NIEDZIELA DLA WŁOSOW 7 || PLUKANKA Z FIG

Wczorajsza pielęgnacja była znowu prawie bezsilikonowa. Z racji tego, że w Biedronce mamy obecnie figi, a moje włosy pokochały odżywkę Balea Figa & Perły, postanowiłam zrobić płukankę właśnie z ich wykorzystaniem. Poza tym w internecie nic o owej płukance nie przeczytałam, więc postanowiłam być pierwsza! 
Pielęgnację zaczęłam od oczyszczania skalpu szamponem Hair Jazz, następnie na kilkanaście minut pod termo czepkiem, nałożyłam z tej samej firmy odżywkę, a na resztę długości maseczkę drożdżową Babuszki Agafii.



Jeżeli chodzi o ww. płukankę: wykorzystałam do niej 2 figi, miąższ przełożyłam do dużej szklanki i zalałam wrzątkiem, przykryłam na ok. 1-1,5h. Sitko posłużyło mi do odcedzenia farfocli. Wykonałam nią ostatnie płukanie włosów, zawinęłam je w ręcznik, schły same, bez użycia suszarki, końce zabezpieczyłam Mythic Oil. Płukankę jak najbardziej polecam. Koszt jednej figi to tylko 1,20zł :)

- włosy stają się błyszczące
- sypkie
- nawilżone
- wygładzone



Efekt końcowy nie najgorszy, aczkolwiek końce spuszyły mu się bardzo, przez co trudno było wykonać dobre zdjęcie. Włosy nabrały blasku, były przez cały dzień bardzo milutkie w dotyku i nawilżone, w dodatku niezwykle lekkie i sypkie. Z wczorajszej pielęgnacji zbytnio nie jestem zadowolona, moje włosy preferują jednak większą dawkę silikonów. Poza tym chyba pora odwiedzić fryzjera i podciąć końcówki, trochę mi szkoda, bo ładnie podrosły po Hair Jazz, ale zobaczymy :)




Jak Wam się podoba nowy szablon bloga? Męczyłam się z nim kilka godzin ;/
Bardzo Wam przeszkadzają podkreślone znaki polskie w postach ?
Widać to w ogóle? Na Chrome mam okej, w Explorerze już są brzydko zaznaczone ;(

11 komentarzy :

  1. nie zwrócilabym za bardzo uwagi na te polskie znaki więc jak co, to może tak zostać. ja figi kocham, ale jeść <3 wlaśnie robie liste zakupow to juz wiem dzieki tobie, żeby tez wpaść do biedry ^^

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ok, dzięki :) ja wczoraj próbowałam i to nie dla mnie :D

      Usuń
  2. U mnie nie ma problemu z polskimi znakami :) Szablon bardzo ładnie wyszedł.
    Jaki miałaś przyrost po Hair Jazz i jak często używałaś tych kosmetyków?
    A włosy po płukance bardzo ładnie się prezentują :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. za 3 tyg będzie recenzja, zapraszam :)

      Usuń
  3. Hair Jazz-słyszałam,że to dobry pic :) Ale nie używałam...

    OdpowiedzUsuń
  4. wooooow jakie piękne włosy!
    zapraszamy w wolnej chwili :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zastanawiam się na tym olejkiem Mythic Oil :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Masz śliczne włosy :) nie próbowałam nigdy takiej płukanki, ale może skorzystam :D a co!

    OdpowiedzUsuń

Na komentarze/pytania odpisuję pod postem :)
Spam - kasuję,