HAIR JAZZ - ODŻYWKA I SZAMPON NA POROST WŁOSÓW || JAK ZESTAW SPRAWDZIŁ SIĘ U MNIE ?

Dziś recenzja, na którą wiele osób czekało - recenzja zestawu Hair Jazz na porost włosów. W jego skład wchodzi  250 ml szampon i odżywka. 

Kosmetyki otrzymałam od Harmonyplus, moja opinia jest jak najbardziej w 100% szczera.



Przed użyciem przejrzałam wypowiedzi dziewczyn na różnych forach internetowych i ręce dosłownie opadają. Niektóre z nich narzekają na wydajność odżywki, która niby skończyła im się po 5-6 użyciach, ale jak się nakłada ją na całe włosy, to nic dziwnego. Są to produkty na porost, więc wiadomo, że nakładamy je na skalp. Nie podoba mi się też to, jak dziewczyny wypowiadają się negatywnie na owe kosmetyki i odradzają je, nie mając ich wcześniej w dłoni i nie używając ich. W dodatku ta fala nienawiści na blogu u Niewyparzonapudernica .... Ja zawsze przyjmuję zasadę - najpierw testy - potem moja opinia i polecanie innym. 

Oba produkty są typowo proteinowe, znajdziemy w nich między innymi : chitynę, hydrolizowaną keratynę, białka sojowe, wyciąg ze skorupki jajka. Moje włosy nie przepadają za proteinami, ale nałożone na sam skalp reagują naprawdę pozytywnie. 

Składniki odżywki Hair Jazz:
AQUA, PARAFFINUM LIQUIDUM, HYDROLYZED SOY PROTEIN, CETEARYL ALCOHOL, CETEARETH-20, HYDROLYZED KERATIN, EGG SHELL EXTRACT, ALCOHOL, CAMPHOR, METHYLISOTHIAZOLINONE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, PYRIDOXIN HCL, PERFUM, DIPALMITOYLETHYL HYDROXYETHYLMONIUM METHOSULFATE, CITRIC ACID, PROPYLEN GLYCOL, 5-BROMO-5-NITRO-1.3-DIOXANE, ALPHA AMYL CINNAMAL, LINALOL

 Składniki szamponu Hair Jazz
AQUA, SODIUM LAURETH SULFATE, COCAMIDOPROPYL BETAÏNE, COCAMIDE DEA, HYDROLYZED SOY PROTEIN, HYDROLYZED KERATIN, EGG SHELL EXTRACT, ALCOHOL, CAMPHOR, METHYLISOTHIAZOLINONE, METHYLCHLOROISOTHIAZOLINONE, PYRIDOXIN HCL, PERFUM, CITRIC ACID, CARBOXYMETHYL CHITIN, PROPYLENE GLYCOL, 5-BROMO-5- NITRO-1,3 DIOXANE, C.I. 42090, ALPHA AMYL CINNAMAL, LINALOL.


 Jak ich używamy? 
Wystarczy 3x tygodniowo, nie ma potrzeby co każde mycie. Myjemy skórę głowy wyżej wspomnianym szamponem, wykonując przy tym delikatny masaż. Czekamy 3-4 minuty i spłukujemy chłodną wodą. Hair Jazz możemy także mieszać z innym naszym szamponem. Jeżeli mamy wrażenie, że  niezbyt dokładnie oczyścił nasz skalp - możemy po nim zastosować inny z naszych szamponów. Następnie wcieramy delikatnie w skalp odżywkę i również spłukujemy po kilku minutach wodą. Ja zazwyczaj na skalp nakładam Hair Jazz, a na resztę włosów inną swoją maskę/odżywkę. 


Zacznę może od plusów jakie zauważyłam
+ piękne świeże zapachy obu produktów
+ idealnie oczyszczony skalp
+ włosy uniesione za każdym razem u nasady, nabierają lekkiej objętości
+ zero podrażnień, łupieżu, swędzenia
+ wydajność odżywki
+ duży wysyp baby hair
+ zero problemu z wypadaniem włosów, co było u mnie w okresie wakacyjnym w tamtym roku na porządku dziennym
+brak silikonów w składzie

A teraz minusy
- tubka szamponu kompletnie do wymiany, konsystencja szamponu jet mega rzadka, przez co prawie za   każdym razem produkt się wylewa
- trochę dużo chemii w składach
- wysoka cena (70zł odżywka, 70zł szampon, zestaw w promocji 109zł) 
- etykiety na opakowaniu także do wymiany, widzę tam sporo błędów językowych. Nie mam pojęcia     kto to tłumaczył, chętnie bym to poprawiła ;)


 


I  NAJWAŻNIEJSZE ... EFEKT PRZYROSTU:

Swoje testy zaczęłam równo w połowie lipca, zaraz po podcięciu końcówek. Ich długość wynosiła wtedy 74 cm. Pełna recenzja miała być po miesiącu, ale wówczas zostało mi jeszcze dużo szamponu i sporo odżywki, więc przedłużyłam testowanie do września. Patrząc na blogspocie na efekty niektórych dziewczyn (2,5 - 4 cm w miesiąc), liczyłam naprawdę na wiele. Co prawda moje włosy już są długie, ale dalej walczę o ich długość. Zestaw stosowałam regularnie, nawet podczas wakacyjnych wyjazdów:

15.07 - 74 CM
03.09 - 77 CM
14.10 - 78,5 CM
(+ Duży wysyp baby hair, wcześniej zero włosków, gołe czoło i zakola)

W półtora miesiąca urosły 3cm, uważam to za bardzo dobry wynik, w miesiąc rosną mi zaledwie 0,5cm, (nawet z innymi suplementami i wcierkami), potem urosły w kolejne 1,5 miesiąca - 1,5cm ( i tak więcej niż zwykle). Podsumowując, ogólny przyrost po Hair Jazz to 4,5 cm.





Czy Hair Jazz to pic na wodę? Najpierw przetestujcie, a potem same stwierdzicie, dla mnie osobiście pic na wodę to suplement CP i JANTAR, zużyłam prawie dwie butelki i nic, nawet 0,5cm włosy nie urosły....
Czy faktycznie te proteinowe składniki mogły spowodować dość niezły przyrost? Na to wygląda. Ja osobiście polecam, ale wiadomo nie u każdego może się sprawdzić :) 


WIDAĆ RÓŻNICĘ ?;)

TU MOŻECIE KUPIĆ OBA PRODUKTY KLIK

27 komentarzy :

  1. O czekałam na tę recenzję :). Przyrost widać, jednak nie kupiłabym zestawu ze względu na wysoką cenę ;p

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie skuszę się na te produkty ze względu na wysokie ceny, śliczne włoski Kochana!

    PS: U mnie znów konkurs, może tym razem również się uda??:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudowne wlosy!<3 a przyrost calkiem niezly:)
    Nie rozumiem jak mozna oceniac cos, czego sie nie uzywalo:/

    OdpowiedzUsuń
  4. Widać różnicę i to ogromną! :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Przyrost całkiem nie zły ale mimo wszystko jakoś ciężko przekonać się do tych kosmetyków...no i ta cena...

    OdpowiedzUsuń
  6. Cena dość średnia, ale czego to się nie robi dla pięknych włosów :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Cena troszkę zniechęca chociaż w promocji lepiej to wygląda :D. Włosy masz przepiękne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ha! U mnie jantar to także kompletna klapa :) Hair Jazz raczej nie wypróbuję, za drogie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że to bardzo niezły wynik:) Moje nie chcą tak szybko rosnąć...

    OdpowiedzUsuń
  10. Widać różnicę:)
    Mi nie zależy na przyroście, a gdy zależało to używałam kozieradki za 3 zł i też byłam zadowolona:)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ale masz śliczne włosy, a do tego jakie gładkie i długie! Obserwuję :D

    OdpowiedzUsuń
  12. Fajnie, ale ten efekt można uzyskać zdecydowanie mniejszym nakładem finansowym :) Cieszę się jednak, że można liczyć u Ciebie na rzetelne recenzje i choć z tego produktu raczej nie skorzystam to jednak przyjemnie się czytało :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jasne, zgadzam się ;) ale u mnie prawie nic nie daje fajnych efektów, jak u niektórych dziewczyn

      Usuń
  13. Super że tak Ci zwiększył przyrost :) osobiście chyba nie wypróbuję, bo cena jest wysoka, a przecież nie wiem, czy na mnie akurat zadziała... tak jak pisałaś, że CP ani Jantar u Ciebie nie działają, a u mnie kolei jak najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  14. ja mam wrażenie, że u mnie by się nie sprawdził, ale fajnie, że u Ciebie działa :)

    Buziaki :*

    OdpowiedzUsuń
  15. Fajnie że działa ale ja i tak mam długie włosy i nie chce mieć dłuższych ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. 3 miesiące i 4,5cm wzrostu? Dla mnie strasznie mało :) Ja dzięki jantarowi i Vitaminum B compositium miałam 3cm na mieś i cena o ile mniejsza :) Ale ważne, że Ty jesteś zadowolona z efektu :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. tak jak pisałam, ja mam długie włosy, ale one bardzo wolno mi rosną, 0.5cm na miesiąc, więc to nic, a przy hair jazz - 1,5 cm, wiec cos ruszyło
      moje włosy już przerabiały kilka opakowań wit B i 2 jantara, strata kasy....

      Usuń
  17. Kusi mnie żeby spróbować, ale właśnie ten proteinowy skład mnie nie przekonuje...

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,