NOWOŚCI DO PIELĘGNACJI DO WŁOSÓW

Ostatnio zamówiłam sobie kilka nowych produktów do włosów, niestety rzadko kiedy zużywam jakiś produkt do końca, a zwłaszcza maski/odżywki, moje włosy aż za bardzo przyzwyczajają się do nich. Nic jednak z tych rzeczy się nie marnuje, bo często jesteście chętni odkupić je ode mnie za symboliczne kwotę na moim photoblogu. Polecam tam zerkać ;)

Wykończyłam (udało się) maskę Biovax Orchidea&Trufle, więc kupiłam nowość dla mnie - wersję diamentową. Udało mi się ją nabyć za 9,99 w Rossmannie. Użyłam dopiero raz, nic jeszcze na jej temat Wam powiedzieć nie mogę, ale chyba nie przebije truflowej. Zakupiłam też odżywkę z olejkami z Timotei, wiele osób poleca ją na blogosferze i na photoblogu, ma także rewelacyjne opinie na wizażu. Już poszła w ruch i muszę Wam powiedzieć, że jest super ;)



Zamówienie z Cocolity, a w nim między innymi olej kokosowy do włosów z KTC ;) Reszty produktów opisywać Wam nie będę, bo nie są do włosów ;)


Wygrana U INGI na blogu KLIK. Tyle dobroci ;) Maseczka rosyjska Siedmiu Sił, a także szampon czarna nalewka, do tego scrub, krem do rąk, paletka cieni, konturówka, próbki, olejek do kąpieli, świeczka


Olej Jaśminowy KTC do włosów blond
Olej Dabur do włosów mocnych i długich (uznałam, że moje takie są :D )
Maseczka do twarzy Kleopatra z glinkami, kaliną i jałowcem


Jak widać, planu cały czas się trzymam ;) Olejowanie przed każdym myciem spełnione ;)

COŚ WAS ZACIEKAWIŁO :) ?

18 komentarzy :

  1. Oleje bardzo mnie ciekawią :-)

    OdpowiedzUsuń
  2. ile fajności!! <33 odżywkę Timotei miałam - bardzo dobra moim zdaniem :) a diamond... DZIAD! :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka z Timotei wygląda ciekawie ^^ Kupiłabym ale mam duży zapas :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne zakupy, ciekawi mnie maska Biovax

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurczę czaję się na te Timotei i luksusowe Biovaxy, ale nie wiem którego kupić jest tyle różnych opinii:(

    Pozdrawiam:*

    OdpowiedzUsuń
  6. Oj będziesz miała co testować :D
    Chyba muszę zacząć zerkać na Twojego FB :D

    OdpowiedzUsuń
  7. ja na promocji w rosmanie skusilam sie na Biovaxa Gold :)

    OdpowiedzUsuń
  8. cieszę się że Ci się podoba ;) , co do Timotei i biowaxu boje się tych kosmetykó, już miałam z nimi do czynienia i jakos mi nie służą ,ale może Tobie się sprawdzą a co do oleju kokosowego nie widziałam takiej wersji, gdzie można kupić ? ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. muszę w końcu kupić te nowe Biowaxy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mam niektóre z tych kosmetyków i sprawdzają się super ;)

    Zapraszam na konkurs u mnie, miło mi będzie, jak weźmiesz udział :) :
    http://moskwasworld.blogspot.com/2015/12/konkurs-z-nailmakerpl.html

    OdpowiedzUsuń
  11. Też ostatnio się wahałam nad tą odżywką, ale jednak się nie skusilam :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Wesołych, ser-decznych, futrzastych świąt życzą wszystkie Myszy w okolicy! Niech Ci się spełnią wszystkie marzenia, a nadchodzący rok będzie dla Ciebie i Twoich bliskich jeszcze szczęśliwszy niż obecny :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Same cuda :) Ciekawi mnie jak sprawdzi się ta maska z Biovax'a :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Olej kokosowy na moich włosach nie sprawdza się, ale za to maseczka z Biovaxu działa perfekcyjnie, uwielbiam ją :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,