HAIR WORLD W NOWEJ ODSŁONIE | MINIMALISTYCZNA NDW 24


Walczę z sesją, więc czasu na pielęgnację zbytnio nie ma. Pokaże Wam tą z tego tygodnia, trochę w innej odsłonie. Włosy umyłam szamponem Bioxsine, następnię na 15min nałożyłam maskę z keratyną i arganem Dr Sante, a końcówki tradycyjnie zabezpieczyłam Mythic Oil. Od razu po zrobiłam 2 warkocze, bo mam dość tego elektryzowania i wyjmowania włosów z suwaka. Włosy też utrwaliłam lekko lakierem. Prezentowały się tak:




A na drugi dzień tak:





Efekty:

2x więcej włosów - jak to po warkoczach bywa :D
Ładnie błyszczały, chociaż nie wiem od czego
Miękkie w dotyku, nawilżone, nie elektryzowały się, ale lekki puszek na końcach był.

Dziś o dziwo mało się rozpisałam :P

27 komentarzy :

  1. twój jeden warkocz nawet w połowie nie dorównuje mojemu zrobionemu z całych włosów ! zazdroszczę :) piękne są!

    OdpowiedzUsuń
  2. Dokładnie do takiego czegoś dążę! Uwielbiam długaśne falowańce! <3 Piękne!!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha moje pierwsze skojarzenie właśnie było, że podobne do Twoich ;)

      Usuń
  3. Śliczne a jaka objętość :D u mnie też ostatnio mniej komsetykow ląduje na włosach :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Jacie kręcę mój cały warkoczyk nie jest nawet w połowie tak gruby jak jeden z Twoich:) Piękność. Bużka

    OdpowiedzUsuń
  5. ładnie wyglądają, może błyszczą tak od mythic oil? :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie wiem, czy po 24h dalej by tak trzymał :P

      Usuń
  6. Zainteresowałaś mnie tą maską Dr Sante :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne włosy :D Nie wiem co z moimi jest nie tak, ale jak ja je zwiążę mokre w warkoczyki, to mam później szopę na głowie :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam jak sobie zrobię tego kucyka :P

      Usuń
  8. zazdroszczę włosów, wyglądają pięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak zawsze wyglądają świetnie;) A warkocze jakie gruube;))

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się nowa odsłona, warkocze i piękne fale :)
    Cacuuunio :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piekne masz warkocze i takie długie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne, grube włosy Możesz napiać ile masz cm w kucyku?

    OdpowiedzUsuń
  13. A ja przychodzę tutaj trochę z inną sprawą niż włosy :) Czy lubisz czytać książki? Biorę udział w fajnej książkowej zabawie , fajnie byłoby żeby ktoraś z włosomaniaczek również wzięła udział w zabawie.
    Więcej szczegółów u mnie http://wlosytakieszalone.blog.pl/2016/01/20/ksiazkowa-akcja/ . Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,