatku są takie gęste :)

    OdpowiedzUsuń
  3. *-* wez, wyjdz z tymi wlosami! Sa za piekne!

    OdpowiedzUsuń
  4. cuuudowne :) też chce takie!

    OdpowiedzUsuń
  5. Omg te drugie zdjęcia to w ogóle jakieś cudo cudów:O piękne są:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Zawsze uwielbiam Twoje włosy, nawet jeśli twierdzisz że masz bad hair day... Ale dziś przegięłaś!! *.* *o* <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jakbym puchu nie miała, to zawsze by było GHD :D

      Usuń
  7. Nie dość że są idealnie proste i zdrowe to jeszcze mają taki piękny kolor, normalnie włosy moich marzeń:*

    OdpowiedzUsuń
  8. Ślicznie się błyszczą :D Gdzie mogę kupić odżywki Balea? Nie mogę ich nigdzie znaleźć :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. niestety tylko online, ja mam na rynku stoisko z chemią niemiecką i tam mam dosłownie parę kosmetyków balea

      Usuń
    2. niestety tylko online, ja mam na rynku stoisko z chemią niemiecką i tam mam dosłownie parę kosmetyków balea

      Usuń
  9. Pięknie się błyszczą. Moje w porównaniu do Twoich to matowy mat :-D zazdroszczę!

    OdpowiedzUsuń
  10. Niesamowicie błyszczą, piękne!

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo lubię Twoje posty z cyklu NDW, ale wprawiają mnie w zakłopotanie i kompleksy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) chyba najchętniej czytane u mnie posty ;)

      Usuń
  12. Wyglądają prześlicznie:) No i racja, można nabawić się kompleksów patrząc na Twoje włosy:P

    OdpowiedzUsuń
  13. włosy to masz .... poprostu zajebisteee! mega mega piękne! takie zdrowiutkie... ehh ja mam długie ale niestety w opłakanym stanie;/

    www.marijory.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosy =) produkty Balea ciągle mnie kuszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) u mnie sie sprawdzaja ;)

      Usuń
  15. Siedzę cichutko przed laptopem z olejem kokosowym na włosach i właśnie ręce mi opadły na widok Twoich włosów:) Są przepiękne a ten blask daje po oczach. Gratuluję:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Są cudne - a w tej różowej pierzynie to już w ogóle :D

    OdpowiedzUsuń
  17. Co do olejków :-)
    Z porzeczki widzę, że rafinowany..
    ale ze słodkich migdałów też?
    http://etja.pl/naturalne-oleje-do-skory/11-olej-ze-slodkich-migdalow.html
    Nie widzę informacji, gdzie to wyczytałaś?:)

    OdpowiedzUsuń
  18. Wyglądają na super mięciutkie. Może skusze się za jakiś czas na Balea ;) A ten olejek.. jesli serio przyciemnia to bede musiala kupić! Niesamowite! wpadaj czasem do mnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Cudowne masz włosy. Tylko pozazdrościć...

    OdpowiedzUsuń
  20. cudnie wyglądają, chyba im się spodobało takie zestawienie ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. O, dzięki :)
    Ale widzę ze mimo to sie swietnie spisuje :) więc chyba i tak go wezmę..a drugi postaram sie znalezc nierafinowany :)
    Szkoda ze na stronie etja piszą ze w 100% naturalne i akurat o tym nie pisze ze jest rafinowany :(

    OdpowiedzUsuń
  22. Pomysł o używaniu włosów zamiast szalika jak najbardziej trafiony :D kurcze oddaj mi swoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  23. Masz piękne włosy, można tylko pozazdrościć ;)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,