WALCZYMY O POROST | SKRZYP, POKRZYWA, WITAMINA B, MAGNEZ

Nie ukrywam, że dość szybko chciałabym powrócić do długości włosów przed podcięciem (80cm). Teraz mają 75cm. Bez żadnych wspomagaczy obstawiam, że te 5cm odrosło by mi do czerwca-lipca (przy dobrych lotach). Postanowiłam powalczyć o długość ze skrzypokrzywą, której bardzo dawno nie piłam i kompeksem witamin z grupy B.


Plan wygląda następująco: od 24.12 jeden kubeczek naparu ( po łyżce skrzypu i pokrzywy), 1 tabletka magnezu ( zioła te wypłukują magnez, w dodatku piję dużo kawy) oraz 1 tabletka wit B, w składzie znajdziemy niacynę, witaminę B1, B2, B6 i pantotenian wapnia. Nie wiem ile moja walka będzie trwała, minimum miesiąc to na pewno ;)



Może ktoś jeszcze byłby chętny na wspólne zapuszczanie, nie musi być akurat napar? Jeżeli tak, proszę o kontakt e-mailowy ;)  kamilab1993@gmail.com

Życzę Wam Wesołych Świąt, dużo zdrowia i miłości ;)

21 komentarzy :

  1. boskie masz włosy :)
    Wesołych świąt :)

    OdpowiedzUsuń
  2. powodzenia w zapuszczaniu! :) ja póki co staram się przekroczyć magiczną granicę 65 cm, której od dłuższego czasu moje włosy się uczepiły :(

    OdpowiedzUsuń
  3. Twoje włosy i tak są piękne! Ja ostatnio ścięłam swoje, na razie zapuszczam, ale chyba jednak lepiej mi w krótszych. Mam cienkie włosy i im dłuższe, tym wyglądają na rzadsze :C

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja właśnie rozpoczęłam znowu pić pokrzywę.

    OdpowiedzUsuń
  5. powodzenia kochana ! sama jestem w trakcie zapuszczania aktualnie na drożdżach więc trzymam kciuki za Ciebie ! Wesołych Świąt !!!

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie po Vitaminum B Compositium był mega efekt ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja w styczniu mam zamiar sciac 25cm :p i wtedy zaczynam zapuszczanie od nowa :)
    Wesolych Swiat!:*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak mówiłam, ta zmiana będzie Ci pasować ;)

      Usuń
  8. Będę trzymać kciuk iza zrealizowanie planu :P

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę by szybko nadrobić te stracone cm u fryzjera;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią przyłączyłabym się do takiego wspólnego zapuszczania :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jestem chętna, ale z wcierką kawową, mogę? :) :)

    OdpowiedzUsuń
  12. super rozwiązanie z tymi ziołami sypanymi (torebki się średnio opłacają). w aptece sprzedają też taką wersję?
    ja się też piszę na akcję zapuszczania, bo nic tak mnie nie zmobilizuje jak zapuszczanie w grupie! już piszę maila :-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja mam z zielarskiego, ale w aptece też mają fix ;) na doz.pl na pewno ;)

      to czekam na e-maila!

      Usuń
  13. Kochana ale masz długie włosi i jeszcze chcesz zapuszczać :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, to chyba dlatego, że kiedyś miałam dłuższe ;(

      Usuń
  14. Ja też zapuszczam w sumie juz od dwóch lat ale tak naprawde nie wiem ile mi urosło. nie robiłam zdjęć, nie mierzyłam ale sam fakt że juz robię warkoczyka kiedy wczesniej miałam obciete na chłopaka swiadczy o tym że mi urosły. Powodzenia w zapuszczaniu i wytrwałosci bo to podstawa

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,