NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 21

Pierwsza niedziela po podcięciu ;) Widzę, że nie tylko u mnie są czystki w obserwatorach ;) Nic dziwnego, że usunęło mi sporu obserwatorów, skoro mam bloga od 2013r. Od tego czasu logiczne, że kilkanaście kont zostało skasowanych. Wracając do pielęgnacji,trzymam się dalej tego, że przed każdym myciem olejowanie (na noc).

*Olejowanie z sob na ndz olejem jaśminowym KTC do włosów blond
*Dwukrotne mycie szamponem Babuszki Agafii Puszystość i Objętość
*Nałożenie odżywki na 2min podczas mycia Timotei Drogocenne olejki na mokre włosy
*Mythic Oil na końcówki
*Rozczesywanie Khają
*Włosy odciśnięte od nadmiaru wody i zawinięte w bawełnianą koszulkę
*Dziś wyjątkowo je podsuszyłam, zależało mi na czasie.



Dzisiejsza pielęgnacja była bogata w jaśmin, zarówno w oleju jak i odżywce. Moje włosy zaczynają uwielbiać ten składnik, w dodatku olej tak pięknie pachnie. Natura naturą, ale taki perfumowany dodatek naprawdę potrafi uprzyjemnić aplikację olejku ;) W pielęgnacji wprowadziłam też jedną zmianę. Kiedy chcę zaoszczędzić na czasie, odżywkę nakładam na mokre włosy od razu po myciu, dzięki temu łatwiej mi jest rozczesać włosy, a sama pielęgnacja jest szybsza.

                                                       Tata fotograf pięknie zdjęcia zrobił ;) 




Bardzo lubię swoje włosy po podcięciu  jak patrze na 1 zdjęcie wcale nie widzę dużej różnicy ;) Nabrały blasku, łatwiej się układają, są sypkie i nie mam problemu z ich rozczesaniem.

Zmieniłam szablon. Dążę do tego żeby było jak najbardziej minimalistycznie. Mam nadzieje, że czcionka jest czytelna i nie przeszkadza Wam w czytaniu ;) Pozdrawiam i jednocześnie przypominam o rozdaniu, które kończy się za 4dni ;)





43 komentarze :

  1. Masz przepiękne, gęste włosy! :) I paznokcie :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też przy każdej Twojej aktualizacji się nimi zachwycam :)

      Usuń
  2. Włosy jak zawsze świetnie wyglądają;) Długie i gęste;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Włosy powalają :)
    Rzeczywiście możesz sobie pozwolić na minimalistyczny szablon - Twoje włosy wystarczą :)

    OdpowiedzUsuń
  4. olej mnie zaciekawił :) i pięknie jak zawsze <3!

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudowne włosy ♥ Zawsze jak tu wchodzę to się nimi zachwycam :D Ostatnio sama częściej sięgam po szczotkę z naturalnego włosia i jestem zadowolona z efektów, jakie daje na moich włosach :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja też coraz bardziej ją lubię

      Usuń
  6. wlosy jak zwykle prezentuja sie rewelacyjnie :)
    a ten olejek jaśminowy mnie kusi! :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękne :D Olejek jaśminowy rozjaśnia?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie sądzę ;) prędzej nadaje blask i podkreśla refleksy blond włosom ;)
      zobaczymy jak będzie dalej.. w sumie przydałoby się moim włosom lekkie rozjaśnienie, bo ciemnieją mi

      Usuń
  8. Takiego cięcia nie widać zbyt na tak długich włosach, które są bardzo ładne :)

    OdpowiedzUsuń
  9. cuuudoooo!!! długość, grubość, wszystko <3
    P.S polecasz ten szampon babci agafi?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zdecydowanie ;) mój ulubiony bez sls

      Usuń
  10. Mythic oil mam zamiar wypróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  11. piękne włosy! paznokcie z resztą też ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale piękne paznokcie!!;) znasz moze cos na łamanie i kruchość paznokci? Włoski cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) z paznokciami prawie nic nie robię, uzywam tylko 8w1 eveline i czasem jakis suplement ;) dieta jest bardzo wazna, duzo ryb, warzyw, owocow

      Usuń
  13. Muszę spróbować MO i Timotei , piękne włosy! :*

    OdpowiedzUsuń
  14. zmiana mi się podoba
    tylko proponuję zmniejszone banery z boku,bo odwracają uwagę :)

    OdpowiedzUsuń
  15. śmieję się teraz sama z siebie, bo zastanawiam się kiedy zorientowałabym się, że obserwatorów ubywa :D W długości włosów faktycznie nie widać różnicy, za to są jeszcze gęściejsze <3

    OdpowiedzUsuń
  16. Masz takie cudowne włosy <3

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,