JAK ZMNIEJSZYŁ SIĘ U MNIE TRĄDZIK? - REGULUJĄCA WYDZIELANIE SEBUM MASKA Z EKSTRAKTEM Z BAZYLII BEAUTY FACE

Jakiś czas temu miałam manię kupowania saszetkowych maseczek do twarzy w Rossmannie. Moja cera na tym niestety  ucierpiała, trądzik się tylko nasilił, a cera była nieprzyjemnie ściągnięta i podrażniona. Od tej pory używam  jednej sprawdzonej siarczkowej Busko Zdrój, a także maseczek z BeautyFace, które niedawno otrzymałam do testów. Dziś przedstawię Wam jedną z nich, naprawdę jest warta opinii:



Maseczka ma formę bawełnianego płatka, na mnie okazała się odrobinę za szeroka, ale jakoś sobie poradziłam z aplikacją, idealnie przylegała do skóry twarzy ;)



ZAPEWNIENIA PRODUCENTA:



Maseczki użyłam przy wieczornej kąpieli. Trzymałam ją 30 minut, nadmiar zmyłam wacikami nasączonymi wodą.

Zaraz po zmyciu twarz była
*niezwykle wygładzona i nawilżona
*zero efektu ściągniętej cery, czego nienawidzę
*jasna, promienna, bardzo uspokojona
*wypryski na twarzy i przebarwienia zmniejszone

Po przebudzeniu
*dalej w idealnym stanie
*zero świecenia
*zauważyłam wyraźnie zmniejszenie wydzielania sebum
*twarz cały czas miła w dotyku, rozjaśniona
*niespodzianki na twarzy wysuszone, optycznie było ich mniej, naprawdę uważam, że trądzik po jednej aplikacji zmniejszył się


Tu pokażę Wam zdjęcia cery, oczywiście bez makijażu

 15.11.2015
20.11.2015

Podsumowując, to chyba najlepsza maseczka jaką kiedykolwiek miałam możliwość wypróbować. Świetna aplikacja, ciekawy skład, wiele składników aktywnych, m.in wysoko w składzie ekstrakt z bazylii, ogórka, aminokwasy roślinne, a także dzika chryzantema, które mają działanie m.in antybakteryjne, rozjaśniające, przeciwtrądzikowe, przeciwzapalne, gojące

Cena: 15zł
Możecie ją dostać TU

19 komentarzy :

  1. Oooo będzie warta mojej uwagi :D dodaję do wishlisty <3 haha pewnie na twarzy musi wyglądać zabawnie :P

    OdpowiedzUsuń
  2. Coś dla mnie bo również mam problem z niedoskonałościami. Swoją drogą maska wygląda kosmiczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O, a moja skóra lubi maseczki z drogerii, bardzo fajnie działają :) Jednak glinki chyba działają lepiej, tylko, że nie chce mi się ich przygotowywać i zmywanie - katorga :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Różnica zwala z nóg! Gratuluję :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Wow kilka dni i takie zmiany :) Chyba sobie ją zamówię :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Różnica rzeczywiście widoczna;) a przyznam się że nigdy nie stosowałam tych maseczek w takiej formie nakładanego płatka materiału...

    OdpowiedzUsuń
  7. łał! ale efekt : o szkoda, że zrobiłam zapasy maseczek, ale zapisuję ją na listę :)

    OdpowiedzUsuń
  8. WOW efekt super! Musze koniecznie wypróbować na swojej równie problematycznej cerze :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny efekt , też mam problemy ze swoją cerą .
    Mam nadzieje ,że mi również pomoże :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie :)
    http://lifeisaconstantgame.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. mam ich 1 maseczkę i leży sobie czekając na użycie, kiedyś też jakąś testowałam i byłam zadowolona

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy o niej nie słyszałam :) Ja od wielu lat miałam z tym problemy, jednak do tego stopnia, że dopiero po lekach przeszło mi całkowicie, teraz już nie muszę się ratować innymi produktami :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Wygląda super, ja niestety nie mam czasu na taki relaks :(

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. bez przesady, to tylko chwila podczas kąpieli ;)

      Usuń
  13. Kusisz tą maseczką, akurat teraz są na promocji za 7,50 :D

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,