NIEDZIELA DLA WŁOSÓW 8



Dzisiejszą pielęgnację zaczęłam od zmycia z włosów oleju z Pestek Dyni Etja zmieszanego z odrobiną aloesu. Nałożyłam dość sporą ilość na kilkanaście godzin, w nocy strasznie czułam jego intensywny zapach, więc zwróćcie na to uwagę, jeżeli macie wrażliwe nosy :D

Skalp oczyściłam szamponem Hair Jazz (zgodnie z zaleceniami producenta), a resztę długości odżywką z figą i perłą Balea. Nie myłam prawie nigdy włosów odżywką, dziś było eksperymentowanie. Niestety w domu mam tylko dwie, obie z Balea, wybrałam jedną z nich bo ma w składzie wysoko substancje myjące m.in. Behentrimonium Chloride, a także brak nich w  składzie silikonów ani parafiny.

Następnie nałożyłam pod termo czepek maskę Biovax z aloesem, ekstraktem z miodu, olejem ze słodkich migdałów i henną. Po 30 min zmyłam ją i wykonałam ostatnie płukanie płukanką ze skrzypu.


Końcówki zabezpieczyłam olejkiem Mythic Oil.



Ciężko było dziś uchwycić efekt na zdjęciach, pogoda nie dopisuje ;/
Chyba częściej muszę robić płukanki, włosy bardzo ładnie błyszczą, są miłe w dotyku, wygładzone, co prawda leciutko spuszone na końcach, ale nie jest źle.


Co sądzicie :)?

46 komentarzy :

  1. Masz przepiękne włosy :) też dążę do takiej długości

    OdpowiedzUsuń
  2. Olej z pestek dyni - uwielbiam! :) Ładny kłos :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeju, piękne! Mnie niestety plukanki puszą :(

    OdpowiedzUsuń
  4. Piękne włosy <3 szampon Hair Jazz mnie kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Włosy wyglądają przepięknie :)

    OdpowiedzUsuń
  6. bardzo lubię tę maskę Biovax i często po nią sięgam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. u mnie jest na 2 miejscu, zaraz po blond :)

      Usuń
  7. Masz śliczne włosy, i ten warkocz! :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja widzę u Ciebie tylko blask i gładkość, żadnego spuszenia:)
    Bardzo lubię tą maskę Biovax, chociaż miałam tylko saszetki.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. trochę było jednak puchu :)
      ja szczerze mówiąc wolę saszetki, nie znalazłam póki co jeszcze idealnego biovaxa

      Usuń
  9. Sądzę, że masz niesamowite włosy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Piękny efekt! Włosy wyglądają na świeże, mocne i zdrowe :) Muszę się dowiedzieć czegoś więcej o tej płukance ze skrzypu, bo widać, że naprawdę działa :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Zazdroszczę Ci tak pięknych długich włosów, ja swoje ścięłam 2 miesiące temu o 35 cm i teraz patrząc u innych osób na takie dlugie kosmyki troszkę żałuję :D
    Ja niestety nie miałam cierpliwości do dbania o tak długie włosy, włosomaniactwo jest mi kompletnie obce ;p
    Obserwuję :*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. moje są długie, ale rosną bardzo wolno ;(

      Usuń
  12. nie znam żadnego produktu.. ale włosy masz cudne!

    Zapraszam na konkurs, w którym aż 6 wygranych! KLIK KONKURS

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale są cudowne...I bardzo zazdroszczę długości!

    OdpowiedzUsuń
  14. Jaki śliczny kłos :) Po nim widać jakie włosy są zdrowe

    OdpowiedzUsuń
  15. Zazdroszczę szczerze włosów. Przepiękne. :) dodaję do obs. ;) czytałam u Ciebie o mythic oil i jak tylko skończę produkty do końcówek z chęcią spróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  16. Wow cudowny warkocz ! Niech mnie ktoś nauczy !!! :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. polecam filmik na YT nieesia25, ona mnie nauczyła :)

      Usuń
  17. Masz włosy jak marzenie! Nie mogę się napatrzeć :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Cóż się dziwić, że każda z nas Ci zazdrości włosów? Dbasz o nie, więc są spełnieniem naszych marzeń :)

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,