CRANBERRY ZEST - YANKEE CANDLE


Wosk Cranberry Zest KLIK

Wyczuwalne aromaty: żurawina przełamana cytrusami

Tym razem zapach nieco różniący się od poprzedniego, coś mocniejszego, rzekłabym, że nawet lekko duszącego. Jak opisałabym tę tartaletkę? Zapach z linii owocowej. Zdecydowanie dominuje tu żurawina, mocna, aromatyczna. Prawdziwe owocowe uderzenie, przełamane lekką nutą cytrusową, ja wyczuwam tu pomarańcze. Idealny wariant na zimowe wieczory, po części kojarzy mi się ze Świętami Bożego Narodzenia. Zapach jest bardzo intensywny, według mnie nadaje się do krótkiego rozpalania, na dłuższą metę może być męczący. Polecam rozpalać go w kawałeczkach, a nie w całości. Zaraz po rozpaleniu przypomina mi zapach wina. Podsumowując, coś bardzo rześkiego, apetycznego i intensywnego.

INNE PRODUKTY YANKEE CANDLE KLIK

Miałyście coś żurawinowego :) ?

7 komentarzy :

  1. Jeszcze nie używałam takich produktów, ale podejrzewam że zimą się skuszę - szczególnie na takie zapachy :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Zapach chyba nie spodobałby mi się chociaż wino..hmm? :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę,że ten zapach by mi się spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Nigdy nie miałam żurawinowego zapachu :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,