NOWOŚCI DO PIELĘGNACJI WŁOSÓW - NATURALNE, TANIE KOSMETYKI

W ostatnim czasie pozbyłam się kilku produktów do pielęgnacji włosów, głównie były to kosmetyki fryzjerskie, nie mówię, że są źle, bo wśród nich miałam swoje perełki, ale po co miały zbierać kurz w łazience.. A tak mają swoich nowych właścicieli. Ostatnio postanowiłam wprowadzić do mojej pielęgnacji więcej produktów naturalnych, organicznych, moim włosom ostatnio brakuje objętości, puszystości, więc silikony ograniczyłam jedynie na końcówki. Tym razem nie złożyłam zamówienia na Skarby Syberii, jak to zwykle robię, okazało się, że całkiem po drodze mam u siebie prawdziwe włosowe perełki.



W Drogeriach Polskich znalazłam kosmetyki Dr Sante w świetnej cenie o rewelacyjnych składach

*Maska kremowa do włosów Dr Sante*
Formuła maski natychmiast wzmacnia i odbudowuje włosy. Przenikając głęboko do łodygi włosa, dostarcza odżywcze składniki niezbędne do utrzymania elastyczności i sprężystości włosów. Skutecznie wygładza łuski łodygi włosa podniesione w wyniku intensywnego stosowania urządzeń do stylizacji. Po zastosowaniu maski włosy stają się wygładzone, jedwabiście miękkie, łatwo się rozczesują. Nie zawiera parabenów i olejów mineralnych. 
W składzie m.in: olej arganowy, keratyna, proteiny pszenicy, pantenol, aloes <3
W dodatku cudownie pachnie i ma świetną, masełkową konsystencję ;)
Od 3 lat nie używałam nic keratynowego, więc jestem ciekawa, o działaniu olejku arganowego w sumie też już zapomniałam :P

*Spray do włosów Argan Hair Dr Sante*
Dr. Santé Spray do włosów Olej Arganowy i Keratyna to: Wspaniałe włosy, Łatwe rozczesywanie, Do włosów uszkodzonych.  Receptura serii ŤArgan Hairť zawiera niezwykle cenny naturalny składnik - olej arganowy, który odbudowuje strukturę włosa od wewnątrz i z zewnątrz. Przenikając w głąb włosa, zamyka łuski włosowe, przeciwdziałając rozdwajaniu końcówek.

W składzie: na 2 miejscu: keratyna
na 3 miejscu: olej arganowy
na 4 miejscu: olej avocado
na 5 miejscu: wyciąg z lucerny
na 6 miejscu: ekstrakt z rdestu wielokwiatowego
na 7 miejscu: wąkrotka azjatycka
na 8 miejscu:  Ligusticum chuanxiong
na 9 miejscu: protiny pszenicy 
na 10 miejscu:  proteiny sojowe
na 11 miejscu: pantenol
na 12 miejscu: aloes


 A na allegro następujące perełki:


1. Maska do wszystkich rodzajów włosów na bazie łusek cebuli, oleju łopianowego i miodu odżywia włosy, stymuluje ich wzrost i poprawia strukturę. Wzmacnia cebulki włosowe oraz nadaje włosom siłę, wytrzymałość i naturalną miękkość. Włosy stają się silne i bardziej elastyczne. Dzięki zawartości wielu składników odżywczych maska ma niesamowicie korzystny wpływ na włosy przy regularnym stosowaniu.
Na początku myślałam, że będzie śmierdzieć cebulą, ale nic z tych rzeczy ;) Pachnie przepięknie, jest rzadka, ale działa super, już raz użyłam ;)

2. Maska w saszetce, tu jestem ciekawa bo ma na opakowaniu napisane, że ma działanie prostujące i wygładzające. 
Profesjonalna maska na bazie organicznego oleju kokosowego błyskawicznie wygładza, i zmiękcza kręcone, niesforne włosy. Najbardziej innowacyjna formuła wnika głęboko aby wyprostować włosy i wygładzić je na całej długości, uzyskać zdrowy i zadbany wygląd. Ekstraktu z kwiatów pomarańczy przywraca naturalny połysk i elastyczność.


3. Maska intensywnie odżywia włosy dzięki zawartości organicznego oleju z kiełków pszenicy, bogatego w składniki odżywcze, które wnikają w głąb włosów i przywracają ich strukturę. Włosy stają się mocne, gęste, gładkie i lśniące.Wyciąg z rozmarynu nadaje włosom ekstra miękkość i jedwabistość.


-najlepszy Mythic Oil na końcówki, miałam kupić tą nowość z Biovaxa, ale jednak powróciłam do czegoś sprawdzonego. Nie ma lepszego specyfiku na moje końcówki, obecnie rzadziej je podcinam, wolno się rozdwajają, są po każdym myciu miłe w dotyku i dociążone, wszystko za sprawą Mythic Oil, zresztą bardzo często go widzieliście u mnie, tyle że wcześniej miałam buteleczkę 45ml (wystarczyła mi prawie na rok), teraz mam 125ml, bo wycofali mniejsze opakowanie i ogólnie mają go wycofać. Patrząc na jego pojemność, cena jest bardzo niska.
-gumki do włosów, w końcu znalazłam grube, delikatne, od których nie boli mnie głowa


Suplement Hairvity, który otrzymałam w ramach współpracy

Pełna kuracja skada się z 3 opakowań, ja mam jedno, więc za miesiąc wkleję  Wam zdjęcia i napiszę czy zauważyłam jakieś różnice.

Hairvity - to kompleksowy produkt, którego receptura ukierunkowana jest na wspomaganie zdrowego wyglądu włosów oraz skóry. Zawarte w kapsułkach składniki ueastyczniają i wzmacniają strukturę włosa, powstrzymując ich łamliwość, rozdwjanie i wypadanie oraz wspomagają wzrost włosów

Co mamy w składzie: Kolagen + Amino Compex: Kolagen, L-cysteina, L-leucytyna, L-walina,  L-lizyna, Lmetionina, MSM - metylosulfonylometan, Witamina C, Ekstrakt ze skrzypu polnego, Niacyna, Żelazo, Kwas pantotenowy, Żelazo, Witamina B6, Witamina B2, Witamina B1, Witamina A, Kwas foliowy, Biotyna, Witamina D3, Witamina B12

Opakowanie liczy 60 kapsułek, dawkowanie: 2 dziennie po posiłku

To by było na tyle z nowości, dajcie znać jak coś Was ciekawi, lub mieliście :)

W międzyczasie zapraszam Was na mojego Instagrama KLIK


Rozdanie u dziewczynaagenta007

13 komentarzy :

  1. Tą maskę arganową na pewno kupię :D i może ten spray :)

    OdpowiedzUsuń
  2. bardzo mnie ciekawią kosmetyki z pierwszego zdjęcia :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Te tanioszki mnie kuszą...wpisują się idealnie w moją chęć zmiany na bardziej naturalną bez wielkiego uszczuplania portfela (złotówstwo wita ;]).
    Hairvity oczywiście też kusi...niesamowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Też jestem w trakcie stosowania Hairvity :) Ciekawe czy pojawią się jakieś efekty :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam marki Dr Sante, widzę że faktycznie jest tania :) Ciekawe czy uda mi się ją spotkać u mnie stacionarnie

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta pierwsza maska i spray bardzo mnie zainteresowały :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajna ta maseczka rosyjska z łuskami cebuli i miodem, ale póki co muszę pozużywać swoje zapasy, wtedy się skusze na coś nowego;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie najbardziej ciekawi Hairvity (czekam na recenzję) i kosmetyki z olejem arganowym...takie tanie, a takie dobre składy :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Mam Drogerie Polskie jakieś 2 km od domu, a jeszcze nigdy tam nie byłam. ;] Zawsze wybieram Rossmann lub Naturę, które znajdują się +/- 15 km od mojego miejsca zamieszkania.

    OdpowiedzUsuń
  10. O Mythic Oil wiele dobrego czytałam i słyszałam, od dawna mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Z daleka myślałam, że dorwałaś gdzieś planetę organicę stacjonarnie :D
    Ciekawe kosmetyki, dawaj znać jak się spisują!

    Mam blogowe zaległości, ale czyżbyś zmieniła baner?

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak :) nagłówek całkiem inny i szablon

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,