NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 22


Moja niedziela dla włosów była typowo świąteczna. Włosy umyłam niezawodnym szamponem, który prawie zdenkowałam (Szampon rosyjski puszystość i objętość bez SLS). Następnie na jakieś pół godz nałożyłam moją ulubioną odżywkę z olejkami Timotei. Tak bardzo ją polubiłam, że stosuję ostatnio przy każdej pielęgnacji. Po zmyciu włosy spryskałam wzmacniającym sprayem na bazie wody szungitowej (recenzja w archiwum). Końcówki zabezpieczyłam olejkiem z czarnuszki Kim Kardashian (recenzja w archiwum). Włosy rozczesałam TT. Obecnie wspomagam się także skrzypokrzywą, wit. B i Magnezem.





Moje włosy po takiej dawce były silnie odżywione, w końcu odpowiednio dociążone i wygładzone na prawie cały dzień. Dobrze się rozczesywały i ładnie układały. Zapach odżywki utrzymywał się na włosach nawet na 2 dzień ;) Jeszcze przed Nowym Rokiem spodziewajcie się recenzji szamponu ;)

Dziewczyny, które chciałyby ze mną zapuścić włosy, proszę o kontakt e-mailowy ;) kamilab1993@gmail.com
Ja stosuję od 3 dni skrzypokrzywę i wit. B, fajnie byłoby połączyć swoje siły ;)

45 komentarzy :

  1. oprócz włosów, kocham także Twoje paznokcie<3 !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dzięki<3 nie mogę na nie narzekać, wcale się nie łamią ;)

      Usuń
  2. Włoski przesliczne :) ale jak to niedziela? Przecież niedziela jest dopiero od minuty.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. NIEDZIELA DLA WŁOSÓW to taka seria pielęgnacyjna, nie tylko ja wstawiam pielęgnację wcześniej, dziewczyny mają już wcześniej ją przygotowaną ;) Nie zawsze także wypada równo w niedzielę, bo niektórzy myją włosy np co 2 dzień (w sob i pon)
      ;)

      Usuń
  3. nie no kompleksy mam ! jakie Ty masz cudne te włosy, ile ja bym dała żeby takie mieć ! czekam niecierpliwie na recenzje szamponu bo jestem w trakcie poszukiwania czegoś fajnego :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki <3 opiszę go na pewno, bo to totalny hicior ;)

      Usuń
  4. Jakie masz piękne, zadbane włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Jakie gęste! Oddaj połowę :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Pięknie się prezentują :)
    Ich kondycja powala <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* aby jak najdłużej takie były

      Usuń
  7. Śliczne! Cudowne! Zaraz przepatrzę to archiwum, bo mam zamiar pokusić się na rosyjskie kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Timotei miałam kiedyś ale mi nie służył więc nie używam, fiolecik na pazurkach super:)

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje paznokcie czy hybrydy bo są cudowne, zresztą jaki i włosy :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje, nigdy nie miałam przedłużanych ani hybrydy

      Usuń
    2. Jeju, ale Ci zazdroszczę, ja muszę sobie ciągle przedłużać, bo mi się łamią :/

      Usuń
  10. Włosy ślicznie wyglądają;) Też ciekawa jestem szamponu;p

    OdpowiedzUsuń
  11. Już Ci to na pewno pisałam, ale szczerze i sympatycznie zazdroszczę. ;) Blond i do tego takie długie i gęste. :) Niedziela naprawdę udana. :) odezwę się na maila. ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie piękne włosy :D zazdroszczę normalnie :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Czekam na recenzję szamponu, bo się do niego już kilka razy przymierzałam :)

    OdpowiedzUsuń
  14. nie pamiętam kiedy moje włosy były tak pięknie dociążone. kupiłam niedawno olejek z Aletrry na końcówki, ale jednak co silikon, to silikon i chyba będę musiała kupić kolejne opakowanie

    OdpowiedzUsuń
  15. Piękne włosy jak marzenie! Zapraszam do mnie na anitafafara.blogspot.com może post o pielęgnacji włosów przypadnie Ci do gustu ;) pozdrawiam ;)
    anitafafara.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  16. zakochałam się w Twoich cudnych włoskach :D
    ile w kucyczku? :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dość gęste:3 one są cienkie czy grube?
      tak pytam bo może to głupio zabrzmi ale chciałabym mieć takie włoski jak Ty:) zaczęłam zapuszczać, zagęszczać, co prawda mam po ramiona i końcówki idą do ścięcia ale w pół roku udało mi się zagęścić około 1cm w kucyku i mam obecnie 7,5 :) ale nie poddaje się! :3

      Usuń
    2. grube ;)
      ja sądzę, że bardzo ciężko jest zagęścić ;(

      Usuń
  17. Śliczne masz włosy :)
    A na czym to wspólne zapuszczanie miałoby polegać? Trzeba by było brać to co Ty czy coś innego można?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie, może być co innego ;)
      po prostu wysyłacie mi zdjęcie po i przed i opis co się zmieniło ;)
      w międzyczasie do was piszę na @ jak idzie ;)
      zgłosiło się już parę osób, będzie kameralnie, to nie jest jakaś wielka akcja ;)

      Usuń
    2. Następnym razem chętnie :)

      Usuń
  18. Ależ Twoje włosy są podobne do moich, podejrzewam, że jesteś moja wlosowa siostra :) Czy pisałaś może oddzielny post z ich charakterystyka (porowatoscia, gruboscia, centymetrami w kucyku itd)? Jeśli tak, to podlinkuj, chętnie poczytam ;) Pozdrawiam :))

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie;) porowatosc srednia, w kucyku maja 9cm

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,