NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 15

W tamtym roku narzekałam na potworne puszenie moich włosów, teraz zaś brakuje mi trochę ich puszystości i objętości, więc ostatnio stosuję w większości naturalne produkty do włosów, m.in bez silikonów. Myślę też o zakupie jakieś grubej szczoty do stylizacji, ale nie wiem czy rano 5-6 przed uczelnią będzie mi się chciało bawić w stylizację. W następnym poście zaś pokażę Wam sporo nowości kosmetycznych do włosów.




Pielęgnację zaczęłam od spryskania włosów sprayem wzmacniającym na bazie wody szungitowej. Tu znajdziecie jego recenzję KLIK
Następnie wykonałam masaż skalpu masażerem.
Włosy umyłam szamponem bez SLS, silikonów i parabenów Puszystość i Objętość Babci Agafii
Na 20min nałożyłam maskę keratyna & argan oil
Końcówki zabezpieczyłam Mythic Oil
Wszystkie produkty (za wyjątkiem Mythic Oil) są naturalne, z rewelacyjnymi składami
Oczywiście schły same, bez użycia suszarki.

Włosy dziś lekko rozczesałam grzebieniem drewnianym TBS, a potem szczotką KHAJA. Zdjęcia zrobiłam na 2 dzień :) Mam wrażenie, że są trochę oklapnięte, ale nie ma tragedii, są mięciutkie w dotyku, wygładzone, śliskie. Kiedyś omijałam jak tylko mogłam proteiny, zwłaszcza keratynę, bo strasznie puszyła moje włosy. Czas chyba powrócić do tej grupy kosmetyków :)



Co sądzicie? Jesteście ciekawe któregoś z poduktów?

18 komentarzy :

  1. tej maski do włosów jeszcze nie widziałam nigdzie, a spray z szungitem bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  2. podoba mi się ta nazwa SZUNGIT :D brzmi jak ksywa jakiegoś szafa mafii :D ciągle jestem zainteresowana Mythic Oil i poluję na niego :) Najbardziej podobają mi się włosy na pierwszym zdjęciu, lekko pofalowane <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. hahah :D spiesz się, bo ponoć go wycofują

      Usuń
  3. Mnie ciekawi ta woda szungitowa :)
    A efekt - jak zawsze cudo :)
    Pięknie prezentuje się też Twój warkocz...ach <3

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy i jaki gruby warkocz :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych produktów, ale mogę powiedzieć jedno - Twoje włosy pięknie lśnią - szczególnie związane w warkocz :3

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz kobieto cierpliwość... ale jak patrzę na Twoje włosy, wcale się nie dziwię, że tak o nie dbasz. Są śliczne.

    OdpowiedzUsuń
  7. Twoje włosy są naprawdę prześliczne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie wyglądają takie lekko pofalowane :D

    OdpowiedzUsuń
  9. Gładkie i błyszczące, a szczególnie pięknie wyglądają w warkoczu;)

    OdpowiedzUsuń
  10. piękne włosy. takie długie i takie zdrowe.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wow, zaniemówiłam w warkoczu wyglądają idealnie takie lśniące :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Piękne włosy i kolor, zapewne naturalny? Widziałam ostatnio te maskę u mnie w zielarskim , jest warta zakupu? :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Akurat żadnego z tych produktów u siebie nie miałam :P ale włosy masz przepiękne ;))

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy przecudne. :) mogłabyś podac jakas strone gdzie dostane te kosmetyki? Szczegolnie interesuje mnie woda szungitowa i szampon.jesli tak,napisz na maila-malkep8@wp.pl
    Pozdrawiam-czarnobialyswiat24.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,