MASCARA I PRIMER REVITALASH



Jakiś czas temu od Plazanet dostałam paczuszkę z kosmetykami Revitalash, otrzymałam tusz do rzęs a także primer. W paczce znajdowały się także drobne gadżety typu lusterko, długopis, herbatki. Moje rzęsy są naprawdę króciutkie, do tej pory ciężko mi jest znaleźć odpowiedni tusz, z którego w 100% byłabym zadowolona. Pokładałam naprawdę bardzo duże nadzieje w tym zestawie. Jesteście ciekawe jak się sprawdził ?




Jeżeli chodzi o tusz, na pierwszy rzut oka widzimy najzwyklejszą szczoteczkę, niczym się  nie wyróżniająca. Sam tusz jest naprawdę mokry, więc trzeba się z nim ostrożnie obchodzić. Czerń jest mega głęboko, co bardzo mi się podoba. Trwałość świetna, wracając popołudniu z uczelni dalej go mam. Mimo że wygląda niepozornie, efekt bardzo mi się podoba, wystarczy jedno pociągnięcie mascary. Ja jestem zachwycona, moje rzęsy są naprawdę krótkie, wiem, że dla niektórych efekt może być za słaby, ale niestety natura nie obdarzyła mnie firankami, nie stosowałam także żadnych odżywek na porost, mam to co mam i jestem zadowolona;). Bardzo fajnie pogrubia i wydłuża rzęsy. Tusz jest otwarty 1,5 miesiąca, a dalej jest jak nowy, nie osypuje się, nie skleja rzęs, nie podrażnia oczu. Zdecydowanie jest to najlepszy tusz jaki kiedykolwiek miałam, przebija tusze z L'oreala i Bourjois.




Efekt możecie zobaczyć tu:


A tu dla porównania moje rzęsy bez żadnego tuszu, odżywki:





Primer - pielęgnacyjna baza pod tusz 
Od Producenta: Revitalash Perfect Primer pielęgnuje i przygotowuje rzęsy do aplikacji tuszu. Wygładza rzęsy ułatwiając nałożenie maskary. Pokrywa rzęsy jedwabiście matową formułą, dzięki której tusz trzyma się lepiej. Niebieski kolor sprawia, że oczy wyglądają na większe i bardziej błyszczące. Podkreśla kolor oczu i wzmacnia kolor tuszu. Odżywia rzęsy i chroni je przed łamaniem. Zwiększa efekt Twoich rzęs. Podwaja objętość rzęs. Podkręca i układa rzęsy. Potęguje efekt tuszu do rzęs i wydłuża jego trwałość. 

Z początku miałam obawy przed jej użyciem. "Niebieskie rzęsy tak na co dzień"? Jednak  po 1 zastosowaniu szybko zmieniłam zdanie, sam primer na rzęsach jest owszem widoczny, ale w połączeniu z tuszem - nie tak bardzo.  Świetnie wydłuża rzęsy, w lato śmiało mógłby zastępować mi tusz, bo efekt nie jest komiczny. Odpowiednio przygotowuje rzęsy do nałożenia mascary. Jedyne czego mogłabym się przyczepić to konsystencja - jest trochę za gęsta. Szczerze mówiąc odkąd jej używam rzęsy wydają się mocniejsze i nie zauważyłam, żeby wypadały. Coś w tym musi być ;) Po użyciu bazy spojrzenie jest bardzij wyraziste, oko optycznie powiększone.






PRIMER+TUSZ




Jeżeli jesteście zainteresowane Primerem, dostępny jest TU 
Jeżeli jesteście zainteresowane Mascarą, dostępna jest  TU

21 komentarzy :

  1. Masz śliczny kolor oczu :) Probowalas na rzęsy kiedyś jakiejs odżywki? Ja używam Bodetko Lash i ładnie wydluzyla i zagescila mi rzęsy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ta, bodetko lash , patrząc na moje efekty-nie warta swojej ceny

      Usuń
  2. sama jestem zainteresowana tą firmą :)
    masz nieziemskie oczy <3

    OdpowiedzUsuń
  3. Wooow! :)
    Kochana - masz podobne rzęsy do mnie. Moje są tylko czarne, więc je delikatnie bardziej widać, ale do firanek im bardzo daleko :) Trzeba się z nimi nagimnastykować ;]
    Widzę jednak, że są dla mnie jeszcze jakieś szanse :D
    A tak w ogóle - masz piękną tęczówkę i kolor kreski lub primera idealnie się z nią zgrywa :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki ;) no niestety, mam długie pazury i włosy, ale nie rzęsy ;(

      Usuń
  4. Wolałabym mieć takie rzęsy jak Ty ale w zamian za to mieć takie piękne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Cudne oczka masz, efekt świetny :)

    OdpowiedzUsuń
  6. primer z tuszem fajnie wyglądają

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja rowniez otrzymałam primer z tuszem! Jestem zadowolona!

    OdpowiedzUsuń
  8. A ja właśnie dodałam wpis o rewelacyjnym serum do rzęs, jeśli chcesz to zerknij :) Przysięgam na wszystko, że sama nie mogę nadziwić się jej spektakularnego efektu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. A ja się właśnie zastanawiałam co to jest ten primer :) Dobrze wiedzieć

    OdpowiedzUsuń
  10. primer pięknie podbija niebieskie oczy :-) A tusz bardzo ładnie wygląda na rzęsach!

    OdpowiedzUsuń
  11. primer pięknie podbija niebieskie tęczówki! a tusz ładnie wydłuża :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie efekt jest średni :)
    Za to włosy WOW :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hehe tylko tu włosów akurat nie ma :P

      Usuń
  13. Polecam całym sercem na krótkie i rzadkie rzęsy ( i brwi ) - olej rycynowy. Nakładam go szczoteczką po odzywce do rzęs wieczorem i śpię z tym :P Efekt jest niesamowity, szczególnie na brwiach które miałam rzadkie przez malowanie kredką... teraz są tak ciemne i gęste, że nie muszę nic z nimi robić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. już używałam i średnio mnie zadowalał efekt ;(

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,