NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 23

Witam w Nowym Roku. Zacznę może od miłej wiadomości. Wzięłam udział parę dni temu w konkursie u kosmetycznyfronesis. Trzeba było wysłać zdjęcie swojej choinki, pomyślałam, że wyślę swoje DIY (makaronowe choinki) i otrzymałam wyróżnienie ;). Mam też dostać jakąś małą niespodziankę, drobiazg i powiem Wam, że wcale nie chodzi o ten drobiazg, który dostanę (oczywiście z tego też się bardzo cieszę), a o te kilka słów: " za wyjątkowo oryginalną choinkę, wykonaną własnoręcznie ". Od razu robi się człowiekowi milej jak docenią jego pracę i mimo, że jak na 1 raz nie była idealna, to jednak komuś się  spodobała ;)

A wracając do NdW, pielęgnacja spontaniczna Rano na skalp i końcówki włosów wtarłam olej dabur amla, całość przykryłam czepkiem na 1.5h. Wczoraj wpadłam na pomysł mycia włosów z długości odżywką lub maską. Zimą mam zwykle włosy spuszone i zelektryzowane, więc może to chociaż w najmniejszym stopniu im pomoże. Niestety nie mam odpowiednich odżywek w domu, w składzie z substancjami oczyszczającymi, jedynie dwie maski - kallos color i keratynową maskę Dr Sante, z tego co wiem, keratynowymi odżywkami nie powinno się myć włosów, więc postawiłam na kallosa. Skalp umyłam szamponem Bioxsine, a długość maską.


Następnie na ok.30 minut nałożyłam moją ulubioną odżywkę z olejkami Timotei. Po spłukaniu w wilgotne końcówki wtarłam Mythic Oil. Włosy praktycznie schły same, podsuszylam lekko tylko przód, bo musiałam już wychodzić

Efekt? Puszek tradycyjnie był, ale nie było tragedii. Trzeba nieźle się było namachać TT żeby włosy ładnie wyglądały na zdjęciu :P. Były wyjątkowo mięciutkie w dotyku i bardzo sypkie, lekkie. Ładnie odbite u nasady przez co nabrały objętości






Dziś 10 dzień picia skrzypokrzywy, która bardzo mi smakuje<3
Przyjmuję także Magnez i Wit. B Compositium. Osobom, które zgłosiły się do akcji mam nadzieję, że też dobrze idzie ;)

Mam dużo pomysłów na bloga i całą masę recenzji, więc śledźcie mnie tu ;) Na dniach wstawię także ulubieńców włosowych 2015, takiej notki miało nie być, ale odkryłam w tym roku naprawdę rewelacyjne kosmetyki, więc muszę się z Wami nimi podzielić.

+małe przemeblowanie bloga + trzeba dopracować kilka szczegółów, m.in nagłówek, więc nie zwracajcie uwagi ;)

DAJCIE W KOMENTARZACH ZNAĆ CO SĄDZICIE O NDW ;*

29 komentarzy :

  1. o matko jaka tafla ! cudo :) ja aktualnie pije drożdże ale herbatkę ze skrzypokorzywy uwielbiam i na pewno do niej wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włosy pozwalają. Muszę koniecznie zaopatrzyć się w tą odżywkę Timotei :) Spodobał mi się również Twój nowy design :)
    Jeśli masz ochotę to zapraszam Cię na moje pierwsze urodzinowe rozdanie. Będzie mi bardzo miło :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Zazdroszczę super tafli włosów oraz tej długości ! Ja właśnie teraz popijam herbatkę ze skrzypu, postanowiłam na Nowy Rok by być bardziej regularną jeśli chodzi o picie herbatek, drożdży w ogóle temacie włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Co za włosy, no cudo:O moje potrzebują fryzjera koniecznie. Idzie dobrze, woda brzozowa jeszcze nie podrażniła a skrzypokrzywa pita. Nuestety wizyta u fryzjera przesunie mi trochę wyniki o kilka dni, ale trudno:)
    Potrzebuję tej odżywki!:)

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękne włosy! :) Musze się rozejrzeć za tą odżywką ^^

    OdpowiedzUsuń
  6. Włosy prezentują się prześlicznie, prawdziwe cudo :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja nienawidzę pić ziół:( pije czystek ale na siłę, skrzypoprzywe piłam przez miesiąc ale nie zauważyłam żadnych efektów a była ohydna :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. z tego co czytałam to czystek przereklamowany i słabo z efektami
      mi skrzypokrzywa nie smakowała z torebek, sypka jest dobra ;)

      Usuń
  8. Wow ale śliczne te twoje włosy! :D Miałam kiedyś odżywkę z timotei i była fajna ;D

    OdpowiedzUsuń
  9. uwielbiam kurację bioxsine szampon jak i ampułki !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie niestety się nie sprawdza ten zestaw dobrze

      Usuń
  10. ale gładziutkie! :-)
    mi szczerze mówiąc nie idzie tak idealnie jak Tobie, bo już dwa razy zapomniałam o moim siemieniu :< może im dłużej będę piła tym rzadziej będę zapominała :-)

    OdpowiedzUsuń
  11. włoski wyglądają bardzo ładnie, no i gratulacje ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Śliczne włoski, widać, że zdrowe! :)

    Ja jestem na etapie rozważania radykalnej zmiany fryzurki- szykuje się ostre cięcie, ale jeszcze się waham, ponieważ kilka lat mojej misternej pielęgnacji pójdzie do kosza :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Twoje włosy są cudowne! Idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze, gdy publikujesz taki post, zazdroszczę Ci włosów... ale potem uświadamiam sobie, jak bardzo musisz się namęczyć w pielęgnowaniu ich... i mi przechodzi, bo jestem leniuszkiem :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to wcale nie trwa długo, to dla mnie przyjemność ;)

      Usuń
  15. Szczęka mi opadła i tyle:) Obserwuję Twoje włoski i zaczynam wątpić, że moje kiedyś będą tak ładne. Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  16. Piękne włosy, zazdroszczę długości =)

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz przepiękne włosy! Ciekawe czy kiedyś uda mi się osiągnąć taką taflę... chociaż z falowanymi włosami może być ciężko :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Dluga i przepiekna zlota tafla! :)

    OdpowiedzUsuń
  19. super tafla ! :) cały czas kusi mnie mythic oil :p

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszam na konkurs Noworoczny :)
    http://www.inszaworld.com/2016/01/konkurs-noworoczny/

    OdpowiedzUsuń
  21. ten błysk jest powalający :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,