" NIEDZIELA'' DLA WŁOSÓW 12

Dzisiejsza pielęgnacja wyglądała następująco


1. Zaczęłam od olejowania włosów, 40 minut przed myciem wtarłam dosłownie małą łyżkę olejku odbudowującego Yves Rocher, naolejowałam nim kucyk.
2. Po 20 miutach dołożyłam Antyoksydacyjny Spray na bazie wody szungitowej. Wtarłam go w skalp, końcówki i na długości. Jest to produkt wzmacniający włosy. Prawdziwa ziołowa bomba witaminowa ;) Będzie jego oddzielna recenzja. Trzymałam go 30 minut (wraz z olejem)
3. Włosy umyłam szamponem rosyjskim puszystość i objętość (bez SLS, silikonów, parabenów)
4. Następnie nałożyłam na 30 minut nowość dla mnie - maskę Color Kallos. Maska ma w składzie min olej lniany i filtry UV. Olej lniany całkiem nieźle działa na moje włosy, więc miałam nadzieję, że maska także się sprawdzi
5. Za ostatnie płukanie posłużyła mi płukanka octowa. Więcej pisałam o niej TU
6. Na sam koniec zabezpieczyłam końcówki olejkiem z czarnuszki zaprojektowanym przez siostry Kardashian, TU znajdziecie jego recenzję 

Jak widzicie, dziś poszalałam, sporo użyłam produktów. Tradycyjnie włosy schły same, bez użycia suszarki. Włosy są bardzo puszyste, miłe w dotyku, gładkie i sypkie. Nie są w ogóle obciążone, z działania maski jestem także bardzo zadowolona. To chyba mój ulubieniec po Kallos Honey :) Podoba mi się efekt końcowy. 
A Wam ?


49 komentarzy :

  1. Gdyby moje włosy były tak gładkie to mi też efekt by się podobał :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ale świetny efekt, musze wypróbować tego Kallosa ;d

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Nie miałam okazji jeszcze używać płukanki octowej

    OdpowiedzUsuń
  4. Masz bardzo ładne włosy :) Zazdroszczę, że są naturalnie proste :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. to akurat bardzo lubię w swoich włosach ;)

      Usuń
  5. Prezentują się jak zwykle bajecznie! :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ojejku dawno mnie tutaj nie było! Cudowny design, żadnego z powyższych produktów nie używałam, śliczne włosy :)

    Pozdrawiam,
    by-klaudiaa.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale masz cudowne, długie włosyy! Mam masę z Kallosa i dobrze się sprawdzała :D

    OdpowiedzUsuń
  8. wyglądają swietnie :) tego rodzaju Kallosa jeszcze nie uzywalam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja olej z Yves Rocher mam już długo i spisuje się bardzo dobrze :)
    Zaciekawił mnie szampon,właśnie szukam czegoś fajnego na objętość :)
    "Jak widzicie, dziś poszalałam, sporo użyłam produktów" - po przeczytaniu tego zdania, poczułam się trochę głupio, bo ja zawsze używam dużo większej ilości produktów przy moich włosowych niedzielach :D ale wiadomo, że każde włosy potrzebują innej pielęgnacji ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ja zawsze tak 3-4 produkty używam, a dziś 6 :D
      chętnie poczytam czego Ty używasz ;)

      Usuń
  10. No i oczywiście Twój efekt jak najbardziej na plus :) :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo nie lubię tego kallosa :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :*
      a u mnie porażka to keratin i latte :P

      Usuń
  12. planuję zakupić sobie jakąś maskę kallos

    OdpowiedzUsuń
  13. Włosy masz nieziemsko wygładzone :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Włosy prezentują się bardzo ładnie :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam ten olejek z YR i lubiłam go. Posiadam też ten olejek od Kardashianów i również używam go na końcówki :)
    Masz bardzo ładne długie włoski :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Śliczne są :) takie prościutkie ... podziel się ;p

    OdpowiedzUsuń
  17. Ale piękne i dłuuugie :) U mnie kallos color też się dość dobrze sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,