MOJE WŁOSY W PIGUŁCE | NAJWAŻNIEJSZE INFORMACJE


1. Twój naturalny kolor włosów
Ciemny blond, chyba najlepiej widać to na środkowym zdjęciu. Ciekawostką jest to, że moje włosy z roku na rok coraz bardziej ciemnieją, nie wiem czemu, bo nie farbuję ich, moje kosmetyki w składzie też nie mają nic, co mogłoby wywołać zmianę koloru, ale cieszę się :D Jedni na starość siwieją, drudzy ciemnieją :D 

2. Twój obecny kolor włosów.
Ciemny blond

3. Aktualna długość Twoich włosów
75cm 

4. Długość, na jaką chciałabyś zapuścić włosy
Okolicę pępka :D

5  Jak często podcinasz końcówki?
U fryzjera 2x w roku + sama coś tam skubnę raz na jakiś czas

6. Twoje włosy są proste, falowane czy kręcone?
Prościutkie

7. Jaką porowatość mają Twoje włosy?
Pogranicze niskiej/średniej

8. Jakie są Twoje włosy (np. normalne, przetłuszczające się, suche itd.)?
Po podcięciu są zdrowe na całej długości, nawet końce są miłe w dotyku. Przetłuszczają się normalnie, myje co 2 dni.

9. Jak wygląda Twój codzienny włosowy rytuał pielęgnacyjny?
To tak jakbym miała streścić swojego całego FBL i Blogspota. Olejowanie przed myciem, zazwyczaj szampony bez SLS, maska, serum silikonowe na końce. Zero suszarki, lokówki, prostownicy. Zwracam zawsze uwagę na składy kosmetyków. Już dawno bawełniana koszulka zastąpiła mi ręcznik do włosów, ostatnie płukanie włosów zimną wodą.

10. Czego nie lubią Twoje włosy (np. wiatru, silikonów itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Zimy, kiedy ocierają się o szaliki, kurtki, suwaki. Nie lubią też poliestrowych materiałów, od których włosy stoją mi dęba. Czegoś jeszcze? Tak, drogeryjnych, najzwyklejszych kosmetyków, nafaszerowanych w 90% samą chemią, na szybko suszenia gorącym nawiewem, maseczek domowych DIY (zwłaszcza z żółtkiem).

11. Co lubią Twoje włosy? (np. olejowanie, długie spacery przy blasku księżyca itp. - wszystko co przyjdzie Ci do głowy)?
Łagodne rosyjskie szampony, silikonowe sera na końcówki, delikatne i częste rozczesywanie (zwłaszcza przez drugą osobę ;) ). 

12. Jaka jest Twoja ulubiona fryzura?
Ciężko powiedzieć. Lubię chodzić w rozpuszczonych, ale po całym dniu związanie ich w kucyk przynosi mi dużą ulgę. Bardzo lubię także warkocze, chciałabym się w przyszłości nauczyć różnych plecionek.

13. Gdyby Twoje włosy umiały mówić to co by powiedziały?
Sama nie wiem, chyba nie mogą na mnie narzekać, na pewno nie chciałyby ponownie być katowane farbami, rozjaśniaczami itp.

+ Od kiedy stosujesz świadomą pielęgnację włosów? (pytanie opcjonalne)
Odkąd założyłam bloga, sierpień 2013.


**Uwaga, do kameralnej akcji z zapuszczaniem włosów zgłosiły się do mnie 7 osob ;)**

Dziecko We Mgle
Bez Zapałek (dziewczynkabezzapalek)
0jla
+
Marysia z bloga CareOfBrownHair
Niki
Panqu B
Marta Ciesla

Jeżeli ktoś jeszcze by chciał, do północy czekam na @ ;) Wystarczy, że się zgłosicie i napiszecie mi jaki przyspieszacz porostu będziecie stosować przez najbliższy miesiąc/dwa.
Jak już skończycie, wysyłacie mi fotkę przed i po wraz z efektami, możecie, ale nie musicie zmierzyć także włosy


16 komentarzy :

  1. hahaha ciemnieją na starość... to w pewnym sensie chyba wszyscy : D
    i w życiu bym nie posądzała Twoich włosów o to, że mają coś wspólnego z średnią porowatością ;>

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. są, są, nawet bardziej średnia niż niska

      Usuń
  2. Środkowe zdjęcie wywołało u mnie zachwyt:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Piękne włosy:)
    Wysłałam meila ze zgłoszeniem:)

    OdpowiedzUsuń
  4. Super włosy. Do kiedy można się zgłaszać?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jedne z najpiękniejszych prościaków w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiem, że piszę Ci to pod każdym postem, ale w kontekście Twojej odpowiedzi- Twoje włosy nie mają żadnych powodów, żeby narzekać. Są po prostu piękne i zadbane ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jak ja bym chciała żeby moje wypłukane farbowańce ściemniały! ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ale masz piękny kolorek włosów :)

    OdpowiedzUsuń
  9. oo widzę, że mamy podobny cel :-)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,