BOGATA "NIEDZIELA" DLA WŁOSÓW 26

Stwierdziłam, że już dziś dodam Niedzielę dla Włosów, skoro pielęgnacja już była, nie ma co czekać. Zwłaszcza, że tonę w nauce, sesja pełną parą, więc jutro nie będę miała czasu cokolwiek wstawiać. Trzymajcie za mnie kciuki w poniedziałek <proszę> :D


Zaczęłam od rozczesania włosów grzebieniem TBS, następnie naolejowałam na jakieś 40 min włosy. Użyłam ok. 1,5 łyżki olejku odbudowującego Yves Rocher + dodałam parę kropel Pantotenolu. Moje włosy go uwielbiają jako półprodukt. Fantastycznie je dociąża i nawilża. Aktualna buteleczka, którą już prawię zużyłam pochodzi ze strony ManufakturaKosmetyczna. Polecam bardzo.



Następnie wykonałam peeling skóry głowy. Co zostało użyte? Szampon rosyjski Czarna Nalewka + na oko niecała łyżeczka brązowego cukru + 3 krople olejku eterycznego, wybrałam akurat cytrynowy, inne skończyły mi się. W tym roku jak coś mi się kończy, to wszystko na raz :D 

Następnie nałożyłam na 10min maseczkę rosyjską z łopianem, łuskami cebulami i rozmarynem. Grzebień z TBS ułatwił mi jej nałożenie. Kolejnym etapem była płukanka z wody różanej. Ok. 1 łyżka na 0,5 litra wody (normalnej, zimnej wody, nie zagotowanej).
Końcówki zabezpieczyłam fluidem Orofluido, który też zdenkowałam :P. Włosy schły same, bez użycia suszarki, rozczesałam je Khają, Tangle Teezer póki co żegnam, ale o tym wspomnę niedługo.



Efekt jak najbardziej na +. Włosy odbite u nasady, sypkie, lśniące, wygładzone i miłe w dotyku. Już nie mogę się doczekać wiosny, zniknie elektryzowanie i powinno być prawie idealnie ;) Zdjęcia nie są najlepszej jakości, bo robiłam je przednią kamerkę z telefonu :P. Dzięki wodzie różanej nabrały blasku, szkoda, że stosunkowo niedawno ją odkryłam ;). Końcówki po zimie znowu pójdą pod ostrze nożyczek ! Obowiązkowo !

Rozdanie u Czarnej Kawy <3 klik

25 komentarzy :

  1. Świetnie wyglądają :) I powodzenia w poniedziałek ^^

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  3. Śliczne włosy! :D wypróbuję ten peeling bo u mnie ciężko osiągnąć uniesione włosy u nasady :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Efekt zabiegów rewelacyjny! Powodzenia w poniedziałek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. kusza mnie produkty do wlosow te rosyjskie :) mam maske do buzi z tej firmy i jest swietna :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Piękne włosy! Kurczę, ja jakoś nie mogę dotrzeć do skóry głowy jak wykonuję peeling cukrowy, a bujnych włosów raczej nie mam. Są średnio gęste i cienkie, więc raczej nie powinnam mieć z tym problemu. Chyba po prostu nie umiem go poprawnie wykonać :P

    Powodzenia w nauce do sesji :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. miałam to samo i wystarczy cukier biały zamienić na brązowy ;)

      Usuń
  7. Przepiękne <3 A na pomysł z wodą różaną jeszcze nie wpadłam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. piękne włosy :D
    co do wody różanej to chyba jednak nie skorzystam... jestem uczulona na wszystko co ma w sobie ekstrakt z róży :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Piękne włosy. Widać, że są gładkie i mięciutkie, aż chciałoby się je pogłaskać =) Czekam na dalsze informacje o szczotce ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ślicznie się prezentują:) Pięknie wygładzone i do tego taka objętość;)

    OdpowiedzUsuń
  11. PIĘKNIE BŁYSZCZĄ! wyglądają na takie aksamitne ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne włosy! Muszę wypróbować płukankę wodą różaną :)

    OdpowiedzUsuń
  13. jestem ciekawa jak woda różana sprawdziłaby się na moich włosach :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,