WEEKENDOWA PIELĘGNACJA WŁOSÓW 13

Nie opisywałabym Wam piątkowej pielęgnacji, gdyby nie to, jak ''fajny'' efekt uzyskałam dzięki minimalistycznej jak na mnie pielęgnacji. W moim przypadku nie zawsze mniej znaczy lepiej. Długo zajęło mi odkrycie prawdziwych włosowych perełek, aż w końcu mogę je Wam przestawić. Sięgam po te kosmetyki na co dzień, kiedy nie mam zbytnio czasu i ochoty na dłuższą pielęgnację. Do oczyszczania - szampon, do odżywienia - maska, do zabezpieczenia końcówek - serum. To takie moje minimum.



Szampon Objętość i Puszystość Babuszki Agafii - idealny, najlepszy szampon bez SLS, a także bez parabenów i silikonów. Bardzo delikatny, nie drażniący skalpu produkt. Pięknie pachnie, średnio wydajny, ale za to bardzo tani. Ma świetny, naturalny skład, z wieloma ekstraktami. Włosy optycznie nabierają po nim objętości, są mięsiste i bardzo miłe w dotyku. Polecam szczerze !

Maska Biovax Trufle Orchidea - to zdecydowanie mój hit, póki co najlepsza maska na moje włosy, oczywiście zajmuje pozycję nr 1 jeżeli chodzi o Biovaxy, a przetestowałam już prawie wszystkie ze''starej serii''. Za każdym razem idealnie działa na moje włosy, pięknie pachnie, nadaje połysk, ułatwia rozczesywanie, nie obciąża.


Zdjęcia różnią się w zależności od światła.  Efekt naprawdę mi się podoba. Włosy są bardzo sypkie, dobrze oczyszczone i odpowiednio nawilżone. Co prawda Matrix nie jest aż takim moim ulubieńcem jak szampon i maska, ale myślę, że dziś sprostał moim wymaganiom. Dawno nie miałam przez tak długi czas włosów w dotyku bardzo miłych i niesamowicie wygładzonych. Gdyby jeszcze szybciej rosły... :) Widzicie różnicę na przełomie kilku miesięcy jeżeli chodzi o przyrost? Pytanie do stałych czytelników :) ?

Obydwa zdjęcia z wczoraj

21 komentarzy :

  1. śliczne włoski :) ja mam maskę z bingo spa z 5 algami i polecam :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Wyglądają jak zawsze cudnie :)
    Przy takiej długości taka objętość - to zasługa tego szamponu? ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak, trochę dodaje optycznej objętości, ale na gęstość włosów raczej nie mogę narzekać ;)

      Usuń
  3. Cudowne masz włosy <3 od dawna kusi mnie ten szampon od Babuszki, muszę w końcu zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  4. Minimalistycznie, a świetny efekt.

    OdpowiedzUsuń
  5. musze zainteresowac sie tymi maskami od biovax'u :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Miałam wielkie nadzieje co do tej maski, ale u mnie nie robiła nic, jest stanowczo za lekka. A długość masz moją wymarzoną, jest idealna :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  7. Śliczne włosy :*
    można wiedzieć ile masz cm w kucyku?:))

    OdpowiedzUsuń
  8. Super efekt :) jeszcze tej maski nie testowałam ale jej siostra z kawiorem mi bardzo odpowiada :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Jakie piekne wlosy! tak blyszcza niesamowicie))))A jaka masz porowatosc? bo zastanawiam sie czy ta maska bedzie dla mnie opowiednia!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. no to juz zwatpilam))) chyba ta maska bedzie dla mnie za lekka!

      Usuń
    2. ja mam tak z kallosami :) nie nazwalabym ich maskami, bardziej odżywkami ;)

      Usuń
  10. Piękne, gęste i dłuugie włosy;) Ciekawa jestem tej maseczki, bo dokładnie jak u Ciebie Kallosy mi średnio odpowiadają.
    Pozdrawiam

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale są piękne :) i na szampon mnie namówiłaś, rozejrzę się za nim.

    OdpowiedzUsuń
  12. lubie ten olejek z matrixa :Dtak, wiem sylikony...

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,