NDW 11

Na czas trwania studiów, NDW przenoszę na sobotę, tak będzie mi wygodniej, przy myciu włosów średnio co 2 dzień. W międzyczasie myślę także o stworzeniu jakieś ankiety na blogu, mam nadzieję, że weźmiecie w niej udział. Jestem ciekawa czego brakuje Wam tu u mnie, a z jakiego rodzaju postów jesteście najbardziej zadowoleni, wiem, że odwiedzają mnie tu także Panowie ;).




Powiem Wam, że ostatnio im mniej używam na włosy, tym uzyskuję lepszy efekt. Nie wiedziałam, że po samym szamponie i zwykłym ziołowym sprayu do włosów, mogę uzyskać tak dobry efekt na moich włosach. Nie znaczy to jednak, że mogę w pełni zrezygnować z innych produktów.

Soboty lub czasem Niedziele tradycyjnie będą bogatsze w pielęgnację. Jej, tak dawno nie robiłam peelingu skóry głowy, że aż wstyd się przyznać. Zwykły z białym cukrem się u mnie nie sprawdził, więc dziś było trochę eksperymentowania. Użyłam żelu z aloesu, cukru trzcinowego (ma więcej właściwości odżywczych), kilku kropel olejku z drzewa herbacianego, a także balsamu arganowego Stapiz. Całość wymieszałam, nałożyłam na mokry skalp, wcierałam przez 5 minut. Spłukałam



W jakim celu robić peeling skalpu ?

-dogłębnie oczyszcza
-usuwa martwy naskórek
-poprawia krążenie
-usuwa resztki z produktów
-reguluje prace gruczołów, zmniejsza przetłuszczanie
-wzmacnia mieszki włosowe
-odbija lekko włosy u nasady
-dotlenia
-substancje w odżywkach/maskach szybciej wnikają 

Włosy umyłam delikatnym szamponem Puszystość i Objętość, następnie nałożyłam maskę biovax Orchidea&Trufle, zmyłam po ok. pół godziny. Nie suszyłam włosów, rozczesałam szczotką Khaja, końcówki zabezpieczyłam odrobinką Mythic Oil.


Zdecydowanie peeling i produkty z ostatniego zdjęcia to moi totalni ulubieńcy!
Już dawno nie miałam włosów tak lekkich, sypkich, dogłębnie oczyszczonych.
Uzyskałam przy tym niesamowite wygładzenie. Jestem po raz kolejny mile zaskoczona Biovaxem, te ich nowe cudeńka są o niebo lepsze od serii poprzedniej. Szampon zdecydowanie przez wiele tygodni będzie moim ulubieńcem, jest niezwykle delikatny, ma przyjemny skład i zapach. Peeling na pewno będę powtarzać co tydzień, być może skład będę modyfikować, np zamienię aloes na pantenol.

Robicie i Wy czasem  peeling ;) ?

21 komentarzy :

  1. Bardzo fajna NdW, peeling świetna rzecz! Włosy wyglądają bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. mnie o dawna ciekawi ten nowy Biovax :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ciągle poluję na mythic :D odłożę pieniążki i biorę

    OdpowiedzUsuń
  4. Kiedyś robiłam peeling skóry głowy i chyba będę musiała do tego wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja go nigdy w życiu nie zrobiłam i jakoś mogę z tym żyć :)

      Usuń
  5. Peeling wykonywałam ostatnio gdzieś tak w połowie sierpnia. Bardzo lubię uczucie odświeżenia i oczyszczenia po nim. Miałam ten szampon z Babci Agafii, spisywał się świetnie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Lubię tego Biovaxa :) Śliczne włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kosmetyki rosyjskie mnie kusza :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ciekawy ten balsam arganowy, pierwszy raz taki widzę

    OdpowiedzUsuń
  9. Z kosmetyków nie znam żadnego.Śliczne masz te włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznaję szczerze, że nie polubiłam peelingowania skóry głowy, nie wiem czy jest to spowodowane nieumiejętnością wykonywania tego zabiegu czy po prostu nie przypadło mi to do gustu, ale mówię stanowcze NIE:)

    Pochwalę Ci się za to, że od kilku myć systematycznie olejuję włoski, po dłuższej przerwie powróciłam do stosowania olejów i już jestem zadowolona :)

    Zapraszam na najnowszy wpis.

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój skalp też sie już dopomina, świetny pomysł z brązowym cukrem! Sama dzisiaj wypróbuję ;)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  12. Włoski ślicznie wyglądają, ja robie peeling kawowy zawsze :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakoś się nie mogę przekonać do tych nowych Biovaxów :/

    OdpowiedzUsuń
  14. No popatrz, u mnie też w dzisiejszej NdW peeling jest głownym bohaterem :D trochę zaszalałam i użyłam czegoś dziwnego i nie włosowego, ale jak chcesz to zajrzyj ;)
    Twój przepis bardzo mi się podoba, też chyba zacznę robić takie mieszanki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Jak zwykle wyglądają nieziemsko i zwiewnie :)
    Cały czas zapominam o peelingu :/ Powinnam sobie to na czole napisać :P

    OdpowiedzUsuń
  16. nigdy nie robiłam peelingu głowy, chyba warto spróbować

    OdpowiedzUsuń
  17. Jeśli mówisz, że aż taki przyjemny efekt uzyskałaś, to koniecznie spróbuję u siebie!
    A produkty Biovax to moi ulubieńcy! :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Super włosy :* Wspaniały blog, Ja się dopiero rozkręcam, zapraszam! Obserwujemy? Daj znać u mnie :) Pozdrawiam :* http://myaloveshair.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. Robiłam peeling tylko raz, używałam w tym celu Natura Siberica z miodem
    Bardzo to było czasochłonne :)


    Zapraszam do siebie na jesienny lookbook: http://valerysdailyinspiration.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,