YANKEE CANDLE WHITE GARDENIA

Mam sentyment to tego wosku, bo był moim pierwszym ;) Od niego zaczęła się fascynacja Yankee Candle. 



Jest to zapach białej gardenii, typowo kwiatowy, bardzo delikatny, a przy tym elegancki. Subtelna, wiosenna woń, bardzo przyjemna dla nosa. 
Tak jak wspomniałam wcześniej jest to wariant kwiatowy, bez żadnej innej domieszki i to w nim lubię najbardziej. Odskocznia od ciężkich, słodkich zapachów. Nie jest drażniący, spokojnie może być rozpalany na wiele godzin, nawet w towarzystwie gości.
Pierwsza moje reakcja: " To będzie coś intensywnego, mocnego", jednak po rozpaleniu kojarzy mi się z porankiem, wczesną wiosną, czymś delikatnym. Jedyne do czego mogę się przyczepić,to słaba trwałość. Ogólnie rzecz biorąc, świetny wariant dla osób, które gustują w kwiatowych wariantach. Polecam.



WOSK WHITE GARDENIA KLIK
INNE PRODUKTY YANKEE CANDLE KLIK


Mieliście ten zapach, co sądzicie?

17 komentarzy :

  1. Dla mnie White Gardenia okazała się być największym bubblem... Nie czułam kompletnie nic! Tylko gdy wsadziłam nos prawie że w kominek :/. Nie wiedziałam nawet, czy coś się pali czy nie :<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A dla mnie póki co największe rozczarowanie to soft blanket ;<

      Usuń
  2. Chętnie bym go zapaliła w swoim kominku :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Znam ale nie polubiłam.
    To nie moje nuty :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jeszcze go nie miałam, ale większość kwiatowych zapachów lubię, więc może kiedyś wrzucę go do koszyka :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Świetnie pachnie i naprawdę po zapaleniu czuć wiosnę. Jeden z moich ulubieńców.

    OdpowiedzUsuń
  6. Biała Gardenia kojarzy mi się z zapachem do wc :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Kwiatowe nuty lubię, więc może kiedyś się skuszę na ten wosk :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja go jeszcze nie miałam, ale lubię zapach gardenii więc być może się na niego skuszę :) Jak na razie mój ulubiony to November Rain i Soft Blanket :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mojej mamie by się spodobał :)


    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że jego trwałość jest słaba, po woskach spodziewam się przynajmniej kilkudziesięciu minut zapachowej przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  11. kurcze nigdy nie miałam tych wosków yankee candle, jakoś szkoda mi kasy na coś co się zaraz roztopi ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. 5,60-7zł kosztują woski, są bardzo wydajne ;)

      Usuń
  12. Jakoś nie przepadam za kwiatowymi zapachami, więc raczej nie dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,