YANKEE CANDLE ICICLES




Już od dawna chciałam wypróbować zapach typowo zimowy z Yankee Candle. Szukałam czegoś wyrazistego, leśnego, ale nie słodkiego, pierniczkowego.  Ostatnio zamówiłam z Goodies kilka wosków, jednym z nich był właśnie Icicles, w dodatku jest ciągle na promocji za 5,60. 
Jak opisuje go Producent? 

Na początku myślałam, że zapach będzie bardzo intensywny, duszący, mocny. Jakież było moje zdziwienie po rozpaleniu ;) Oczywiście pozytywne! Zapach jest bardzo przyjemny, czuć dokładnie to, co mówi Producent: świerk przełamany dosłownie odrobiną cynamonu. Nie czuję tu ani grama chemii, żadnego odświeżacza powietrza. Kojarzy mi się z żywą pachnącą choinką, pierwszym śniegiem, prawdziwym zimnym krajobrazem. Zapach nie jet duszący, nie widzę potrzeby go szybko ugaszać. Jest naprawdę delikatny ;) Polecam.

WOSK ICICLE KLIK
INNE PRODUKTY ICICLE KLIK

Mieliście ten zapach ;) ?

14 komentarzy :

  1. Zapachu nie miałam, ale pamiętam że kiedyś czytałam recenzję, że to jest zapach mokrego psa i skutecznie mnie to odstraszyło :D ale jednak co nos to inny gust, najlepiej przekonać się samemu, albo chociaż powąchać jeśli się ma taką możliwość :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. co? niektórych to chyba fantazja za bardzo ponosi :D

      Usuń
  2. nigdy nie mialam woskow Yankee ale strasznie mnie kuszą, przyjemnie tak posiedzieć w pachnącym pokoju, pod kocykiem z laptopem na kolanach...:)

    OdpowiedzUsuń
  3. nie mogę się doczekać aż go dostanę w swoje łapki ;) a ceka juz od 2 tygodni na mnie w domciu

    OdpowiedzUsuń
  4. Chciałam zacząć palić woski i nie ma żadnego kominka u mnie ani w pepco, ani w empiku i nie wiem gdzie szukać :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja znalazłam u siebie w sklepie ze sprzętem gospodarstwa domowego

      Usuń
  5. Ja nie miałam nigdy jeszcze wosku.

    OdpowiedzUsuń
  6. mam go,ale jeszcze nie odpalałam, przez folię jednak bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  7. mam go aktualnie w kominku <3 zakochałam się! myślałam, że będzie smrodek.. a tu zaskoczenie! faktycznie z początku intensywny, jednak później bardzo delikatny i przyjemny <3:) kipi od niego mrozem

    OdpowiedzUsuń
  8. Wosku o tym zapachu nie miałam, jednak planuję zakup świecy w najbliższym czasie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam go i czeka na swoją kolej :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,