NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 17

Pielęgnacja może nie stricte niedzielna, a o 1 mycie wcześniejsza. Mam nadzieję,że mi to wybaczycie ;)




Co zostało użyte:
*Peeling skalpu (mieszanka: cukier brązowy, pantenol, balsam arganowy Stapiz, olejek eteryczny)
*Szampon z mocznikiem 5% Isana
*Maska Ochid Bioxax
*Mythic Oil na końcówki



Strasznie nie lubię jak mi się wywijają końcówki, mam takie nawet po wyjściu od fryzjera, wygląda to jak by były zniszczone, ale i tak chyba czas je podciąć, bo ostatni raz u fryzjera byłam w lipcu, może wtedy ostatecznie się pozbędę resztek po rozjaśniaczu,  poczekam jednak do końca miesiąca i zobaczę efekty po Hairvity, może chociaż będzie 1cm przyrostu, bo ostatnio nic nie urosły :P

Powiem Wam, że to była bardzo udana pielęgnacja. Po takim zestawie włosy były bardzo wygładzone, sypkie i miłe w dotyku<3. Uwielbiam ten szampon i peeling, ale tylko z cukru brązowego. Recenzję szamponu wstawię niebawem, już jest prawie gotowa :). Recenzja maski również będzie 




25 komentarzy :

  1. Twoje włosy takie piękne! <3 mnie czeka kolejne cięcie, ciekawe kiedy doczekam się moich długich włosów :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cierpliwości... Moje włosy są wciąż rozjaśniane, kruszą się i niszczą, ale dbam o nie jak mogę i ciągle rosną :)

      Usuń
  2. długie i zadbane :) swietnie sie prezenuja :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem ciekawa recenzji szamponu :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jak zawsze powodują opad szczęki do podłogi...Patrząc na Twoje niedziele wstydzę się swoich i mówię to całkiem szczerze :)

    OdpowiedzUsuń
  5. O żeż, jaka tafla! Boskie włosy :) jak widzę takie, to czasem przez kilka chwil żałuję, że swoje tak mocno skróciłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję ;) ja też za dużo ścięłam w liceum;/

      Usuń
  6. Masz przepiękne włosy :) aż żałuje że moje tak nigdy nie będą wyglądać

    OdpowiedzUsuń
  7. Moje tak nie wyglądają. :( masz naprawdę piękne, takie jakie chciałabym mieć. Dążę do stanu włosów jaki masz. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Imponująca długość :)

    Kochana mam prośbę... Czy mogłabyś poklikać w linki w poniższym poście ?
    http://rzetelne-recenzje.blogspot.com/2015/11/shein-azurowy-sweterek-i-bluzeczka-z.html
    Bardzo proszę :* Z góry dziękuję za pomoc :*

    OdpowiedzUsuń
  9. Twoje włosy są cudowne, i dziś i w każda niedzielę można je podziwiać i podziwiać...;)
    Pozdrawiam;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Masz naprawdę piękne włosy - chciałabym mieć takie nawet mimo tych wywiniętych końcówek, których sama zresztą też nie lubię :P

    OdpowiedzUsuń
  11. Przepiękne włosy :) Znam tylko szampon z Isany :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ten szampon widziałam ktoś mi polecał ze fajny:)

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale masz piękne włosy! Mogłabym patrzeć i patrzeć :)
    Ciekawi mnie ten Mythic Oil, tyle dobrego o nim czytałam..

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowna tafla :) chciałabym mieć taką długość ...Ja ten szampon poleciłam chłopakowi ^^

    OdpowiedzUsuń
  15. Ale pięknie się prezentują ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Uwielbiam ten szampon i cukier trzcinowy do peelingów <3 Biovach orchid u mnie szału nie robił, ale nie był zły :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  17. Masz śliczne włoski i ciekawie prowadzisz bloga. :) obserwuję i będę zaglądać regularnie. :)
    Zapraszam do mnie, może spodoba Ci się mój nowy blog, również o tematyce włosowej. ;)
    healthierhaircare.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  18. Zdecydowanie widac, ze udana :) Piekne wlosy :)!

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,