NAJBARDZIEJ ZACHWALANY ZAPACH - SOFT BLANKET - YANKEE CANDLE

Tym razem mam dla Was recenzję wosku Soft Blanket o wdzięcznej szacie graficznej, w roli głównej z misiem wtulonym w kocyk 

O czym informuje nas Producent?
Ciepły, przytulny, dający poczucie bezpieczeństwa – jasny, naturalny kocyk, który w pierwszych latach życia z powodzeniem zastępował najbardziej nawet zmyślne maskotki, a podczas dorosłych wieczorów i nocy sprawdza się jako miła pierzynka. 
Wosk z rześkiej linii zapachowej Yankee Candle z serii Classic. Wyczuwalne aromaty: cytrusy, wanilia oraz bursztyn.


Jakie były moje oczekiwania? Przede wszystkim coś delikatnego, lekkiego, przyjemnego, spokojnego, kojarzącego się z dzieciństwem.  Na początku zapach kompletnie mi się nie podobał, był strasznie chemiczny, przypominał mi proszek do prania, wina jednak była po stronie kominka. Kiedy zmieniłam - od razu lepiej. Zapach jest naprawdę przyjemny , lekko cytrusowy, ale szczerze mówiąc dalej nie rozumiem skąd aż tyle zachwytu nad tym wariantem :). Widać kwestia gustu. Faktycznie wyczuwam tu wszystko co zostało wypisane na stronie: wanilię, cytrusy i bursztyn, jednak nie jest to zapach delikatny, a dość rześki, świeży, intensywny. Coś unikalnego, nietuzinkowego :)

WOSK SOFT BLANKET KLIK
INNE PRODUKTY YANKEE CANDLE KLIK


Mieliście ten zapach, co sądzicie?
Napiszcie mi też w komentarzu jaki zapach jest Waszym ulubieńcem :)

11 komentarzy :

  1. Pierwszym razem gdy go odpaliłam skojarzył mi się z proszkiem do prania :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja go uwielbiam, pachnie trochę świeżym praniem, ale mi odpowiada taki zapach :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja go jeszcze nie miałam, ale chyba muszę to nadrobić :P Też ciekawi mnie skąd nad nim tyle zachwytów :P

    OdpowiedzUsuń
  4. Mnie też się ten zapach wydał chemiczny, ale przez to nie dałam mu szansy. :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie najpiękniejszy jest Pink Sand :)

    OdpowiedzUsuń
  6. musze kiedyś wyprobowac go ;d

    OdpowiedzUsuń
  7. Niezle, ze i kominek moze zawinic ;/ Jeszcze nie mialam zadnego YC ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie w pracy bardzo zachwalane są kominki z kamienia mydlanego. A Ty jakiego używasz, że wcześniejszy był zły? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. taki bardziej do olejków eterycznych, poza tym zużyty był strasznie po 1,5 roku i ''spalony'' ;/

      Usuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,