NAWET KOLORÓWKA MOŻE BYĆ NATURALNA ? | KOSMETYKI FELICEA

Wiecie, że zwracam szczególną uwagę na składy kosmetyków, zwłaszcza tych do włosów i cery. Jakież było moje zdziwienie kiedy odkryłam, że kolorówka: czyli pomadki, błyszczyki, korektory, konturówki do ust i kredki do brwi także mogą być naturalne. 3 produkty otrzymałam od Felicea do przetestowania i o dziwo firma trafiła z kolorami, ale z tego co widzę, prawie każdy dostał tę samą wersję kolorystyczną ( w tym czasie co dostałam ja).



Najlepszym produktem z tego trio jest bezapelacyjnie kredka do brwi. Jako blondynka uwielbiam brązy, kredka jest długotrwała, wytrzymuje wiele godzin, kolor wygląda naturalnie, efekt nie jest przesadzony, aplikacja dzięki dołączonemu grzebykowi jest szybka i przyjemna. Jest to zdecydowanie mój najlepszy produkt do brwi. Występuje też w innych kolorach KLIK.




Konturówka także zasługuję na pochwałę. Jako jedna z nielicznych nie wysusza ust, po aplikacji nie pojawią się suche, odstające skórki i szorstkość. Kolor określiłabym na pograniczu brzoskwini i ciepłego różu. Nie ma problemu z temperowaniem jej. Barwnik, jak i inne składniki w niej występujące są naturalne. Pielęgnuję usta i lekko je wygładza. Występuję także w innych kolorach. Możecie je obejrzeć TU .


Kredka do oczu jest miękka, kreskę wykonuje się stosunkowo łatwo, nic się nie łamie. Nie podrażnia okolic oczu. Pigmentacja na pierwszy rzut oka wygląda okej, ale trwałość kredki bardzo słaba, a szkoda, bo na oku wygląda moim zdaniem pięknie. Nie wytrzymuje nawet kilku godzin, a zaledwie z godzinkę. Potem kolor zanika, a kreska odbija się na powiece. Wielka szkoda, póki co zostanę dalej przy eyelinerach. Mimo wszystko, być może chcecie zobaczyć inne wersje kolorystyczne KLIK


Jako wielbicielka naturalnych kosmetyków, bardzo się cieszę, że powoli poszerza się asortyment i kolorówki ;) Co do cen, każda z zaprezentowanych przeze mnie rzeczy kosztuje 19.90. Jak na tak dobre składy, cena jest naprawdę w porządku. Nie jestem specem w tego typu kosmetykach, ale mam nadzieję, że chociaż w niewielkim stopniu moja recenzja Wam się przydała. Felica prowadzi także sprzedaż kolorówki w zestawach ;) Sami zobaczcie KLIK

MIELIŚCIE COŚ Z FELICEA ;) ?

16 komentarzy :

  1. Ślicznie Ci w tej niebieskiej kredce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie miałam nic tej marki, ale kredki wydają się być fajne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Mam kredkę do brwi i własnie będę o niej pisać.

    OdpowiedzUsuń
  4. W ostatnim czasie bardzo zaciekawiły mnie ich kosmetyki, muszę wreszcie sobie coś zamówić :D

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się kolor na ustach i oczku :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja właśnie mam z feliceii szminki :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie znam tej firmy ale kolor kredki do oczu jest obłędny :)

    OdpowiedzUsuń
  8. szkoda, że kredka do oczu nie jest wytrzymała, bo kolor jest piękny! :(

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,