WEEKENDOWA PIELĘGNACJA WŁOSÓW 14 + TESTUJEMY NOWOŚĆ



Dzisiejsza pielęgnacja włosów:

*Na noc olejowanie mieszanką Olei z Yves Rocher ( w składzie 7 olei + witamina E).

*Szampon Bioxsine przeciw wypadaniu, zmycie po 2minutach.

*Ampułka Bioxsine przeciw wypadaniu na skalp i resztę włosów (bez spłukiwania).

*Odżywka w sprayu Dr Sante z keratyną, olejem arganowym, olejem avocado, wyciągiem z lucerny, ekstraktem z rdestu wielokwiatowego, wąkrotki azjatyckiej, ligusticum chuanxiong, proteinami pszenicy, proteinami sojowwymi, pantenolem, aloesem (bez spłukiwania).




Z początku byłam sceptycznie nastawiona do produktów, gdzie tak wysoko widnieje keratyna, zraziłam się do protein bo masce Keratin Kallos, która okazała się 2 lata temu u mnie kompletną klapą. Teraz jestem pozytywnie zaskoczona odżywką w sprayu, jest cudowna. Bardzo ładnie pachnie, ułatwia rozczesywaniE, włosy jak widać są bardzo nawilżone i sypkie. Jest ich dużo, nie ma przyklapu, mimo że to odżywka b/s. Bardzo się cieszę, że kupiłam z tej serii także maskę. Produkt jest tani, naturalny, ma fantastyczny skład, czego chcieć więcej? Jeżeli chodzi o produkty Bioxsine, zużyłam póki co 4 ampułki, przed ich nałożeniem używam także z tej samej serii szamponu. Już widzę małe efekty, włosy są wyraźnie mocniejsze. Na pewno zrobię osobny wpis o tym zestawie.


Jak Wam się podoba dzisiejszy efekt? :)


ROZDANIE U color-explosion-blog KLIK


ROZDANIE u potejstronielustra

26 komentarzy :

  1. Zawsze obawiałam się, że tego typu pielęgnacja obciąży moje cienkie włosy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. miałam szampon bioxine był całkiem ok

    OdpowiedzUsuń
  3. Odżywka w sprayu wygląda dość ciekawie :) może wypróbuję

    OdpowiedzUsuń
  4. Pięknie wyglądają, widać że są nawilżone i wygładzone. Ja czekam aż zdenkuję wszystkie oleje, które mam i biegnę do YR po ich olejek :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pięknie błyszczą :) Ciekawe jak się sprawdzą kosmetyki Bioxine :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Efekt śliczny :)
    Nie znam tego olejku YR, ale w takiej samej buteleczce jest też malinowa płukanka do włosów - polecam, mega zapach! I fajnie nabłyszcza włosy.

    OdpowiedzUsuń
  7. o matko asz tak cudowne włosy że muszę się zakupić wsyztsko co uzywasz ! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chciałabym mieć takie piękne włosy jak Ty! :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę w końcu dobrać się do tej mieszanki olei <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  10. Muszę w końcu dobrać się do tej mieszanki olei <3

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  11. stosowałam ten olejek z YR ale jakoś nie polubiłam się z nim za bardzo ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. Faktycznie wyglądają na sypkie :) piękny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  13. mam chęć na te olejki z YR :D a włoski ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Piękne włosiska , wydają się na zdjęciu takie lekkie i mięciutki :3

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ładny efekt wyszedł i włosy tak ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
  16. zazdrosc mnie zrzera gdy widzę tak piękne dlugie i zdrowo wygladajace wlosy

    OdpowiedzUsuń
  17. jak zawsze bardzo podobają mi się twoje włosy

    OdpowiedzUsuń
  18. Masz bardzo ładne włosy.

    I jesteś już którą osobą, która poleca ten olejek.

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,