HAIRVITY - POPULANY SUPLEMENT NA PIĘKNE WŁOSY

Nieco ponad miesiąc temu otrzymałam w ramach współpracy suplement Hairvity, od dawna nie przyjmowałam żadnego suplementu, więc na okres jesienno - zimowy był jak znalazł. Co więcej, przez 6tyg. przyrost moich włosów wynosił całe 0 cm !. W takiej sytuacji nie pogardziłabym nawet najmniejszym przyrostem. Zapraszam do przeczytania posta dalej, jeżeli jesteście ciekawe jak się sprawdził.


Zapewnienia Producenta:
Hairvity to specjalnie dobrany zestaw witamin i mikroelementów, których zadaniem jest poprawa kondycji włosów. Dzięki stosowaniu Hairvity włosy stają się bujniejsze, bardziej odżywione, gęstsze, błyszczące, gładkie, mniej wypadają i szybciej rosną.



Pełna kuracja powinna trwać 3 miesiące, zwłaszcza jeżeli mamy problem z wypadaniem włosów, ja otrzymałam jedno pudełeczko, więc powiem Wam o swoich odczuciach i efekcie po miesiącu. Zacznę może najpierw od opakowania. Produkt przyszedł zapakowany w pięknym, granatowym, eleganckim opakowaniu, które mogłyście widzieć na moim Instagramie KLIK. Opakowanie mieści 60 kapsułek, dziennie przyjmujemy 2 po posiłku. Kapsułki są duże, ale nie miałam problemu z ich przyjmowaniem, wystarczyło popicie dużą ilością wody. Wadą ich jest to, że pachną nieprzyjemnie, mój nos nie jest aż tak wrażliwy, więc mi to nie przeszkadzało, ale drażliwcom może ;). Nie wpłynęły negatywnie na pracę mojego żołądka.


Spójrzmy teraz na znakomity skład Hairvity:



Cała masa witamin ;)


I najważniejsze.. efekty !

Paznokcie:
Rosną jak szalone, są mocne, twarde, długie, oprócz suplementu, używam także odżywki z Eveline


Cera:
Stan cery znacznie się poprawiał, jest gładsza, prawie całkowicie pozbyłam się trądziku, nie wiem czy to zasługa witamin, bo w międzyczasie przeszłam także kurację kwasami.

WŁOSY:


Jest przełom, przed kuracją, przez 6 tygodni nie urosły nawet 0,1cm, miały wtedy 78,5cm, po 2 tygodniach kuracji Hairvity - 1cm. 4 grudnia długość włosów wynosiła 79,5cm. Kurację zakończyłam 14 grudnia i wtedy włosy miały 80cm.
Włosy mi nie wypadają, a widzę, że większość dziewczyn w okresie jesienno - zimowym ma z tym problem, w trakcie przyjmowania suplementu na szczotce podczas czesania, włosów nie było i nie ma prawie wcale. Jak widać, udało mi się uzyskać pewien przyrost, dzięki temu mogę spokojnie wybrać się do fryzjera podciąć strzępione, zawinięte końce. Suplement ja osobiście bardzo polecam, jeżeli wasze włosy potrzebują wzmocnienia i prawdziwej dawki witamin. Sprawdzi się według mnie idealnie u osób, które mają obecnie problem z wypadaniem.

CENA, DOSTĘPNOŚĆ KLIK
HAIRVITY NA FACEBOOKU KLIK

18 komentarzy :

  1. Na paznokcie by mi się przydał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. wydaje się być bardzo porządny, taki typowo specjalistyczny, a nie jakieś tam tableteczki na włosy. Już samo opakowanie zachęca. Cieszę się, że pomógł! Ja teraz zabrałam się za siemię lniane i kwasy, więc też liczę na poprawę :P

    OdpowiedzUsuń
  3. I włosy i paznokcie zachwycające :)

    OdpowiedzUsuń
  4. O! Efekty widać oj widać :]
    Dobry suplement :]

    OdpowiedzUsuń
  5. trzeba mu się bliżej przyjrzeć ,bo efekty ładne ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz naprawdę przepiękne włosy. :) 59 zł to sporo jak za multiwitaminę. Zastanawiam się czy jest aż tak tego warta i czy nie lepiej pójść w herbatki/drożdże czy nawet Vitapil.

    OdpowiedzUsuń
  7. Suplementu nie znam ale włosy wyglądają przecudownie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Jak dla mnie niestety pełna kuracja jest droga :( oj a chciałabym spróbować! Bo efekty są obiecujące

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj przydało by mi się takie cudo. ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Myślę nad tym suplementem aby stosować gdy skończę revalid :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam i jestem ciekawa efektów na moich włosach :))

    OdpowiedzUsuń
  12. Dla mnie efekty zbyt małe, jak na taką cenę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Niestety,ale mi nie rosną włosy więcej niż 0.5cm/msc

      Usuń
  13. dość kusząco jeśli poprawia stan paznokci i zmniejsza wypadanie, z tym ostatnim mam problem od kilku lat i to całym rokiem :/

    OdpowiedzUsuń
  14. Kurcze, strasznie drogie, to moze warte swojej ceny- tylko że ja nadal nie wiem czemu mi włosy wypadają, więc moze być i tak, że mi Harvity po prostu nie pomoże

    OdpowiedzUsuń
  15. Twoje włosy są cudowne, paznokcie też <3

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,