NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 16 | PODRAŻNIONY SKALP

Dziś była walka z podrażnionym skalpem, nie wiem co jest dokładnie tego powodem, ale muszę przyznać, że ostatnio zapomniałam o pielęgnacji skóry głowy, skupiając się w sumie tylko na długości. Dawno nie używałam płukanki do włosów, więc dziś na pierwszy ogień przygotowałam rumiankową z dwóch torebek. Myślę także o zamówieniu na doz.pl żelu na podrażniony skalp, ale zobaczymy. To w ostateczności.


*Tak jak wspomniałam, przygotowałam najpierw płukankę z rumianku, ok 2 torebek na 600ml wody
*Zajęłam się skalpem, zmieszałam kilka kropel pantotenolu z maską z łopianem, miodem i łuskami cebula. Leciutko wtarłam to w skalp i zostawiłam na 20 minut
*Włosy umyłam delikatnym szamponem bez SLS, silikonów i parabenów. Jego recenzje znajdziecie TU.
*Następnie nałożyłam maskę Kallos Color, ale tylko na połowę długości, na jakiś 20 minut
*Maskę zmyłam wodą, a ostatnie płukanie wykonałam płukanką rumiankową, zwracając uwagę na skalp. Rumianek wzmacnia cebulki włosowe, przywraca skórze odpowiednie PH
*Końcówki zabezpieczyłam Myhic Oil
*Po posiłku przyjmuję także suplement Hairvity - prawdziwa bomba witaminowa :)






Przepraszam za jakość, ale musiałam ratować się samowyzwalaczem :P


Jestem bardzo zadowolona z dzisiejszej pielęgnacji, pantenol sprawdził się rewelacyjnie. Zero pieczenia, swędzenia, skalp uratowany :) Włosy bardzo miłe w dotyku, wygładzone na całej długości. Pantenol z maską zmył się bez problemu zwykłym szamponem, zero oklapnięcia, obciążenia. Jeżeli szukacie dobrego pantotenolu polecam właśnie ten, z Manufaktury Kosmetycznej. Pod koniec tygodnia postaram się wstawić post o sposobach, skutkach i przyczynach podrażnionego skalpu, chcecie :) ?

Ktoś mnie tu w ogóle czyta :D ???
Dajcie znać co sądzicie o pielęgnacji i czy podoba Wam się nowy wygląd bloga :)

43 komentarze :

  1. Ja czytam i zachwycam się pięknymi włosami!!! Idealne :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Włoski śliczne, podoba mi się bluza z kotkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja czytam każdy wpis i niemal za każdym razem się rozpływam nad Twoimi włosami, więc wiesz...;)
    Bardzo podoba mi się nowy wygląd Twojego bloga - u mnie też był mały remoncik :D
    Ty walczysz z wrażliwym skalpem a ja ze skłonnościami do łupieżu, ale jakoś daję radę ;) Muszę zacząć też robić płukanki ziołowe - powinny pomóc :)
    P.S. Nie mogę na napatrzeć na warkocz <3

    OdpowiedzUsuń
  4. świetny nowy wygląd bloga! :) sama robiłaś czy zamawiałaś u kogoś? Co do rumianku to nie wiedziałam, że działa na włosy w jakiś korzystny sposób :D zawsze myślałam, że rumianek to tylko ocieplenie koloru. Włosy wyglądają cudnie <3 najbardziej podoba mi się zdjęcie w warkoczu! I świetna bluza z kotem :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :* sama, ale że słaba jestem w tym i nic mi nie pasuje to ze 2 dni mi się zeszło z tymi dodatkami :P

      Usuń
    2. SŁABA?! Wygląda cudownie :D mega profesjonalnie!

      Usuń
  5. Mój skalp bardzo łatwo się podrażnia. Muszę kupić ten szampon, już od dawna mam go na wishliście ;) Śliczne włosy.

    OdpowiedzUsuń
  6. A ja przeczytałam na początku podrażniony sklep i myślę "o co jej chodzi?" :D Muszę kupić pantenol i gliceryne. Dawno nie dodawałam ich do masek, a działały cuda. Masz piękne włosy.
    http://whatisinthehat.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. haha :D tak, polecam bardzo półpodukty

      Usuń
  7. Włosy mega wypas i pomysłowa pielęgnacja :-)
    Świetny wygląd bloga :-)

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękne włosy :) też robiłam płukanki z rumianku ale nie widziałam żadnych efektów więc przestałam

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dzięki:) niestety nie każdemu służą zioła ;/

      Usuń
  9. Nowy wygląd bloga jest naprawdę super. ;) lubię taki minimalizm. Co do włosów i NdW- wyszło wspaniale :) masz piękne włosy i kolor, o jakim od zawsze marzyłam (ja-ciemnowłosa...). Ostatnio zastanawiałam się nad mythikiem, ale ciągle nie mogę zdecydować czy może nie jednak eliksir odżywczy?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. dziękuję :) tego z loreala nie miałam, ale na pewno kiedyś kupię, składowo chyba on lepszy, więcej olejków :)

      Usuń
  10. Ja muszę sobie coś kupić do włosów... Śliczny wygląd ;*

    wiktoriakarnecka.blogspot.com <---KLIK ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zaciekawił mnie ten pantelol :) Nie wiedziałam, że można go stosować na włosy

    OdpowiedzUsuń
  12. Ta długość i gładkość! Zazdroszczę!

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  13. Masz piękne włosy - i długość i ich stan mnie zachwyca :) Maskę z Kallosa bardzo lubię :D

    OdpowiedzUsuń
  14. czyta, czyta;p A Twoje włosy są cudowne;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Za każdym razem jak dodajesz zdjęcie włosów nie mogę się napatrzeć. Poraz kolejny śliczne masz włosy!!! :D

    OdpowiedzUsuń
  16. wygląd bloga oczywiście na duży plus, a włosy zasługują na jeszcze większy :D prezentują się fenomenalnie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. nakladanie masek (zwłaszcza zawierających silikony), czy też olei może powodować silne podrażnienie, a także w efekcie wypadanie. Spróbuj płukanki z pokrzywy, na pewno pomoże :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. nie nakładam teraz masek masek z silikonami, a już na pewno nie na skalp :)
      z wypadaniem też nie mam problemu :) dzięki za poradę;)

      Usuń
  18. hej :) ja dzis jestem tu po raz pierwszy , ładne włosy ;)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nowy wygląd bloga świetny :) i z chęcią przeczytam post o radach na podrażniony skalp.

    OdpowiedzUsuń
  20. Piękne włosy *.* Zakochałam się w długości i kolorku ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszam Cię do zabawy w Liebster blog Award gdzie dostałaś nominację u mnie na blogu;) http://beautyfrommadeline.blogspot.com/2015/11/liebster-blog-award-odpowiedzi-i.html#comment-form

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,