JAK WYGLĄDAJĄ MOJE WŁOSY BEZ PIELĘGNACJI?





Tym razem chcę Wam pokazać włosy bez pielęgnacji, a 2 dniowe, ostatni raz moje włosy miały na sobie maskę  26.12, w momencie pisania posta mamy 29.12. Powiem Wam, że kiedyś moje włosy najlepiej prezentowały się po pielęgnacji, tzn. po użyciu maski/odżywki, a teraz po kilku dniach, przynajmniej nie są spuszone i wyglądają moim zdaniem dobrze. Efekty po olejowaniu też widzę dopiero po kilku dniach, wtedy zaczynają ładnie błyszczeć ;)
Czy mam taki dzień kiedy używam samego szamponu? Mam, ale rzadko. Gdy nie mam czasu, używam szamponu i  jakiegoś sprayu b/s, ale wtedy przez cały dzień mam włosy takie sztywne, niemiłe w dotyku, dopiero na drugi dzień są okej, bardziej wygładzone i milsze w dotyku.
Minęło 2,5 roku dogłębnej pielęgnacji włosów i porowatość ze średniej przeszła na pogranicze średniej i niskiej.
Wygląda na to, ze moje kłaki prezentują się najlepiej gdy ''odpoczną''. ;)

A jak jest u WAS ;) ?

23 komentarze :

  1. zawsze cudowne :D moje mycie samym szamponem skończyło by się spuszeniem i szorstkością

    OdpowiedzUsuń
  2. Twoje włosy wyglądają idealnie nawet bez pielęgnacji :)

    OdpowiedzUsuń
  3. U mnie tak samo :/ A muszę myć codziennie, wiec w stanie idealnym dużo się nimi nie naciesze

    OdpowiedzUsuń
  4. ładnie błyszczą Twoje włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zawsze masz piękne włosy :) zazdroszczę ich wyglądu

    OdpowiedzUsuń
  6. U mnie jest raczej dzień po myciu, potem są oklapnięte a 3 lub 4 dnia myję bo są przetłuszczone strasznie :P

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne! Moje też już po 2 latach lepiej wyglądają :D

    OdpowiedzUsuń
  8. Pięknie się prezentują - moje dziś są totalnie bez stylizacji...mają lżejszy skręt z dosyć widocznym puchem, ale są tak miękkie, że nie mogę ich w nic uczesać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. U mnie brak pielęgnacji = włosy suche, postrączkowane. Wciąż nie wiem, co im najlepiej służy, a co przeszkadza - nie mogę przełamać się do czytania składów :(

    OdpowiedzUsuń
  10. moje włosy też wyglądają najlepiej kilka dni po umyciu, najgorsze jest to, że są już wtedy do umycia :D

    OdpowiedzUsuń
  11. moje przede wszystkim nadal lecą garściami i nie wyglądają za dobrze :(

    OdpowiedzUsuń
  12. matko bez pielegnacji a takie piekne ! moje wygladaja na skalpie najlepiej po myciu bo sa odbite od nasady a na drugi dzien na dlugosci bo nie sa spuszone ale wtedy skalp jest tlusty i badz tu czlowieku madry ;d

    OdpowiedzUsuń
  13. Też robię im czasami taki dzień, gdy nic mi się nie chce ;P wyglądają naprawdę świetnie. Moje byłyby zapewne samymi strąkami po kilku godzinach. Za to są wtedy mięciutkie jak kaczuszka :D

    OdpowiedzUsuń
  14. One są cudowne, moim kłakom wystarczy tylko mycie szamponem i nie narzekam :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja nie lubię kosmetyków b/s także jak używam samego szamponu to już nic więcej na siłę :)

    OdpowiedzUsuń
  16. bez pielęgnacji też się świetnie prezentują

    OdpowiedzUsuń
  17. Moim zdaniem masz piękne włosy :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,