NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 19 + ROZDANIE DLA WŁOSOMANIACZKEK

A jednak zamieściłam NdW :D. Tym razem pielęgnacja była bez eksperymentowania, postawiłam na proteiny, których dawno nie stosowałam.




1. Zaczęłam od masażu skalpu masażerem.
2. Włosy umyłam szamponem Bioxsine do włosów wypadających. Nie mam z tym problemu, ale uważam, że regularne stosowanie produktów Bioxsine faktycznie wzmacnia włosy.
3. Na 15min pod termo czepek nałożyłam organiczną maskę Dr Sante. W składzie znajdziemy m.in: olej arganowy, proteiny pszenicy, pantenol i aloes.
4. Po zmyciu maski wtarłam ampułkę w skalp ampułkę wzmacniająca Bioxsine (b/s).
5. Włosy spryskałam odżywką ułatwiającą rozczesywanie. Ciekwy produkt, bogaty w składniki aktywne: m.in: keratyna, olej arganowy, olej avocado, wyciąg z lucerny, ekstrakt z rdestu wielokwiatowego, wąkrotka azjatycka, proteiny pszenicy, proteiny sojowe, pantenol, aloes
6. Końcówki zabezpieczyłam elixirem Orofluido z Revlona
7. Cały czas suplementuję się Hairvity, już po 2 tyg widzę efekty, ale więcej opowiem Wam w połowie grudnia ;)




Wygląda na to, że włosom potrzebna była dawka protein. Są inne niż zawsze, wyglądają na bardzo zdrowe (a uwierzcie mi, końcówki nie są). Na długości mogę je porównać do tafli, niezwykłe gładkie i śliskie, dawno takiego efektu nie miałam. Końcówki były spuszone, a to dlatego, że za długo po myciu czekałam z ich rozczesaniem.


+ZAPRASZAM NA MOJE ROZDANIE KLIK

27 komentarzy :

  1. O jeju jaka piękna tafla ! :)

    OdpowiedzUsuń
  2. śliskie i błyszczące! <3
    jak patrzę na masażer do głowy to zawsze przechodzą mnie ciarki :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Masz piękne włosy! Też staram się dawać moim włosom dawkę protein - mniej więcej raz w tygodniu :) Tak jak mówisz, po takim zabiegu wyglądają zdrowiej; )

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiamm te Twoje niedzielee <3

    OdpowiedzUsuń
  5. Są cudowne zarówno kiedy są rozpuszczone jak i w warkoczu <3

    OdpowiedzUsuń
  6. ładna tafla jednak długość bardziej mnie zachwyca :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Wbrew temu, co piszesz, końcówki wyglądają na zdrowe :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Przepiękne włosy! Ja sobie robię codziennie taką niedziele dla włosów, bo są strasznie spalone i zniszczone :(

    OdpowiedzUsuń
  9. Jej jak ładnie :* Masz takie piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Świetny post! cudowne wlosy!
    __
    A tak ogółem to wzięłaś już udział w konkursie? http://queenxfangle.blogspot.com/2015/12/33-to-juz-rok-konkurs.html Do wygrania jest modny, ciepły, blogerski szal od ROMWE. Proste zasady, wszystko darmowe. Nic nie tracisz, a możesz zyskać. ZAPRASZAM! ♥

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne włosy i cudowna objętość;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie mogę patrzeć, są wspaniałe! <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. wow ! masz piękne włosy, długość do której sama dążę ! może za 3 lata moje też tak będą wyglądać ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale gładkie i błyszczące <3 Czekam post o Hairvity, bo mocno go wszyscy chwalą, przydałby się jakiś suplement na zimę.

    OdpowiedzUsuń
  15. Śliczne są :3 lubię efekt jaki dają proteiny, długości tylko pozazdrościć :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Moje włosy na pewno byłyby mi wdzięczna gdybym robiła im taką NdW :)

    OdpowiedzUsuń
  17. patrzę na masażer i uśmiecham się do siebie,próbowałam go kilka razy stosować,ale zawsze mnie łaskotał

    OdpowiedzUsuń
  18. Przepięknie się błyszczą! Nie pamiętam kiedy ostatnio zrobiłam prawdziwą niedzielę dla włosów. Ostatnio moja pielęgnacja ogranicza się do szamponu, odżywki i odżywki w sprayu. Raz na tydzień nakładam maskę, ale to zdecydowanie za mało.

    OdpowiedzUsuń
  19. śliczne włoski jejku *-*
    Ile masz cm w kucyku? :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Witaj mam pytanie i proźbe jakia pielegnacje i kosmetyki polecasz na kruszonce i lamiace sie wlosy z gory dziekuje za odpowiedz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. żel domowej roboty z sięmienia lnianego, mythic oil z loreala, orofluido z revlona, i jeszcze spray antyoksydacyjny na bazie szungitowej

      Usuń
  21. Ale piękne włosy... Naprawdę się zmieniają :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,